uz
Feedback
مسکالین

مسکالین

Kanalga Telegram’da o‘tish

روایت ذهنی یک نویسنده و موزیسین

Ko'proq ko'rsatish
624
Obunachilar
+124 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-430 kunlar
Obunachilarni jalb qilish
Iyun '26
Iyun '26
+7
0 kanalda
May '26
+1
0 kanalda
Get PRO
Aprel '26
+1
0 kanalda
Get PRO
Mart '26
+2
0 kanalda
Get PRO
Fevral '26
+7
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '26
+5
0 kanalda
Get PRO
Dekabr '25
+9
1 kanalda
Get PRO
Noyabr '25
+35
6 kanalda
Get PRO
Oktabr '25
+11
0 kanalda
Get PRO
Sentabr '25
+11
1 kanalda
Get PRO
Avgust '25
+9
1 kanalda
Get PRO
Iyul '25
+5
0 kanalda
Get PRO
Iyun '25
+14
2 kanalda
Get PRO
May '25
+11
0 kanalda
Get PRO
Aprel '25
+5
1 kanalda
Get PRO
Mart '25
+15
2 kanalda
Get PRO
Fevral '25
+55
2 kanalda
Get PRO
Yanvar '25
+15
8 kanalda
Get PRO
Dekabr '24
+10
0 kanalda
Get PRO
Noyabr '24
+38
1 kanalda
Get PRO
Oktabr '24
+9
0 kanalda
Get PRO
Sentabr '24
+22
5 kanalda
Get PRO
Avgust '24
+172
25 kanalda
Get PRO
Iyul '24
+13
1 kanalda
Get PRO
Iyun '24
+11
0 kanalda
Get PRO
May '24
+7
0 kanalda
Get PRO
Aprel '24
+12
1 kanalda
Get PRO
Mart '24
+5
1 kanalda
Get PRO
Fevral '24
+15
3 kanalda
Get PRO
Yanvar '24
+13
1 kanalda
Get PRO
Dekabr '23
+21
2 kanalda
Get PRO
Noyabr '23
+19
1 kanalda
Get PRO
Oktabr '23
+54
1 kanalda
Get PRO
Sentabr '23
+13
0 kanalda
Get PRO
Avgust '23
+16
0 kanalda
Get PRO
Iyul '23
+75
0 kanalda
Get PRO
Iyun '23
+18
0 kanalda
Get PRO
May '23
+25
0 kanalda
Get PRO
Aprel '23
+124
0 kanalda
Get PRO
Mart '23
+54
0 kanalda
Get PRO
Fevral '23
+16
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '23
+19
0 kanalda
Get PRO
Dekabr '22
+47
0 kanalda
Get PRO
Noyabr '22
+63
0 kanalda
Get PRO
Oktabr '22
+32
0 kanalda
Get PRO
Sentabr '22
+62
0 kanalda
Get PRO
Avgust '22
+42
0 kanalda
Get PRO
Iyul '22
+17
0 kanalda
Get PRO
Iyun '22
+40
0 kanalda
Get PRO
May '22
+128
0 kanalda
Get PRO
Aprel '22
+96
0 kanalda
Get PRO
Mart '22
+74
0 kanalda
Get PRO
Fevral '22
+69
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '22
+14
0 kanalda
Get PRO
Dekabr '21
+15
0 kanalda
Get PRO
Noyabr '21
+8
0 kanalda
Get PRO
Oktabr '21
+90
0 kanalda
Get PRO
Sentabr '21
+69
0 kanalda
Get PRO
Avgust '21
+8
0 kanalda
Get PRO
Iyul '21
+22
0 kanalda
Get PRO
Iyun '21
+8
0 kanalda
Get PRO
May '21
+25
0 kanalda
Get PRO
Aprel '21
+58
0 kanalda
Get PRO
Mart '21
+16
0 kanalda
Get PRO
Fevral '21
+49
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '21
+19
0 kanalda
Get PRO
Dekabr '20
+319
0 kanalda
Sana
Obunachilarni jalb qilish
Esdaliklar
Kanallar
22 Iyun+1
21 Iyun0
20 Iyun+1
19 Iyun0
18 Iyun0
17 Iyun+1
16 Iyun0
15 Iyun0
14 Iyun0
13 Iyun+1
12 Iyun0
11 Iyun0
10 Iyun0
09 Iyun0
08 Iyun0
07 Iyun0
06 Iyun0
05 Iyun0
04 Iyun0
03 Iyun+1
02 Iyun0
01 Iyun+2
Kanal postlari
شما مزرعه‌‌داری هستید که نمی‌خواهید زمین همسایه آباد باشد. مخفیانه بذر علف هرز رونده‌ای را در خاک همسایه می‌پاشید و گیاه رونده‌ی هرز جوانه؛ رشد و بعد تمام مواد معدنی و آب زمین را از بین می‌برد و رشد می‌کند تا جایی که شاخه‌هایش به زمین خودتان می‌رسد و شروع به رشد بی‌رویه می‌کند و مجبور می‌شود که آن را هرس کنید یا حتی ریشه‌اش را بخشکانید. من از باغبانی حرف نمی‌زنم. @siesfandi

2
این پیامک‌های عرزشی کنگره ملی و وزارت‌ خونه‌های مختلف موازی کار مناسبتی محو، منو باردار کرد. از بعد جنگ صدای تلفن و پیامک بدجور بهم استرس می‌ده @siesfandi
157
3
این روزها بدجور تنهام. دور و برم شلوغه اما همه پشت دیوارهایی که دور خودم کشیدم گیر کردن. دلم لک زده برای یک صحبت طولانی که به دلم بشینه و غرق کلمات و جملات مخاطبم بشم. انقدر با معنی و نغز حرف بزنه که توی دلم بگم ای کاش یه تیکه کاغذ و خودکار داشتم و یادداشت می‌کردم. آدم‌ها که دهن باز می‌کنند بیشتر ناامیدم می‌کنند و شگفت زده که چطور ممکنه این همه آدم کس‌شعر گو دور برم باشه. محرم شروع شد و از الان عزا گرفتم برای صدای طبل و دسته‌های عزاداری و صدای نوحه‌هایی که روحم رو می‌خراشونه.کم‌کم دارم به این نتیجه می‌رسم که هیچ جای دنیا برای من مناسب زندگی نیست. @siesfandi
215
4
به به یادگار از اولین شب موسیقی 1405/03/20
به به یادگار از اولین شب موسیقی 1405/03/20
277
5
در رژیم غذایی بهتر است که قند و نمک و چربی امساک شود . در زمان اکنون و عصر حاضر باید به این رژیم چند مورد دیگر باید اضافه کرد. مهمترینش، آدم گوه نخورد. @siesfandi
280
6
از انفرادی منتقل شدیم به بند عمومی... @siesfandi
363
7
بچه بودم، روزهای جمعه‌، پدر، ما را به بیرون شهر برای گردش می‌بُرد. سگی ولگرد در اطراف جایی که زیلو پهن کرده بودیم پرسه می‌زد و از گرسنگی زمین را بو می‌کرد. پدرم تکه نانی به سمتش پرت کرد. با تعجب نگاهش کردم. ذهن کودکانه‌ام فکر می‌‌کرد که سگ استخوان و گوشت می خورد و کار پدرم را اشتباه پنداشت اما نان را سگ با ولع خورد. درسی نانوشته و ناگفته آن روز آموختم. نیاز‌هایی که به مرحله‌ی اجبار می‌رسند ماهیت و طبع را می‌توانند تغییر دهد. @siesfandi
368
8
برنامه‌ی زندگیم عوض شده. ساعت ۴ صبح بی‌‌اختیار و بدون این که بخوام از خواب بیدار می‌شم. چند بار که این اتفاق افتاد خودم رو تهدید کردم که اگه بیدار بشی می‌برمت پارک دم خونه ورزش و باز بیدار شدم و با حرص رفتم ورزش. بعد دوش و صبحانه و کارهای روزمره و تازه ساعت می‌شه ۸ صبح. متنفرم از اینکه از خونه بیام بیرون، مخصوصا روزهای تعطیل‌ ولی خب مجبورم. این زندگی یک کثافت تمام عیاره و تنها چیزی که می‌تونه کمی پالایشش کنه تلاش و دوندگیه. ای خدا چی می‌شه من تا ۸ صبح بخوابم. @siesfandi
340
9
برای دختری که نخواهم داشت اسم انتخاب کردم. برای سفری که نخواهم رفت پیراهن مانتی‌گل کنار گذاشته‌ام. برای کتابی که نخواهم نوشت یک ایده‌ی ناب دارم و برای آنروزی که نخواهی آمد هزار نقشه و گفتگو در ذهنم آماده کرده‌ام و برای نوشته‌هایی ‌که اقبال و خواننده‌ای ندارد یک جشن امضا در ذهنم طراحی کرده‌ام و برای آخرین آهنگی که هرگز نخواهم ساخت، ترانه‌ای زیبا کنار گذاشته‌ام. سال‌ها با نبودن‌ها و نشدن‌ها و نیامدن‌ها زندگی گذراندم. @siesfandi
455
10
Matn yo'q...
287
11
اصلا برنمی‌تابم که بخوام اینترنت پرو بخرم. از وقتی که جنگ شروع شد این اولین کانفیگی هستش که خریدم تا آرشیو طرح های پارچه هام و یکی سری اطلاعات کاری رو از تلگرامم بتونم بردارم. اینترنت و دسترسی به اطلاعات حق بدیهی ماست. الان اوکراین جنگه اونجا هم اینترنت رو ملی کردن؟ با وجود شرایط گوهی که الان برای همه‌مون هست ولی من امیدوارم و حس می‌کنم که همه‌‌ چیز تغییر خواهد کرد. همه چیز یعنی همه چیز! @siesfandi
283
12
یک نکته رو هم بگم پریروز انتشارات بودم و از رمان در قلب گردباد تعداد کمی باقی مونده و بخاطر گرونی افسار گسیخته ی کاغذ بعید می‌دونم که مجدد چاپ بشه. لینکش رو پین کردم... @siesfandi
284
13
فقط گفتم با این پست یه گردگیری از این کانال بکنم. سال‌ها اینجا نوشتم و با هم خندیدیم و با هم غصه خوردیم‌. می‌دونم که همه دچار یک ترومای سنگین هستیم. حق هم داریم. توی زمان جنگ وسط صداهای انفجار من گیتار رو بعد از سال‌ها از کاورش بیرون آوردم و شروع کردم تمرین متد‌هایی که مدت‌ها جمع آوری کرده بودم تا وقتی یک روز خوب که همه‌ی زندگیم بی‌نقص و عالی هستش، شروع کنم به تکمیل آموخته‌هام. خب اون روز نیومد. من وسط جنگ توی خونه‌ام زندانی شده بودم. نشستم و یکسری چیزهایی نوشتم در مورد شرایطی که کمک می‌کنه که من بتونم در وضعیتی قرار بگیرم که بتونم تمرین کنم. چهل مورد شد! از روشن کردن عود بگیر تا چای و تکنیک پومودر و مدیتیشن تنفس ۴۷۸ و تمرین هام از روزی ۲۵ دقیقه شروع شد تا ۳ ساعت رسید. خلاصه این که یک پرونده که سال‌ها توی ذهنم نیمه باز بود رو تا حدودی انجام دادم. توی کسب و کارم هم همینطور... بخاطر شرایط اقتصادی سبک کاریم رو عوض کردم و از تیراژ بالا، سود کم تبدیل کردم به فروش کم ولی سود بالا و فروش بسیار گزیده و نقدی. من این کارها رو کردم و سعی کردم راکد نباشم و راضی هستم. حتی وقتی که موج انفجار منو از روی موتور پرت کرد. حتی وقتی که عید فقط ۵ میلیون تومن توی حسابم پول بود و باید دوهفته باهاش سر می‌کردم و ماشینم هم واشر سرسیلندر سوزوند. توی همه ی این شرایط بحرانی من در حالیکه ترس‌هام در حد نهایت فعال بود تا اونجایی که ازم بر می‌اومد انجام دادم و فرصت های خوبی برام پیش اومد. اینا رو گفتم تا بگم که من انجام دادم شد. شاید به درد شما بخوره. @siesfandi
291
14
لعنتی‌ها من هنوز‌ زنده ام... دیالوگ فیلم پاپیون @siesfandi
0