❀ ningjiuu ❀
Kanalga Telegram’da o‘tish
no ai 🚫 (@feiyus) ⋮ ningjiuu on x (closed for commissions/ordal)
Ko'proq ko'rsatishMamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
250
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-17 kunlar
-130 kunlar
Ma'lumot yuklanmoqda...
O'xshash kanallar
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Taglar buluti
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Kirish va chiqish esdaliklari
---
---
---
---
---
---
Obunachilarni jalb qilish
Avgust '26
Avgust '26
+94
0 kanalda
Iyul '260
8 kanalda
Get PRO
Iyun '26
+163
1 kanalda
Get PRO
May '260
10 kanalda
Get PRO
Aprel '26
+1
2 kanalda
| Sana | Obunachilarni jalb qilish | Esdaliklar | Kanallar | |
| 30 Avgust | 0 | |||
| 29 Avgust | 0 | |||
| 28 Avgust | +1 | |||
| 27 Avgust | 0 | |||
| 26 Avgust | 0 | |||
| 25 Avgust | +1 | |||
| 24 Avgust | +1 | |||
| 23 Avgust | 0 | |||
| 22 Avgust | +1 | |||
| 21 Avgust | 0 | |||
| 20 Avgust | 0 | |||
| 19 Avgust | 0 | |||
| 18 Avgust | +1 | |||
| 17 Avgust | 0 | |||
| 16 Avgust | 0 | |||
| 15 Avgust | 0 | |||
| 14 Avgust | 0 | |||
| 13 Avgust | +1 | |||
| 12 Avgust | 0 | |||
| 11 Avgust | 0 | |||
| 10 Avgust | 0 | |||
| 09 Avgust | 0 | |||
| 08 Avgust | +1 | |||
| 07 Avgust | 0 | |||
| 06 Avgust | 0 |
Kanal postlari
Lagi artblock banget… Writer’s block… =( I’ll finish the commission before the deadline, teman-teman, maaf lama progressnya…
| 2 | Progress commissionnya bentat yah | 68 |
| 3 | Matn yo'q... | 127 |
| 4 | Coping | 82 |
| 5 | Gw ngiler bgt maaf baru kali ini serius nge-OC | 72 |
| 6 | Wishlist gw tuh bikin BL hunterverse | 80 |
| 7 | Kl kucingku sembuh semua kita bikin doujin nsfw /J /NSRS | 84 |
| 8 | Lg coping | 5 |
| 9 | Aku kalau Sanrio sebenarnya paing suka My Sweet Piano. Tapi kemarin di blind box-nya cuma ada Hello Kitty, MyMelo, Kuromi, Pochacco, Cinnamoroll, sama Pompompurin. Aku pengennya Pochacco atau Pompompurin! =3 Dapet my baby. | 87 |
| 10 | Inyi blind box yang collab sama Sonny Angel kalau gak salaah sayaang. Ada yang mofusand juga! Aku beyi di Kinokuniya. | 86 |
| 11 | Ngobrol sama aku dong guys ask me anything | 86 |
| 12 | Habis selesaikan commission ini dan kinci, aku mau berbahagia dulu… I want to find my passion again… </3 | 89 |
| 13 | Hypothetically. Kalau aku post konten OC aku yang dibacanya ala webtoon, kalian mau baca enggak. :V | 90 |
| 14 | sticker.webp | 61 |
| 15 | Jd dari 10 hari yang lalu gw belum post hasil commission ? | 61 |
| 16 | Ini kok subs aku naik dari mana ya guys kalau boleh tahu | 61 |
| 17 | Hiyu... Lama sekali tidak bersua | 61 |
| 18 | Matn yo'q... | 107 |
| 19 | Guys untuk invoice dan semuanya sebentarya aku lagi hectic bnaget mau KRSan | 151 |
| 20 | Alasan aku semangat menggambar: | 296 |
