ریش آبی
Open in Telegram
آرش ام کتاب میخرم گاهی اوقات هم میخونم☕️📚 اینجا میتونی باهم حرف بزنیم http://t.me/HidenChat_Bot?start=8116115750
Show more379
Subscribers
+1024 hours
+757 days
+5230 days
Data loading in progress...
Attracting Subscribers
June '26
June '26
+118
in 27 channels
May '26
+9
in 1 channels
Get PRO
April '26
+1
in 0 channels
Get PRO
March '26
+1
in 0 channels
Get PRO
February '26
+160
in 42 channels
Get PRO
January '26
+277
in 43 channels
Get PRO
December '25
+39
in 48 channels
| Date | Subscriber Growth | Mentions | Channels | |
| 22 June | +15 | |||
| 21 June | +11 | |||
| 20 June | +2 | |||
| 19 June | +6 | |||
| 18 June | +23 | |||
| 17 June | +15 | |||
| 16 June | +27 | |||
| 15 June | +3 | |||
| 14 June | 0 | |||
| 13 June | +1 | |||
| 12 June | 0 | |||
| 11 June | +1 | |||
| 10 June | 0 | |||
| 09 June | 0 | |||
| 08 June | 0 | |||
| 07 June | +1 | |||
| 06 June | +3 | |||
| 05 June | 0 | |||
| 04 June | +5 | |||
| 03 June | +2 | |||
| 02 June | 0 | |||
| 01 June | +3 |
Channel Posts
| 2 | بازم تاکید میکنم
فقط فقط مطالعه آزاد اندازه میگیریم نه مطالعه درسی😢📚 | 25 |
| 3 | عذاب الهی😢😢 | 26 |
| 4 | پنج ساعت😭😭😭😭😭😭 | 27 |
| 5 | کیفیت مهم تره
ولی بازم کمیت هم زیاد کنیم تا احتمال کیفیت خوب بیشتر بشه
در شروع باید بدونیم چقدر وقت داریم میذاریم چقدر داریم کارهای الکی میکنیم
هدف اینه❤️ | 27 |
| 6 | https://t.me/rishabii/4093
با تایمر حس کنکوری بودن بهم میده
و باعث میشه متنفر شم از چیزی که دارم میخونم😬🙄 | 30 |
| 7 | بچه ها با تایمر گوشی مطالعه تون ثبت کنید😅 | 33 |
| 8 | همین خوبه | 33 |
| 9 | خیلی زیاد نبود ولی ی کتاب روانشناسی من معمولا جوری میخونم که کوتاه باشه ولی پر بار فک کنم ۲ صفحه بیشتر نخوندم اما چیزای زیادی بهم اضافه کرد | 33 |
| 10 | شما چقدر مطالعه داشتید و چهکتاب هایی
عکس بفرستی قشنگتره
http://t.me/HidenChat_Bot?start=8116115750 | 33 |
| 11 | 📖 میزان مطالعه امروز: ۴۳ دقیقه
▫️ا Garlic and the witch
▪️مادام بوواری | 32 |
| 12 | 🥵🧊 | 29 |
| 13 | 🧊🥵 | 1 |
| 14 | نظر شخصی منو بخواید پیشنهادش نمی کنم😒 | 62 |
| 15 | به زور هم میتونستی قفسه مرتب پیدا کنس | 64 |
| 16 | اولین بار رفتم دیگه هم نمیرم اصلا گزینه خوبی نیس
بیشتر کتاب های نفیس داشت
دو طبقه بوده از هر طبقع چیزی میخواستی باید صندوق همون طبقه حساب میکرد
دائم دنبالت هستن کجایی چیکار میکنی
فقط عکسش قشنگه در واقعیت خوب نیست😒 | 68 |
| 17 | 📍خانه فرهنگ و هنر گویا | 69 |
| 18 | فور کنید
من ناراحتم چون …
خودم ادامشو میگم
جوین باشی قشنگ تره | 50 |
| 19 | 📍خیابان ایرانشهر | 90 |
| 20 | فور کنید
بهتونبگم که اگه یه اهنگ بودید
چهنوع اهنگی میشدید
واسم اون اهنگچی بودد؟
جوین باش لطفا:) | 577 |
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
