ریش آبی
前往频道在 Telegram
آرش ام کتاب میخرم گاهی اوقات هم میخونم☕️📚 اینجا میتونی باهم حرف بزنیم http://t.me/HidenChat_Bot?start=8116115750
显示更多379
订阅者
+1024 小时
+757 天
+5230 天
数据加载中...
吸引订阅者
六月 '26
六月 '26
+118
在27个频道中
五月 '26
+9
在1个频道中
Get PRO
四月 '26
+1
在0个频道中
Get PRO
三月 '26
+1
在0个频道中
Get PRO
二月 '26
+160
在42个频道中
Get PRO
一月 '26
+277
在43个频道中
Get PRO
十二月 '25
+39
在48个频道中
| 日期 | 订阅者增长 | 提及 | 频道 | |
| 22 六月 | +15 | |||
| 21 六月 | +11 | |||
| 20 六月 | +2 | |||
| 19 六月 | +6 | |||
| 18 六月 | +23 | |||
| 17 六月 | +15 | |||
| 16 六月 | +27 | |||
| 15 六月 | +3 | |||
| 14 六月 | 0 | |||
| 13 六月 | +1 | |||
| 12 六月 | 0 | |||
| 11 六月 | +1 | |||
| 10 六月 | 0 | |||
| 09 六月 | 0 | |||
| 08 六月 | 0 | |||
| 07 六月 | +1 | |||
| 06 六月 | +3 | |||
| 05 六月 | 0 | |||
| 04 六月 | +5 | |||
| 03 六月 | +2 | |||
| 02 六月 | 0 | |||
| 01 六月 | +3 |
频道帖子
| 2 | بازم تاکید میکنم
فقط فقط مطالعه آزاد اندازه میگیریم نه مطالعه درسی😢📚 | 25 |
| 3 | عذاب الهی😢😢 | 26 |
| 4 | پنج ساعت😭😭😭😭😭😭 | 27 |
| 5 | کیفیت مهم تره
ولی بازم کمیت هم زیاد کنیم تا احتمال کیفیت خوب بیشتر بشه
در شروع باید بدونیم چقدر وقت داریم میذاریم چقدر داریم کارهای الکی میکنیم
هدف اینه❤️ | 27 |
| 6 | https://t.me/rishabii/4093
با تایمر حس کنکوری بودن بهم میده
و باعث میشه متنفر شم از چیزی که دارم میخونم😬🙄 | 30 |
| 7 | بچه ها با تایمر گوشی مطالعه تون ثبت کنید😅 | 33 |
| 8 | همین خوبه | 33 |
| 9 | خیلی زیاد نبود ولی ی کتاب روانشناسی من معمولا جوری میخونم که کوتاه باشه ولی پر بار فک کنم ۲ صفحه بیشتر نخوندم اما چیزای زیادی بهم اضافه کرد | 33 |
| 10 | شما چقدر مطالعه داشتید و چهکتاب هایی
عکس بفرستی قشنگتره
http://t.me/HidenChat_Bot?start=8116115750 | 33 |
| 11 | 📖 میزان مطالعه امروز: ۴۳ دقیقه
▫️ا Garlic and the witch
▪️مادام بوواری | 32 |
| 12 | 🥵🧊 | 29 |
| 13 | 🧊🥵 | 1 |
| 14 | نظر شخصی منو بخواید پیشنهادش نمی کنم😒 | 62 |
| 15 | به زور هم میتونستی قفسه مرتب پیدا کنس | 64 |
| 16 | اولین بار رفتم دیگه هم نمیرم اصلا گزینه خوبی نیس
بیشتر کتاب های نفیس داشت
دو طبقه بوده از هر طبقع چیزی میخواستی باید صندوق همون طبقه حساب میکرد
دائم دنبالت هستن کجایی چیکار میکنی
فقط عکسش قشنگه در واقعیت خوب نیست😒 | 68 |
| 17 | 📍خانه فرهنگ و هنر گویا | 69 |
| 18 | فور کنید
من ناراحتم چون …
خودم ادامشو میگم
جوین باشی قشنگ تره | 50 |
| 19 | 📍خیابان ایرانشهر | 90 |
| 20 | فور کنید
بهتونبگم که اگه یه اهنگ بودید
چهنوع اهنگی میشدید
واسم اون اهنگچی بودد؟
جوین باش لطفا:) | 577 |
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
