ریش آبی
رفتن به کانال در Telegram
آرش ام کتاب میخرم گاهی اوقات هم میخونم☕️📚 اینجا میتونی باهم حرف بزنیم http://t.me/HidenChat_Bot?start=8116115750
نمایش بیشتر379
مشترکین
+1024 ساعت
+757 روز
+5230 روز
در حال بارگیری داده...
جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+118
در 27 کانالها
مه '26
+9
در 1 کانالها
Get PRO
آوریل '26
+1
در 0 کانالها
Get PRO
مارس '26
+1
در 0 کانالها
Get PRO
فوریه '26
+160
در 42 کانالها
Get PRO
ژانویه '26
+277
در 43 کانالها
Get PRO
دسامبر '25
+39
در 48 کانالها
| تاریخ | رشد مشترکین | اشارات | کانالها | |
| 22 ژوئن | +15 | |||
| 21 ژوئن | +11 | |||
| 20 ژوئن | +2 | |||
| 19 ژوئن | +6 | |||
| 18 ژوئن | +23 | |||
| 17 ژوئن | +15 | |||
| 16 ژوئن | +27 | |||
| 15 ژوئن | +3 | |||
| 14 ژوئن | 0 | |||
| 13 ژوئن | +1 | |||
| 12 ژوئن | 0 | |||
| 11 ژوئن | +1 | |||
| 10 ژوئن | 0 | |||
| 09 ژوئن | 0 | |||
| 08 ژوئن | 0 | |||
| 07 ژوئن | +1 | |||
| 06 ژوئن | +3 | |||
| 05 ژوئن | 0 | |||
| 04 ژوئن | +5 | |||
| 03 ژوئن | +2 | |||
| 02 ژوئن | 0 | |||
| 01 ژوئن | +3 |
پستهای کانال
| 2 | بازم تاکید میکنم
فقط فقط مطالعه آزاد اندازه میگیریم نه مطالعه درسی😢📚 | 25 |
| 3 | عذاب الهی😢😢 | 26 |
| 4 | پنج ساعت😭😭😭😭😭😭 | 27 |
| 5 | کیفیت مهم تره
ولی بازم کمیت هم زیاد کنیم تا احتمال کیفیت خوب بیشتر بشه
در شروع باید بدونیم چقدر وقت داریم میذاریم چقدر داریم کارهای الکی میکنیم
هدف اینه❤️ | 27 |
| 6 | https://t.me/rishabii/4093
با تایمر حس کنکوری بودن بهم میده
و باعث میشه متنفر شم از چیزی که دارم میخونم😬🙄 | 30 |
| 7 | بچه ها با تایمر گوشی مطالعه تون ثبت کنید😅 | 33 |
| 8 | همین خوبه | 33 |
| 9 | خیلی زیاد نبود ولی ی کتاب روانشناسی من معمولا جوری میخونم که کوتاه باشه ولی پر بار فک کنم ۲ صفحه بیشتر نخوندم اما چیزای زیادی بهم اضافه کرد | 33 |
| 10 | شما چقدر مطالعه داشتید و چهکتاب هایی
عکس بفرستی قشنگتره
http://t.me/HidenChat_Bot?start=8116115750 | 33 |
| 11 | 📖 میزان مطالعه امروز: ۴۳ دقیقه
▫️ا Garlic and the witch
▪️مادام بوواری | 32 |
| 12 | 🥵🧊 | 29 |
| 13 | 🧊🥵 | 1 |
| 14 | نظر شخصی منو بخواید پیشنهادش نمی کنم😒 | 62 |
| 15 | به زور هم میتونستی قفسه مرتب پیدا کنس | 64 |
| 16 | اولین بار رفتم دیگه هم نمیرم اصلا گزینه خوبی نیس
بیشتر کتاب های نفیس داشت
دو طبقه بوده از هر طبقع چیزی میخواستی باید صندوق همون طبقه حساب میکرد
دائم دنبالت هستن کجایی چیکار میکنی
فقط عکسش قشنگه در واقعیت خوب نیست😒 | 68 |
| 17 | 📍خانه فرهنگ و هنر گویا | 69 |
| 18 | فور کنید
من ناراحتم چون …
خودم ادامشو میگم
جوین باشی قشنگ تره | 50 |
| 19 | 📍خیابان ایرانشهر | 90 |
| 20 | فور کنید
بهتونبگم که اگه یه اهنگ بودید
چهنوع اهنگی میشدید
واسم اون اهنگچی بودد؟
جوین باش لطفا:) | 577 |
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
