ریش آبی
الذهاب إلى القناة على Telegram
آرش ام کتاب میخرم گاهی اوقات هم میخونم☕️📚 اینجا میتونی باهم حرف بزنیم http://t.me/HidenChat_Bot?start=8116115750
إظهار المزيد379
المشتركون
+1024 ساعات
+757 أيام
+5230 أيام
جاري تحميل البيانات...
جذب المشتركين
يونيو '26
يونيو '26
+118
في 27 قنوات
مايو '26
+9
في 1 قنوات
Get PRO
أبريل '26
+1
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '26
+1
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '26
+160
في 42 قنوات
Get PRO
يناير '26
+277
في 43 قنوات
Get PRO
ديسمبر '25
+39
في 48 قنوات
| التاريخ | نمو المشتركين | الإشارات | القنوات | |
| 22 يونيو | +15 | |||
| 21 يونيو | +11 | |||
| 20 يونيو | +2 | |||
| 19 يونيو | +6 | |||
| 18 يونيو | +23 | |||
| 17 يونيو | +15 | |||
| 16 يونيو | +27 | |||
| 15 يونيو | +3 | |||
| 14 يونيو | 0 | |||
| 13 يونيو | +1 | |||
| 12 يونيو | 0 | |||
| 11 يونيو | +1 | |||
| 10 يونيو | 0 | |||
| 09 يونيو | 0 | |||
| 08 يونيو | 0 | |||
| 07 يونيو | +1 | |||
| 06 يونيو | +3 | |||
| 05 يونيو | 0 | |||
| 04 يونيو | +5 | |||
| 03 يونيو | +2 | |||
| 02 يونيو | 0 | |||
| 01 يونيو | +3 |
منشورات القناة
| 2 | بازم تاکید میکنم
فقط فقط مطالعه آزاد اندازه میگیریم نه مطالعه درسی😢📚 | 25 |
| 3 | عذاب الهی😢😢 | 26 |
| 4 | پنج ساعت😭😭😭😭😭😭 | 27 |
| 5 | کیفیت مهم تره
ولی بازم کمیت هم زیاد کنیم تا احتمال کیفیت خوب بیشتر بشه
در شروع باید بدونیم چقدر وقت داریم میذاریم چقدر داریم کارهای الکی میکنیم
هدف اینه❤️ | 27 |
| 6 | https://t.me/rishabii/4093
با تایمر حس کنکوری بودن بهم میده
و باعث میشه متنفر شم از چیزی که دارم میخونم😬🙄 | 30 |
| 7 | بچه ها با تایمر گوشی مطالعه تون ثبت کنید😅 | 33 |
| 8 | همین خوبه | 33 |
| 9 | خیلی زیاد نبود ولی ی کتاب روانشناسی من معمولا جوری میخونم که کوتاه باشه ولی پر بار فک کنم ۲ صفحه بیشتر نخوندم اما چیزای زیادی بهم اضافه کرد | 33 |
| 10 | شما چقدر مطالعه داشتید و چهکتاب هایی
عکس بفرستی قشنگتره
http://t.me/HidenChat_Bot?start=8116115750 | 33 |
| 11 | 📖 میزان مطالعه امروز: ۴۳ دقیقه
▫️ا Garlic and the witch
▪️مادام بوواری | 32 |
| 12 | 🥵🧊 | 29 |
| 13 | 🧊🥵 | 1 |
| 14 | نظر شخصی منو بخواید پیشنهادش نمی کنم😒 | 62 |
| 15 | به زور هم میتونستی قفسه مرتب پیدا کنس | 64 |
| 16 | اولین بار رفتم دیگه هم نمیرم اصلا گزینه خوبی نیس
بیشتر کتاب های نفیس داشت
دو طبقه بوده از هر طبقع چیزی میخواستی باید صندوق همون طبقه حساب میکرد
دائم دنبالت هستن کجایی چیکار میکنی
فقط عکسش قشنگه در واقعیت خوب نیست😒 | 68 |
| 17 | 📍خانه فرهنگ و هنر گویا | 69 |
| 18 | فور کنید
من ناراحتم چون …
خودم ادامشو میگم
جوین باشی قشنگ تره | 50 |
| 19 | 📍خیابان ایرانشهر | 90 |
| 20 | فور کنید
بهتونبگم که اگه یه اهنگ بودید
چهنوع اهنگی میشدید
واسم اون اهنگچی بودد؟
جوین باش لطفا:) | 577 |
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
