ar
Feedback
ریش آبی

ریش آبی

الذهاب إلى القناة على Telegram

آرش ام کتاب میخرم گاهی اوقات هم میخونم☕️📚 اینجا میتونی باهم حرف بزنیم http://t.me/HidenChat_Bot?start=8116115750

إظهار المزيد
379
المشتركون
+1024 ساعات
+757 أيام
+5230 أيام

جاري تحميل البيانات...

القنوات المماثلة
لا توجد بيانات
هل تواجه مشاكل؟ يرجى تحديث الصفحة أو الاتصال بمدير الدعم الخاص بنا.
الإشارات الواردة والصادرة
---
---
---
---
---
---
جذب المشتركين
يونيو '26
يونيو '26
+118
في 27 قنوات
مايو '26
+9
في 1 قنوات
Get PRO
أبريل '26
+1
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '26
+1
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '26
+160
في 42 قنوات
Get PRO
يناير '26
+277
في 43 قنوات
Get PRO
ديسمبر '25
+39
في 48 قنوات
التاريخ
نمو المشتركين
الإشارات
القنوات
22 يونيو+15
21 يونيو+11
20 يونيو+2
19 يونيو+6
18 يونيو+23
17 يونيو+15
16 يونيو+27
15 يونيو+3
14 يونيو0
13 يونيو+1
12 يونيو0
11 يونيو+1
10 يونيو0
09 يونيو0
08 يونيو0
07 يونيو+1
06 يونيو+3
05 يونيو0
04 يونيو+5
03 يونيو+2
02 يونيو0
01 يونيو+3
منشورات القناة
شب بخیر😴
شب بخیر😴

2
بازم تاکید میکنم فقط فقط مطالعه آزاد اندازه می‌گیریم نه مطالعه درسی😢📚
25
3
عذاب الهی😢😢
26
4
پنج ساعت😭😭😭😭😭😭
پنج ساعت😭😭😭😭😭😭
27
5
کیفیت مهم تره ولی بازم کمیت هم زیاد کنیم تا احتمال کیفیت خوب بیشتر بشه در شروع باید بدونیم چقدر وقت داریم میذاریم چقدر داریم کارهای الکی میکنیم هدف اینه❤️
27
6
https://t.me/rishabii/4093 با تایمر حس کنکوری بودن بهم میده و باعث میشه متنفر شم از چیزی که دارم میخونم😬🙄
30
7
بچه ها با تایمر گوشی مطالعه تون ثبت کنید😅
33
8
همین خوبه
33
9
خیلی زیاد نبود ولی ی کتاب روانشناسی من معمولا جوری میخونم که کوتاه باشه ولی پر بار فک کنم ۲ صفحه بیشتر نخوندم اما چیزای زیادی بهم اضافه کرد
33
10
شما چقدر مطالعه داشتید و چه‌کتاب هایی عکس بفرستی قشنگتره http://t.me/HidenChat_Bot?start=8116115750
33
11
📖 میزان مطالعه امروز: ۴۳ دقیقه ▫️ا Garlic and the witch ▪️مادام بوواری
32
12
🥵🧊
🥵🧊
29
13
🧊🥵
🧊🥵
1
14
نظر شخصی منو بخواید پیشنهادش نمی کنم😒
62
15
به زور هم میتونستی قفسه مرتب پیدا کنس
64
16
اولین بار رفتم دیگه هم نمیرم اصلا گزینه خوبی نیس بیشتر کتاب های نفیس داشت دو طبقه بوده از هر طبقع چیزی میخواستی باید صندوق همون طبقه حساب می‌کرد دائم دنبالت هستن کجایی چیکار میکنی فقط عکسش قشنگه در واقعیت خوب نیست😒
68
17
📍خانه فرهنگ و هنر گویا+4
📍خانه فرهنگ و هنر گویا
69
18
فور کنید من ناراحتم چون … خودم ادامشو میگم جوین باشی قشنگ تره
50
19
📍خیابان ایرانشهر+1
📍خیابان ایرانشهر
90
20
فور کنید بهتون‌بگم که اگه یه اهنگ بودید چه‌نوع اهنگی میشدید و‌اسم اون اهنگ‌چی بودد؟ جوین باش لطفا:)
577
ریش آبی - إحصائيات وتحليلات قناة تيليجرام @rishabii