uz
Feedback
ریش آبی

ریش آبی

Kanalga Telegram’da o‘tish

آرش ام کتاب میخرم گاهی اوقات هم میخونم☕️📚 اینجا میتونی باهم حرف بزنیم http://t.me/HidenChat_Bot?start=8116115750

Ko'proq ko'rsatish
379
Obunachilar
+1024 soatlar
+757 kunlar
+5230 kunlar

Ma'lumot yuklanmoqda...

O'xshash kanallar
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Kirish va chiqish esdaliklari
---
---
---
---
---
---
Obunachilarni jalb qilish
Iyun '26
Iyun '26
+118
27 kanalda
May '26
+9
1 kanalda
Get PRO
Aprel '26
+1
0 kanalda
Get PRO
Mart '26
+1
0 kanalda
Get PRO
Fevral '26
+160
42 kanalda
Get PRO
Yanvar '26
+277
43 kanalda
Get PRO
Dekabr '25
+39
48 kanalda
Sana
Obunachilarni jalb qilish
Esdaliklar
Kanallar
22 Iyun+15
21 Iyun+11
20 Iyun+2
19 Iyun+6
18 Iyun+23
17 Iyun+15
16 Iyun+27
15 Iyun+3
14 Iyun0
13 Iyun+1
12 Iyun0
11 Iyun+1
10 Iyun0
09 Iyun0
08 Iyun0
07 Iyun+1
06 Iyun+3
05 Iyun0
04 Iyun+5
03 Iyun+2
02 Iyun0
01 Iyun+3
Kanal postlari
شب بخیر😴
شب بخیر😴

2
بازم تاکید میکنم فقط فقط مطالعه آزاد اندازه می‌گیریم نه مطالعه درسی😢📚
25
3
عذاب الهی😢😢
26
4
پنج ساعت😭😭😭😭😭😭
پنج ساعت😭😭😭😭😭😭
27
5
کیفیت مهم تره ولی بازم کمیت هم زیاد کنیم تا احتمال کیفیت خوب بیشتر بشه در شروع باید بدونیم چقدر وقت داریم میذاریم چقدر داریم کارهای الکی میکنیم هدف اینه❤️
27
6
https://t.me/rishabii/4093 با تایمر حس کنکوری بودن بهم میده و باعث میشه متنفر شم از چیزی که دارم میخونم😬🙄
30
7
بچه ها با تایمر گوشی مطالعه تون ثبت کنید😅
33
8
همین خوبه
33
9
خیلی زیاد نبود ولی ی کتاب روانشناسی من معمولا جوری میخونم که کوتاه باشه ولی پر بار فک کنم ۲ صفحه بیشتر نخوندم اما چیزای زیادی بهم اضافه کرد
33
10
شما چقدر مطالعه داشتید و چه‌کتاب هایی عکس بفرستی قشنگتره http://t.me/HidenChat_Bot?start=8116115750
33
11
📖 میزان مطالعه امروز: ۴۳ دقیقه ▫️ا Garlic and the witch ▪️مادام بوواری
32
12
🥵🧊
🥵🧊
29
13
🧊🥵
🧊🥵
1
14
نظر شخصی منو بخواید پیشنهادش نمی کنم😒
62
15
به زور هم میتونستی قفسه مرتب پیدا کنس
64
16
اولین بار رفتم دیگه هم نمیرم اصلا گزینه خوبی نیس بیشتر کتاب های نفیس داشت دو طبقه بوده از هر طبقع چیزی میخواستی باید صندوق همون طبقه حساب می‌کرد دائم دنبالت هستن کجایی چیکار میکنی فقط عکسش قشنگه در واقعیت خوب نیست😒
68
17
📍خانه فرهنگ و هنر گویا+4
📍خانه فرهنگ و هنر گویا
69
18
فور کنید من ناراحتم چون … خودم ادامشو میگم جوین باشی قشنگ تره
50
19
📍خیابان ایرانشهر+1
📍خیابان ایرانشهر
90
20
فور کنید بهتون‌بگم که اگه یه اهنگ بودید چه‌نوع اهنگی میشدید و‌اسم اون اهنگ‌چی بودد؟ جوین باش لطفا:)
577