es
Feedback
ریش آبی

ریش آبی

Ir al canal en Telegram

آرش ام کتاب میخرم گاهی اوقات هم میخونم☕️📚 اینجا میتونی باهم حرف بزنیم http://t.me/HidenChat_Bot?start=8116115750

Mostrar más
379
Suscriptores
+1024 horas
+757 días
+5230 días

Carga de datos en curso...

Canales Similares
Sin datos
¿Algún problema? Por favor, actualice la página o contacte a nuestro gerente de soporte.
Menciones Entrantes y Salientes
---
---
---
---
---
---
Atraer Suscriptores
junio '26
junio '26
+118
en 27 canales
mayo '26
+9
en 1 canales
Get PRO
abril '26
+1
en 0 canales
Get PRO
marzo '26
+1
en 0 canales
Get PRO
febrero '26
+160
en 42 canales
Get PRO
enero '26
+277
en 43 canales
Get PRO
diciembre '25
+39
en 48 canales
Fecha
Crecimiento de Suscriptores
Menciones
Canales
22 junio+15
21 junio+11
20 junio+2
19 junio+6
18 junio+23
17 junio+15
16 junio+27
15 junio+3
14 junio0
13 junio+1
12 junio0
11 junio+1
10 junio0
09 junio0
08 junio0
07 junio+1
06 junio+3
05 junio0
04 junio+5
03 junio+2
02 junio0
01 junio+3
Publicaciones del Canal
شب بخیر😴
شب بخیر😴

2
بازم تاکید میکنم فقط فقط مطالعه آزاد اندازه می‌گیریم نه مطالعه درسی😢📚
25
3
عذاب الهی😢😢
26
4
پنج ساعت😭😭😭😭😭😭
پنج ساعت😭😭😭😭😭😭
27
5
کیفیت مهم تره ولی بازم کمیت هم زیاد کنیم تا احتمال کیفیت خوب بیشتر بشه در شروع باید بدونیم چقدر وقت داریم میذاریم چقدر داریم کارهای الکی میکنیم هدف اینه❤️
27
6
https://t.me/rishabii/4093 با تایمر حس کنکوری بودن بهم میده و باعث میشه متنفر شم از چیزی که دارم میخونم😬🙄
30
7
بچه ها با تایمر گوشی مطالعه تون ثبت کنید😅
33
8
همین خوبه
33
9
خیلی زیاد نبود ولی ی کتاب روانشناسی من معمولا جوری میخونم که کوتاه باشه ولی پر بار فک کنم ۲ صفحه بیشتر نخوندم اما چیزای زیادی بهم اضافه کرد
33
10
شما چقدر مطالعه داشتید و چه‌کتاب هایی عکس بفرستی قشنگتره http://t.me/HidenChat_Bot?start=8116115750
33
11
📖 میزان مطالعه امروز: ۴۳ دقیقه ▫️ا Garlic and the witch ▪️مادام بوواری
32
12
🥵🧊
🥵🧊
29
13
🧊🥵
🧊🥵
1
14
نظر شخصی منو بخواید پیشنهادش نمی کنم😒
62
15
به زور هم میتونستی قفسه مرتب پیدا کنس
64
16
اولین بار رفتم دیگه هم نمیرم اصلا گزینه خوبی نیس بیشتر کتاب های نفیس داشت دو طبقه بوده از هر طبقع چیزی میخواستی باید صندوق همون طبقه حساب می‌کرد دائم دنبالت هستن کجایی چیکار میکنی فقط عکسش قشنگه در واقعیت خوب نیست😒
68
17
📍خانه فرهنگ و هنر گویا+4
📍خانه فرهنگ و هنر گویا
69
18
فور کنید من ناراحتم چون … خودم ادامشو میگم جوین باشی قشنگ تره
50
19
📍خیابان ایرانشهر+1
📍خیابان ایرانشهر
90
20
فور کنید بهتون‌بگم که اگه یه اهنگ بودید چه‌نوع اهنگی میشدید و‌اسم اون اهنگ‌چی بودد؟ جوین باش لطفا:)
577