ریش آبی
الذهاب إلى القناة على Telegram
آرش ام کتاب میخرم گاهی اوقات هم میخونم☕️📚 اینجا میتونی باهم حرف بزنیم http://t.me/HidenChat_Bot?start=8116115750
إظهار المزيد379
المشتركون
+1024 ساعات
+757 أيام
+5230 أيام
أرشيف المشاركات
379
کیفیت مهم تره
ولی بازم کمیت هم زیاد کنیم تا احتمال کیفیت خوب بیشتر بشه
در شروع باید بدونیم چقدر وقت داریم میذاریم چقدر داریم کارهای الکی میکنیم
هدف اینه❤️
379
https://t.me/rishabii/4093
با تایمر حس کنکوری بودن بهم میده
و باعث میشه متنفر شم از چیزی که دارم میخونم😬🙄
379
خیلی زیاد نبود ولی ی کتاب روانشناسی من معمولا جوری میخونم که کوتاه باشه ولی پر بار فک کنم ۲ صفحه بیشتر نخوندم اما چیزای زیادی بهم اضافه کرد
379
شما چقدر مطالعه داشتید و چهکتاب هایی
عکس بفرستی قشنگتره
http://t.me/HidenChat_Bot?start=8116115750
379
اولین بار رفتم دیگه هم نمیرم اصلا گزینه خوبی نیس
بیشتر کتاب های نفیس داشت
دو طبقه بوده از هر طبقع چیزی میخواستی باید صندوق همون طبقه حساب میکرد
دائم دنبالت هستن کجایی چیکار میکنی
فقط عکسش قشنگه در واقعیت خوب نیست😒
379
فور کنید
بهتونبگم که اگه یه اهنگ بودید
چهنوع اهنگی میشدید
واسم اون اهنگچی بودد؟جوین باش لطفا:)
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
