2026 Revision + Mission A+ | Dr Darshana Ukuwela - Physics
2026 Revision Channel : https://t.me/DU26REv 2026 Revision Discussion: https://t.me/DU26REvD
Ko'proq ko'rsatish📈 Telegram kanali 2026 Revision + Mission A+ | Dr Darshana Ukuwela - Physics analitikasi
2026 Revision + Mission A+ | Dr Darshana Ukuwela - Physics (@du26rev) Sinxala til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 30 361 obunachidan iborat bo'lib, Taʼlim toifasida 6 301-o'rinni va Shri-Lanka mintaqasida 41-o'rinni egallagan.
📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika
невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 30 361 obunachiga ega bo‘ldi.
02 Sentabr, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -2 529 ga, so‘nggi 24 soatda esa -113 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.
- Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
- Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 24.52% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 6.65% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
- Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 7 450 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 2 021 ta ko‘rish yig‘iladi.
- Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 99 ta reaksiya keladi.
📝 Tavsif va kontent siyosati
Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
“2026 Revision Channel : https://t.me/DU26REv
2026 Revision Discussion: https://t.me/DU26REvD”
Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 03 Sentabr, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Taʼlim toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.
Ma'lumot yuklanmoqda...
| Sana | Obunachilarni jalb qilish | Esdaliklar | Kanallar | |
| 03 Sentabr | 0 | |||
| 02 Sentabr | 0 | |||
| 01 Sentabr | 0 |
| 2 | 🥳 2027 වර්ෂය සඳහා eWings Team එකට සාමාජිකයන් බඳවා ගැනිම
- Videography Assistant(Camera Crew)
- Video Editing
- Graphic Designing
- Social Media Management/Content Creation
- වෙනත් හැකියාවන්
පහත Form එක Fill කරන්න
https://ewingspapers.lk/form.html?formId=MG3klG3c34i87c1EttvE
~ Team eWings | 781 |
| 3 | 🥳 අවුරුදු පහකට පස්සේ
"මටත් කරන්න තිබ්බනේ"
කියනවට වඩා හොඳයි දැන් උත්සාහ කරන එක...
𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 ආරම්භයකට,𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 𝐑𝐄𝐕𝐈𝐒𝐈𝐎𝐍 𝟐𝟎𝟐𝟕 🔥
සියලු දැනුවත් කිරීම් 2027 Revision Telegram Channel එක ඔස්සේ,
Link : https://t.me/DU27BNRe
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 | 903 |
| 4 | 🔴 Dr.දර්ශන උකුවෙල සර්ගේ Instructing Teams/Paper Panels සම්බන්ධ වීමට බලාපොරොත්තුවන නුගේගොඩ සහ ඒව අවට දරුවන් හෙට දහවල් 1.00ට Siyochem එකට පැමිණෙන්න...
අප පන්ති සඳහා සම්බන්ධ වූ මිතුරන්වද අනිවාර්යයෙන්ම දැනුවත් කරන්න...
~ Team eWings | 538 |
| 5 | 📌𝐓𝐇𝐄 𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 𝐑𝐄𝐕𝐈𝐒𝐈𝐎𝐍 𝟐𝟎𝟐𝟕 ආරම්භය
සම්පූර්ණ විෂය නිර්දේශය A-Z ආවරණය සහ
1980-2026 දක්වා වසර 47ක
පසුගිය විභාග ප්රශ්න,නවතම ගැටළුද සමඟින්
1st/2nd/3rd Shy ඕනම මට්ටම දරුවෙක්ට
ගැළපෙන 𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 සැලැස්මක්…🔥
ආරම්භක දිනයන්,
📌යාන්ත්ර විද්යාව(දෛශික)
සැප්.07 සඳුදා ප.ව 6.30-11.00
YouTube + Zoom
📌ගුරුත්වාකර්ෂණ ක්ෂේත්ර
සැප්.10 බ්රහස්. ප.ව 7.30-12.00
YouTube + Zoom
PAPER CLASS
- මසකට Full PAPERS 04ක්.
Full Syllabus Papers 02ක් සහ Full Papers 02ක්.
- ප්රශ්න පත්ර ලියවීම දිවයින පුරා භෞතික ආයතන 52කදී සහ ONLINE.
සියලුම විමසීම්,
Voice : 0713444555
Telegram : https://t.me/EwingsEducation_bot
Whatsapp : 0713444555
සියලුම දැනුවත් කිරීම් 2027 Revision Telegram චැනලය ඔස්සේ සිදුවේ.
Link 🌐https://t.me/DU27BNRe
𝙈𝘼𝙂𝙄𝘾 නොවන 𝙇𝙊𝙂𝙄𝘾𝘼𝙇 𝙋𝙃𝙔𝙎𝙄𝘾𝙎
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 | 1 334 |
| 6 | 🔴 Dr.දර්ශන උකුවෙල සර්ගේ Instructing Teams/Paper Panels සම්බන්ධ වීමට බලාපොරොත්තුවන නුගේගොඩ සහ ඒව අවට දරුවන් හෙට දහවල් 1.30ට Siyochem එකට පැමිණෙන්න...
අප පන්ති සඳහා සම්බන්ධ වූ මිතුරන්වද අනිවාර්යයෙන්ම දැනුවත් කරන්න...
~ Team eWings | 1 353 |
| 7 | 🥳පරාජය යනු අත්දැකීමක් පමණි...
𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 ආරම්භයකට,𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 𝐑𝐄𝐕𝐈𝐒𝐈𝐎𝐍 𝟐𝟎𝟐𝟕 🔥
සියලු දැනුවත් කිරීම් 2027 Revision Telegram Channel එක ඔස්සේ,
Link : https://t.me/DU27BNRe
#darshanaukuwela #physics #Al #2027Al #Alexam | 1 745 |
| 8 | 📌දැන් හැමෝම join වෙන්න ළමයි | 2 903 |
| 9 | 📌2027 Theory/Revision සියලු දරුවන් සඳහා Next Step Special Meeting
ප.ව 6.00ට සියලු දරුවන් සම්බන්ධ වන්න...
සැ.යු- Live පමණි...
📺https://www.youtube.com/live/HzKSVB2_iMI?si=SEw0ZxFbWspZauoN | 1 783 |
| 10 | 🔴 අද ජිවීතේ වෙනස් කරන දවස
The Next Step 2027 Special Meeting
"1st Shy,2nd/3rd Shy හැමෝටම....."
2026 Exam ඉවර වෙලා දින කිහිපයක් දැන් ගිහිල්ලා.බොහෝමයක් දරුවන් තමන් ලියපු Subjects වල ලකුණු බලලා ඇති මේ වෙද්දි.සමහරු නම් තව Shy එකක් කරන්නත් සූදානම් වෙන ගමන් ඇත්තේ.
තවත් සමහරු කිසිම දෙයක් මේ වෙලාවේ හරියට තීරණය කරගන්න බැරුව ඇති.අන්න ඒ හැමෝමත් එක්ක පොඩි කතා බහක් කරන්න අපි එනවා.
Live එකේදී පහත කරුණු ගැන විශේෂයෙන් කතා කරන්න අපි බලාපොරොත්තුවෙනවා.
▪️2026 A/L හොඳට කරගත්ත හෝ නොකරගත් නැවත A/L නොකරන අය,කළ යුත්තේ මොනවද?
▪️2nd/3rd Shy එකක් කරනවද ? නැද්ද ? කියලා තීරණය කරන්නේ කොහොමද ?
▪️ Revision පන්තියකට යන්නම ඕන ද?
▪️ Paper Class විතරක් යා යුත්තේ කවුද?
▪️ දැන් ඉන්න මට්ටමේ ඉඳන් A එකකට/Rank එකකට වැඩ කරන්නේ කොහොමද
▪️2027 1st Shy දරුවෙක් කොහොමද වැඩ ටික කරගන්නේ?
▪️2027 Theory/Speed Class සහ Brand New Revisionහි විස්තර ද සමඟින්,
"2027 Theory/Revision ඔයාලට තියෙන හැම ප්රශ්නයක් ගැන කතා කරමු..."
එහෙනම් හැමෝම
🗓️ හෙට | ප.ව 6.00ට
📺Youtube එක පැත්තට Set වෙන්න...
ඒ වගේම කතා කරන්න ඕන කියලා හිතෙන කරුණු තියෙනවනම් මේ Post එකට පහළින් Comment කරමු..
ඔයාලගේ යාළුවන්ටත් මේ පණිවිඩය Share කරලා දැනුවත් කරමු...
--------------------
මීට අදාල Links 2027 Revision Telegram චැනලය ඔස්සේ,
🌐https://t.me/DU27BNRe
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 | 1 723 |
| 11 | 📌𝐓𝐇𝐄 𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 𝐑𝐄𝐕𝐈𝐒𝐈𝐎𝐍 𝟐𝟎𝟐𝟕 ආරම්භය
සම්පූර්ණ විෂය නිර්දේශය A-Z ආවරණය සහ
1980-2026 දක්වා වසර 47ක
පසුගිය විභාග ප්රශ්න,නවතම ගැටළුද සමඟින්
1st/2nd/3rd Shy ඕනම මට්ටම දරුවෙක්ට
ගැළපෙන 𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 සැලැස්මක්…🔥
අපගේ පාඨමාලාව සුවිශේෂී වන්නේ ?
〽️ පසුගිය දෙවසරේ පමණක්,
- දිවයිනේ ප්රථමයන් 02ක්..
- දිවයිනේ මුල් 10ට 03ක්..
- දිස්ත්රික් ප්රථමයන් 15ක්..
- දිස්ත්රික් මුල් 10ට 171ක්..
- දිස්ත්රික් මුල් 20ට 355ක්..
අපගේ පාඨමාලාවෙන් දායාද විය.මින් බහුතර දරුවන් අපගේ Theory පන්ති සම්බන්ධ වූ දරුවන් වන අතර ඉන් අදහස් වන්නේ අපගේ Theory දරුවන් සඳහා අපගේ කර්තව්යය මනා ලෙස කර තිබීමයි.
〽️ සෑම වසරකම වැඩිම වෛද්ය/ඉංජිනේරු පීඨ සුදුසුකම් ලබන සිසුන් සංඛ්යාව
〽️ ලංකාවේ දිස්ත්රික්ක බහුතරයකම 2nd/3rd Shy දරුවන්ගේ හොඳම Rankඑක වාර්තා වී තිබීම.
〽️ වෙනත් පාඨමාලාවන්ට සම්බන්ධ වී 1st/2nd Shy අඩු ප්රතිඵල ලබා අප Revision පැමිණි දරුවන්ගෙන් F/S ->A/B,B/C-> A සාමාර්ථ ලෙස වර්ධනය වූ දරුවන් 200කට ආසන්න ප්රමාණයක් සිටීම
ආරම්භක දිනයන්,
📌යාන්ත්ර විද්යාව(දෛශික)
සැප්.07 සඳුදා ප.ව 6.30-11.00
YouTube + Zoom
📌ගුරුත්වාකර්ෂණ ක්ෂේත්ර
සැප්.10 බ්රහස්. ප.ව 7.30-12.00
YouTube + Zoom
PAPER CLASS
- මසකට Full PAPERS 04ක්.
Full Syllabus Papers 02ක් සහ Full Papers 02ක්.
- ප්රශ්න පත්ර ලියවීම දිවයින පුරා භෞතික ආයතන 52කදී සහ ONLINE.
සියලුම විමසීම්,
Voice : 0713444555
Telegram : https://t.me/EwingsEducation_bot
Whatsapp : 0713444555
සියලුම දැනුවත් කිරීම් 2027 Revision Telegram චැනලය ඔස්සේ සිදුවේ.
Link 🌐https://t.me/DU27BNRe
𝙈𝘼𝙂𝙄𝘾 නොවන 𝙇𝙊𝙂𝙄𝘾𝘼𝙇 𝙋𝙃𝙔𝙎𝙄𝘾𝙎
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 | 1 856 |
| 12 | 🔴 Dr.දර්ශන උකුවෙල සර්ගේ Instructing Teams/Paper Panels සම්බන්ධ වීමට බලාපොරොත්තුවන කෑගල්ල සහ ඒව අවට දරුවන් අද මධ්යහන 12ට කෑගල්ල Apex එකට එන්න..
අප පන්ති සඳහා සම්බන්ධ වූ මිතුරන්වද අනිවාර්යයෙන්ම දැනුවත් කරන්න...
~ Team eWings | 2 022 |
| 13 | 👍 Shy 02ක්ම A/L Fail වෙලා Medicine ගිය Dr.සමීර වීරසිංහ...
මේ වෙලාවේ A/L කරලා අවුලකින් වගේ ඉන්න අයට මේ අයියගේ කතාව හොඳ Motivation එකක් වෙයි.බලලා ඔයාලට ගන්න දෙයක් තියේනම් අනිවාර්යයෙන් ගන්න....
යාළුවන්ටත් Share කරන්න...
📺 https://youtu.be/rG_4bd3DVqg | 2 150 |
| 14 | 🔴 The Next Step 2027 Special Meeting
"1st Shy,2nd/3rd Shy හැමෝටම....."
2026 Exam ඉවර වෙලා දින කිහිපයක් දැන් ගිහිල්ලා.බොහෝමයක් දරුවන් තමන් ලියපු Subjects වල ලකුණු බලලා ඇති මේ වෙද්දි.සමහරු නම් තව Shy එකක් කරන්නත් සූදානම් වෙන ගමන් ඇත්තේ.
තවත් සමහරු කිසිම දෙයක් මේ වෙලාවේ හරියට තීරණය කරගන්න බැරුව ඇති.අන්න ඒ හැමෝමත් එක්ක පොඩි කතා බහක් කරන්න අපි එනවා.
හෙට Live එකේදී පහත කරුණු ගැන විශේෂයෙන් කතා කරන්න අපි බලාපොරොත්තුවෙනවා.
▪️2026 A/L හොඳට කරගත්ත හෝ නොකරගත් නැවත A/L නොකරන අය,කළ යුත්තේ මොනවද?
▪️2nd/3rd Shy එකක් කරනවද ? නැද්ද ? කියලා තීරණය කරන්නේ කොහොමද ?
▪️ Revision පන්තියකට යන්නම ඕන ද?
▪️ Paper Class විතරක් යා යුත්තේ කවුද?
▪️ දැන් ඉන්න මට්ටමේ ඉඳන් A එකකට/Rank එකකට වැඩ කරන්නේ කොහොමද
▪️2027 1st Shy දරුවෙක් කොහොමද වැඩ ටික කරගන්නේ?
▪️2027 Theory/Speed Class සහ Brand New Revisionහි විස්තර ද සමඟින්,
"2027 Theory/Revision ඔයාලට තියෙන හැම ප්රශ්නයක් ගැන කතා කරමු..."
එහෙනම් හැමෝම
🗓️ හෙට | ප.ව 6.00ට
📺Youtube එක පැත්තට Set වෙන්න...
ඒ වගේම කතා කරන්න ඕන කියලා හිතෙන කරුණු තියෙනවනම් මේ Post එකට පහළින් Comment කරමු..
ඔයාලගේ යාළුවන්ටත් මේ පණිවිඩය Share කරලා දැනුවත් කරමු...
--------------------
මීට අදාල Links 2027 Revision Telegram චැනලය ඔස්සේ,
🌐https://t.me/DU27BNRe
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 | 2 004 |
| 15 | ලබන අගෝස්තුව අවසානය වෙද්දි,
මං ඒක කළා කියලා Confidence පිට කියන්න පුලුවන් වෙන්න,අඩු පාඩු හදාගෙන දැන්ම වැඩේට සෙට් වෙන්න....🔥
𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 ආරම්භයකට,𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 𝐑𝐄𝐕𝐈𝐒𝐈𝐎𝐍 𝟐𝟎𝟐𝟕 ✨
🔸හෙට හවස Next Step Meeting එකෙන් අපි තව දේවල් කතා කරමු.....
සියලු දැනුවත් කිරීම් 2027 Revision Telegram Channel එක ඔස්සේ,
🌐 https://t.me/DU27BNRe
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 | 1 956 |
| 16 | 𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 ආරම්භයකට,𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 𝐑𝐄𝐕𝐈𝐒𝐈𝐎𝐍 𝟐𝟎𝟐𝟕 🔥
සියලු දැනුවත් කිරීම් 2027 Revision Telegram Channel එක ඔස්සේ,
🌐 https://t.me/DU27BNRe
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 | 2 722 |
| 17 | 📌2027 Revision Telegram Channel
🌐 https://t.me/DU27BNRe | 2 575 |
| 18 | 📌 හැමෝම බලාසිටි ප්රශ්නයකට පිළිතුරු.....
2027 BRAND NEW REVISION ආරම්භය
2027 දරුවන් YouTube ඔස්සේ Revision වැඩපිළිවෙළ නරඹන්න...
📺 https://youtu.be/CQc-8Hool6Q
2027 Revision Telegram Channel
🌐 https://t.me/DU27BNRe | 2 616 |
| 19 | 📌කැපවීමට තිළිණයක්🔥
District 1stලත් එක්ක තායිලන්තය බලා
ඊයේ කටුනායක බණ්ඩාරනායක ගුවන්තොටුපළ පරිශ්රයේ පැවති විශේෂ වැඩසටහන
YouTube ඔස්සේ දැන් නරඹන්න
📺https://youtu.be/J-A1vLxuWmo | 4 922 |
| 20 | 📌Airtport එකේ සිට Live
https://www.youtube.com/live/PwRm4HpeOr8?si=n5L5vNM_UhdEjzwl | 5 188 |
