407
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-37 روز
-1230 روز
آرشیو پست ها
407
ما بی ایمان نیستیم،
میخواهیم به باورهای خودمان و نه باورهایی كه برای ما مقرر شده است ایمان داشته باشیم.
407
Repost from N/a
وقتی به کسی میگن:
"نباید ناراحت بشی چون برای خیلیهای دیگه بدترش اتفاق میفته "
مثل این میمونه که به یکی بگن:
"نباید خوشحال باشه چون دیگران بهترش رو دارن"
احساسات و تجربیات هرکسی براش ارزشمنده،
همونطوری که ترسها و نگرانیهای هرکسی برای خودش قابل توجه و مهمه!
چیزی که از نظر یکی لوس و بیمعنیه، برای یکی دیگه ممکنه سرنوشتساز باشه!
یا موضوعی که برای یکی کاملا پیشپاافتاده و کماهمیته از نظر یکی ديگه
کابوس وحشتناکی باشه!
باید اینو بدونین که تجربیات احساسی شما ارزشمنده حتی اگه دیگران
بهتر یا بدترش رو در مقایسه با شما داشته باشن...!
✨دکتر سعید حسینپور-روانپزشک و رواندرمانگر
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
