my soul...
رفتن به کانال در Telegram
202
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-17 روز
-130 روز
در حال بارگیری داده...
کانالهای مشابه
هیچ دادهای
مشکلی وجود دارد؟ لطفاً صفحه را تازه کنید یا با مدیر پشتیبانی ما تماس بگیرید.
ابر برچسبها
هیچ دادهای
مشکلی وجود دارد؟ لطفاً صفحه را تازه کنید یا با مدیر پشتیبانی ما تماس بگیرید.
اشارات ورودی و خروجی
---
---
---
---
---
---
جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+11
در 23 کانالها
مه '260
در 11 کانالها
Get PRO
آوریل '26
+15
در 0 کانالها
Get PRO
مارس '260
در 0 کانالها
Get PRO
فوریه '26
+62
در 17 کانالها
Get PRO
ژانویه '260
در 15 کانالها
Get PRO
دسامبر '250
در 23 کانالها
Get PRO
نوامبر '250
در 20 کانالها
Get PRO
اکتبر '250
در 21 کانالها
Get PRO
سپتامبر '250
در 36 کانالها
Get PRO
اوت '25
+51
در 30 کانالها
Get PRO
ژوئیه '250
در 6 کانالها
Get PRO
ژوئن '250
در 3 کانالها
Get PRO
مه '250
در 4 کانالها
Get PRO
آوریل '250
در 5 کانالها
Get PRO
مارس '250
در 2 کانالها
Get PRO
فوریه '250
در 2 کانالها
Get PRO
ژانویه '25
+65
در 4 کانالها
Get PRO
دسامبر '240
در 4 کانالها
Get PRO
نوامبر '24
+48
در 3 کانالها
| تاریخ | رشد مشترکین | اشارات | کانالها | |
| 18 ژوئن | 0 |
پستهای کانال
| 2 | از کجا میان اصن | 3 |
| 3 | اینا کین نصفه شبی میان ؟ | 3 |
| 4 | For you🩷 | 1 |
| 5 | `°☆ این پیامو فوروارد کنید با توجه به وایبی که میگیرم براتون نقاشی بکشم. | 11 |
| 6 | پرسید: «دنبال چه میگردی؟»
گفت: «دنبال خودم.» | 35 |
| 7 | چالش
این پیام+ پست موردعلاقتون از اینجارو فوروارد کنید
من هم یه نامه از طرف خودم برای شما مینویسم✨🦋
جوین شی خوشحال میشم:)
لطفا چنلتون پرایوت نباشه | 26 |
| 8 | امروز 17 June, روز جهانیِ چشم قشنگاست.
روزتون مبارک چشم قشنگ ها✨🪐 | 44 |
| 9 | این پستو فور کن بذارمت تو فولدر..🌷
*جوین باش. | 41 |
| 10 | +5 Raftam Ke Raftam - Amir Tataloo.mp3 | 49 |
| 11 | دقت کردين ؟
هركی خودش خوشگله، ازت بيشتر تعريف ميكنه.
هركی خودش موفقه، بيشتر تشويقت ميكنه.
هركی اصيل تره كمترقضاوت ميكنه.
اخرش ميفهمى، آدم ها دقيقا همون چيزی روبهت میدن که تو وجود خودشونه... | 45 |
| 12 | اونقدری که کتابا حالمو خوب کردن ، هیچ آدمی نکرد.
اونقدری که موسیقی فهمید چی تو دلمه ،هیچ کس نخواست بفهمه .
پادکست شد مَرهَم شبام ،قهوه شد رفیق صبح هام . وقدم زدن شد راهی برای فرار از دنیایی که توش آدما فقط ادعای باهم بودن دارن . | 39 |
| 13 | بدون متن... | 34 |
| 14 | ولی از من میشنوید هیچوقت کسیو
مجبور به انجام کاری نکنید
حالت رو نمیپرسه؟ نپرسه.
نمیاد ببینت؟ نیاد.
پیام نمیده؟ خب نده.
اولویتش نیستی؟ خب نیستی.
توجه نمیکنه؟ نکنه.
خوبیاتو جبران نمیکنه؟ نکنه.
نگرانت نمیشه؟ نشه.
ارزش رفتار آدما وقتی واقعیه که
از ته دل باشه ، نه از سر اجبار . . .!👌🏻 | 33 |
| 15 | من از دیر جواب دادن خوشم میاد!
بهم کمک میکنه سريع تر احساساتم رو
نسبت به اون شخص از دست بدم | 35 |
| 16 | یه افسانهی خیلی قشنگی هست که میگه:
«اگه لایقش باشی بهت تعلق میگیره
و اگه لیاقتِ بیشتر از اونو داشته باشی
ازت گرفته میشه…»
پس بیخود برای چیزای که از دست دادید
ناراحت نباشید، حتماً قراره بهترش گیرتون
بیاد! | 35 |
| 17 | برای خودت زندگی کن، برای خودت بمیر،
دیگران دیگرانند
هر چقد هم نزدیک و عزیز باشند
روزی بهت نشان میدهند که دیگرانند... | 33 |
| 18 | سکوت، زبانِ روح خسته است... | 28 |
| 19 | نوشته بود:
قوی بودن،
معمولا آخرین انتخاب آدماست.
آدما اولش دوست دارن دوست
داشته بشن، فهمیده بشن، اولویت
کسی باشن وقتی اینا محقق نمیشه،
تصمیم میگیرن قوی باشن.
خیلی درسته به نظرم. | 35 |
| 20 | من یه عمر معذرت خواهی به خودم
بدهکارم که همه آدمها رو بیشتر از خودم
دوست داشتم.
بجای اینکه اول به خودم برسم، بقیه رو
در اولویت قرار دادم و این اشتباه بود. | 35 |
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
