my soul...
الذهاب إلى القناة على Telegram
202
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-17 أيام
-130 أيام
جاري تحميل البيانات...
القنوات المماثلة
لا توجد بيانات
هل تواجه مشاكل؟ يرجى تحديث الصفحة أو الاتصال بمدير الدعم الخاص بنا.
سحابة العلامات
لا توجد بيانات
هل تواجه مشاكل؟ يرجى تحديث الصفحة أو الاتصال بمدير الدعم الخاص بنا.
الإشارات الواردة والصادرة
---
---
---
---
---
---
جذب المشتركين
يونيو '26
يونيو '26
+11
في 23 قنوات
مايو '260
في 11 قنوات
Get PRO
أبريل '26
+15
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '260
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '26
+62
في 17 قنوات
Get PRO
يناير '260
في 15 قنوات
Get PRO
ديسمبر '250
في 23 قنوات
Get PRO
نوفمبر '250
في 20 قنوات
Get PRO
أكتوبر '250
في 21 قنوات
Get PRO
سبتمبر '250
في 36 قنوات
Get PRO
أغسطس '25
+51
في 30 قنوات
Get PRO
يوليو '250
في 6 قنوات
Get PRO
يونيو '250
في 3 قنوات
Get PRO
مايو '250
في 4 قنوات
Get PRO
أبريل '250
في 5 قنوات
Get PRO
مارس '250
في 2 قنوات
Get PRO
فبراير '250
في 2 قنوات
Get PRO
يناير '25
+65
في 4 قنوات
Get PRO
ديسمبر '240
في 4 قنوات
Get PRO
نوفمبر '24
+48
في 3 قنوات
| التاريخ | نمو المشتركين | الإشارات | القنوات | |
| 18 يونيو | 0 |
منشورات القناة
| 2 | از کجا میان اصن | 3 |
| 3 | اینا کین نصفه شبی میان ؟ | 3 |
| 4 | For you🩷 | 1 |
| 5 | `°☆ این پیامو فوروارد کنید با توجه به وایبی که میگیرم براتون نقاشی بکشم. | 11 |
| 6 | پرسید: «دنبال چه میگردی؟»
گفت: «دنبال خودم.» | 35 |
| 7 | چالش
این پیام+ پست موردعلاقتون از اینجارو فوروارد کنید
من هم یه نامه از طرف خودم برای شما مینویسم✨🦋
جوین شی خوشحال میشم:)
لطفا چنلتون پرایوت نباشه | 26 |
| 8 | امروز 17 June, روز جهانیِ چشم قشنگاست.
روزتون مبارک چشم قشنگ ها✨🪐 | 44 |
| 9 | این پستو فور کن بذارمت تو فولدر..🌷
*جوین باش. | 41 |
| 10 | +5 Raftam Ke Raftam - Amir Tataloo.mp3 | 49 |
| 11 | دقت کردين ؟
هركی خودش خوشگله، ازت بيشتر تعريف ميكنه.
هركی خودش موفقه، بيشتر تشويقت ميكنه.
هركی اصيل تره كمترقضاوت ميكنه.
اخرش ميفهمى، آدم ها دقيقا همون چيزی روبهت میدن که تو وجود خودشونه... | 45 |
| 12 | اونقدری که کتابا حالمو خوب کردن ، هیچ آدمی نکرد.
اونقدری که موسیقی فهمید چی تو دلمه ،هیچ کس نخواست بفهمه .
پادکست شد مَرهَم شبام ،قهوه شد رفیق صبح هام . وقدم زدن شد راهی برای فرار از دنیایی که توش آدما فقط ادعای باهم بودن دارن . | 39 |
| 13 | لا يوجد نص... | 34 |
| 14 | ولی از من میشنوید هیچوقت کسیو
مجبور به انجام کاری نکنید
حالت رو نمیپرسه؟ نپرسه.
نمیاد ببینت؟ نیاد.
پیام نمیده؟ خب نده.
اولویتش نیستی؟ خب نیستی.
توجه نمیکنه؟ نکنه.
خوبیاتو جبران نمیکنه؟ نکنه.
نگرانت نمیشه؟ نشه.
ارزش رفتار آدما وقتی واقعیه که
از ته دل باشه ، نه از سر اجبار . . .!👌🏻 | 33 |
| 15 | من از دیر جواب دادن خوشم میاد!
بهم کمک میکنه سريع تر احساساتم رو
نسبت به اون شخص از دست بدم | 35 |
| 16 | یه افسانهی خیلی قشنگی هست که میگه:
«اگه لایقش باشی بهت تعلق میگیره
و اگه لیاقتِ بیشتر از اونو داشته باشی
ازت گرفته میشه…»
پس بیخود برای چیزای که از دست دادید
ناراحت نباشید، حتماً قراره بهترش گیرتون
بیاد! | 35 |
| 17 | برای خودت زندگی کن، برای خودت بمیر،
دیگران دیگرانند
هر چقد هم نزدیک و عزیز باشند
روزی بهت نشان میدهند که دیگرانند... | 33 |
| 18 | سکوت، زبانِ روح خسته است... | 28 |
| 19 | نوشته بود:
قوی بودن،
معمولا آخرین انتخاب آدماست.
آدما اولش دوست دارن دوست
داشته بشن، فهمیده بشن، اولویت
کسی باشن وقتی اینا محقق نمیشه،
تصمیم میگیرن قوی باشن.
خیلی درسته به نظرم. | 35 |
| 20 | من یه عمر معذرت خواهی به خودم
بدهکارم که همه آدمها رو بیشتر از خودم
دوست داشتم.
بجای اینکه اول به خودم برسم، بقیه رو
در اولویت قرار دادم و این اشتباه بود. | 35 |
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
