es
Feedback
my soul...

my soul...

Ir al canal en Telegram

https://t.me/SendHarfBot?start=976aba209475

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
202
Suscriptores
Sin datos24 horas
-17 días
-130 días

Carga de datos en curso...

Canales Similares
Sin datos
¿Algún problema? Por favor, actualice la página o contacte a nuestro gerente de soporte.
Nube de Etiquetas
Sin datos
¿Algún problema? Por favor, actualice la página o contacte a nuestro gerente de soporte.
Menciones Entrantes y Salientes
---
---
---
---
---
---
Atraer Suscriptores
junio '26
junio '26
+11
en 23 canales
mayo '260
en 11 canales
Get PRO
abril '26
+15
en 0 canales
Get PRO
marzo '260
en 0 canales
Get PRO
febrero '26
+62
en 17 canales
Get PRO
enero '260
en 15 canales
Get PRO
diciembre '250
en 23 canales
Get PRO
noviembre '250
en 20 canales
Get PRO
octubre '250
en 21 canales
Get PRO
septiembre '250
en 36 canales
Get PRO
agosto '25
+51
en 30 canales
Get PRO
julio '250
en 6 canales
Get PRO
junio '250
en 3 canales
Get PRO
mayo '250
en 4 canales
Get PRO
abril '250
en 5 canales
Get PRO
marzo '250
en 2 canales
Get PRO
febrero '250
en 2 canales
Get PRO
enero '25
+65
en 4 canales
Get PRO
diciembre '240
en 4 canales
Get PRO
noviembre '24
+48
en 3 canales
Fecha
Crecimiento de Suscriptores
Menciones
Canales
18 junio0
Publicaciones del Canal
Repost from ریش آبی
فور کنید یه تیکه از کتاب بهتون تقدیم کنم :)ً
جوین باشی قشنگ تره :)

2
از کجا میان اصن
3
3
اینا کین نصفه شبی میان ؟
اینا کین نصفه شبی میان ؟
3
4
For you🩷
For you🩷
1
5
`°☆ این پیامو فوروارد کنید با توجه به وایبی که میگیرم براتون نقاشی بکشم.
11
6
پرسید: «دنبال چه می‌گردی؟» گفت: «دنبال خودم.»+1
پرسید: «دنبال چه می‌گردی؟» گفت: «دنبال خودم.»
35
7
چالش این پیام+ پست موردعلاقتون از اینجارو فوروارد کنید من هم یه نامه از طرف خودم برای شما می‌نویسم✨🦋 جوین شی خوشحال میشم:) لطفا چنل‌تون پرایوت نباشه
26
8
امروز 17 June, روز جهانیِ چشم قشنگاست. روزتون مبارک چشم قشنگ ها✨🪐
44
9
این پستو فور کن بذارمت تو فولدر..🌷 *جوین باش.
41
10
+5
Raftam Ke Raftam - Amir Tataloo.mp3
49
11
دقت کردين ؟ هركی خودش خوشگله، ازت بيشتر تعريف ميكنه. هركی خودش موفقه، بيشتر تشويقت ميكنه. هركی اصيل تره كمترقضاوت ميكنه. اخرش ميفهمى، آدم ها دقيقا همون چيزی روبهت میدن که تو وجود خودشونه...
45
12
اونقدری که کتابا حالمو خوب کردن ، هیچ آدمی نکرد. اونقدری که موسیقی فهمید چی تو دلمه ،هیچ کس نخواست بفهمه . پادکست شد مَرهَم شبام ،قهوه شد رفیق صبح هام . وقدم زدن شد راهی برای فرار از دنیایی که توش آدما فقط ادعای باهم بودن دارن .
39
13
Sin texto...
34
14
ولی از من می‌شنوید هیچ‌وقت کسیو مجبور به انجام کاری نکنید حالت رو نمی‌پرسه؟ نپرسه. نمیاد ببینت؟ نیاد. پیام نمی‌ده؟ خب نده. اولویتش نیستی؟ خب نیستی. توجه نمی‌کنه؟ نکنه. خوبیاتو جبران نمی‌کنه؟ نکنه. نگرانت نمی‌شه؟ نشه. ارزش رفتار آدما وقتی واقعیه که از ته دل باشه ، نه از سر اجبار . . .!👌🏻
33
15
من از دیر جواب دادن خوشم میاد! بهم کمک می‌کنه سريع‌ تر احساساتم رو نسبت به اون شخص از دست بدم
35
16
یه افسانه‌ی خیلی قشنگی هست که میگه: «اگه لایقش باشی بهت تعلق می‌گیره و اگه لیاقتِ بیشتر از اونو داشته باشی ازت گرفته می‌شه…» پس بیخود برای چیزای که از دست دادید ناراحت نباشید، حتماً قراره بهترش گیرتون بیاد!
35
17
برای خودت زندگی کن، برای خودت بمیر، دیگران دیگرانند هر چقد هم نزدیک و عزیز باشند روزی بهت نشان میدهند که دیگرانند...
33
18
سکوت، زبانِ روح خسته است...
28
19
نوشته بود: قوی بودن، معمولا آخرین انتخاب آدماست. آدما اولش دوست دارن دوست داشته بشن، فهمیده بشن، اولویت کسی باشن وقتی اینا محقق نمی‌شه، تصمیم می‌گیرن قوی باشن. خیلی درسته به نظرم.
35
20
‏من یه عمر معذرت خواهی به خودم بدهکارم که همه آدمها رو بیشتر از خودم دوست داشتم. بجای اینکه اول به خودم برسم، بقیه رو در اولویت قرار دادم و این اشتباه بود.
35