ch
Feedback
my soul...

my soul...

前往频道在 Telegram

https://t.me/SendHarfBot?start=976aba209475

显示更多
未指定国家未指定类别
202
订阅者
无数据24 小时
-17
-130

数据加载中...

相似频道
无数据
有任何问题?请刷新页面或联系我们的客服
标签云
无数据
有任何问题?请刷新页面或联系我们的客服
进出提及
---
---
---
---
---
---
吸引订阅者
六月 '26
六月 '26
+11
在23个频道中
五月 '260
在11个频道中
Get PRO
四月 '26
+15
在0个频道中
Get PRO
三月 '260
在0个频道中
Get PRO
二月 '26
+62
在17个频道中
Get PRO
一月 '260
在15个频道中
Get PRO
十二月 '250
在23个频道中
Get PRO
十一月 '250
在20个频道中
Get PRO
十月 '250
在21个频道中
Get PRO
九月 '250
在36个频道中
Get PRO
八月 '25
+51
在30个频道中
Get PRO
七月 '250
在6个频道中
Get PRO
六月 '250
在3个频道中
Get PRO
五月 '250
在4个频道中
Get PRO
四月 '250
在5个频道中
Get PRO
三月 '250
在2个频道中
Get PRO
二月 '250
在2个频道中
Get PRO
一月 '25
+65
在4个频道中
Get PRO
十二月 '240
在4个频道中
Get PRO
十一月 '24
+48
在3个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
18 六月0
频道帖子
Repost from ریش آبی
فور کنید یه تیکه از کتاب بهتون تقدیم کنم :)ً
جوین باشی قشنگ تره :)

2
از کجا میان اصن
3
3
اینا کین نصفه شبی میان ؟
اینا کین نصفه شبی میان ؟
3
4
For you🩷
For you🩷
1
5
`°☆ این پیامو فوروارد کنید با توجه به وایبی که میگیرم براتون نقاشی بکشم.
11
6
پرسید: «دنبال چه می‌گردی؟» گفت: «دنبال خودم.»+1
پرسید: «دنبال چه می‌گردی؟» گفت: «دنبال خودم.»
35
7
چالش این پیام+ پست موردعلاقتون از اینجارو فوروارد کنید من هم یه نامه از طرف خودم برای شما می‌نویسم✨🦋 جوین شی خوشحال میشم:) لطفا چنل‌تون پرایوت نباشه
26
8
امروز 17 June, روز جهانیِ چشم قشنگاست. روزتون مبارک چشم قشنگ ها✨🪐
44
9
این پستو فور کن بذارمت تو فولدر..🌷 *جوین باش.
41
10
+5
Raftam Ke Raftam - Amir Tataloo.mp3
49
11
دقت کردين ؟ هركی خودش خوشگله، ازت بيشتر تعريف ميكنه. هركی خودش موفقه، بيشتر تشويقت ميكنه. هركی اصيل تره كمترقضاوت ميكنه. اخرش ميفهمى، آدم ها دقيقا همون چيزی روبهت میدن که تو وجود خودشونه...
45
12
اونقدری که کتابا حالمو خوب کردن ، هیچ آدمی نکرد. اونقدری که موسیقی فهمید چی تو دلمه ،هیچ کس نخواست بفهمه . پادکست شد مَرهَم شبام ،قهوه شد رفیق صبح هام . وقدم زدن شد راهی برای فرار از دنیایی که توش آدما فقط ادعای باهم بودن دارن .
39
13
没有文字...
34
14
ولی از من می‌شنوید هیچ‌وقت کسیو مجبور به انجام کاری نکنید حالت رو نمی‌پرسه؟ نپرسه. نمیاد ببینت؟ نیاد. پیام نمی‌ده؟ خب نده. اولویتش نیستی؟ خب نیستی. توجه نمی‌کنه؟ نکنه. خوبیاتو جبران نمی‌کنه؟ نکنه. نگرانت نمی‌شه؟ نشه. ارزش رفتار آدما وقتی واقعیه که از ته دل باشه ، نه از سر اجبار . . .!👌🏻
33
15
من از دیر جواب دادن خوشم میاد! بهم کمک می‌کنه سريع‌ تر احساساتم رو نسبت به اون شخص از دست بدم
35
16
یه افسانه‌ی خیلی قشنگی هست که میگه: «اگه لایقش باشی بهت تعلق می‌گیره و اگه لیاقتِ بیشتر از اونو داشته باشی ازت گرفته می‌شه…» پس بیخود برای چیزای که از دست دادید ناراحت نباشید، حتماً قراره بهترش گیرتون بیاد!
35
17
برای خودت زندگی کن، برای خودت بمیر، دیگران دیگرانند هر چقد هم نزدیک و عزیز باشند روزی بهت نشان میدهند که دیگرانند...
33
18
سکوت، زبانِ روح خسته است...
28
19
نوشته بود: قوی بودن، معمولا آخرین انتخاب آدماست. آدما اولش دوست دارن دوست داشته بشن، فهمیده بشن، اولویت کسی باشن وقتی اینا محقق نمی‌شه، تصمیم می‌گیرن قوی باشن. خیلی درسته به نظرم.
35
20
‏من یه عمر معذرت خواهی به خودم بدهکارم که همه آدمها رو بیشتر از خودم دوست داشتم. بجای اینکه اول به خودم برسم، بقیه رو در اولویت قرار دادم و این اشتباه بود.
35