fa
Feedback
my soul...

my soul...

رفتن به کانال در Telegram

https://t.me/SendHarfBot?start=976aba209475

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
202
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-17 روز
-130 روز
آرشیو پست ها
Repost from ریش آبی
فور کنید یه تیکه از کتاب بهتون تقدیم کنم :)ً
جوین باشی قشنگ تره :)

از کجا میان اصن

اینا کین نصفه شبی میان ؟
اینا کین نصفه شبی میان ؟

`°☆ این پیامو فوروارد کنید با توجه به وایبی که میگیرم براتون نقاشی بکشم.

پرسید: «دنبال چه می‌گردی؟» گفت: «دنبال خودم.»
+1
پرسید: «دنبال چه می‌گردی؟» گفت: «دنبال خودم.»

چالش این پیام+ پست موردعلاقتون از اینجارو فوروارد کنید من هم یه نامه از طرف خودم برای شما می‌نویسم✨🦋
جوین شی خوشحال میشم:)
لطفا چنل‌تون پرایوت نباشه

امروز 17 June, روز جهانیِ چشم قشنگاست. روزتون مبارک چشم قشنگ ها✨🪐

Repost from Aedan Aiden
این پستو فور کن بذارمت تو فولدر..🌷 *جوین باش.

+5
Raftam Ke Raftam - Amir Tataloo.mp319.40 MB

دقت کردين ؟ هركی خودش خوشگله، ازت بيشتر تعريف ميكنه. هركی خودش موفقه، بيشتر تشويقت ميكنه. هركی اصيل تره كمترقضاوت ميكنه. اخرش ميفهمى، آدم ها دقيقا همون چيزی روبهت میدن که تو وجود خودشونه...

اونقدری که کتابا حالمو خوب کردن ، هیچ آدمی نکرد. اونقدری که موسیقی فهمید چی تو دلمه ،هیچ کس نخواست بفهمه . پادکست شد مَرهَم شبام ،قهوه شد رفیق صبح هام . وقدم زدن شد راهی برای فرار از دنیایی که توش آدما فقط ادعای باهم بودن دارن .

photo content

ولی از من می‌شنوید هیچ‌وقت کسیو مجبور به انجام کاری نکنید حالت رو نمی‌پرسه؟ نپرسه. نمیاد ببینت؟ نیاد. پیام نمی‌ده؟ خب نده. اولویتش نیستی؟ خب نیستی. توجه نمی‌کنه؟ نکنه. خوبیاتو جبران نمی‌کنه؟ نکنه. نگرانت نمی‌شه؟ نشه. ارزش رفتار آدما وقتی واقعیه که از ته دل باشه ، نه از سر اجبار . . .!👌🏻

من از دیر جواب دادن خوشم میاد! بهم کمک می‌کنه سريع‌ تر احساساتم رو نسبت به اون شخص از دست بدم

یه افسانه‌ی خیلی قشنگی هست که میگه: «اگه لایقش باشی بهت تعلق می‌گیره و اگه لیاقتِ بیشتر از اونو داشته باشی ازت گرفته می‌شه…» پس بیخود برای چیزای که از دست دادید ناراحت نباشید، حتماً قراره بهترش گیرتون بیاد!

برای خودت زندگی کن، برای خودت بمیر، دیگران دیگرانند هر چقد هم نزدیک و عزیز باشند روزی بهت نشان میدهند که دیگرانند...

سکوت، زبانِ روح خسته است...

نوشته بود: قوی بودن، معمولا آخرین انتخاب آدماست. آدما اولش دوست دارن دوست داشته بشن، فهمیده بشن، اولویت کسی باشن وقتی اینا محقق نمی‌شه، تصمیم می‌گیرن قوی باشن. خیلی درسته به نظرم.

‏من یه عمر معذرت خواهی به خودم بدهکارم که همه آدمها رو بیشتر از خودم دوست داشتم. بجای اینکه اول به خودم برسم، بقیه رو در اولویت قرار دادم و این اشتباه بود.