my soul...
رفتن به کانال در Telegram
202
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-17 روز
-130 روز
آرشیو پست ها
202
Repost from ستارهای که بلعیده شد.
`°☆ این پیامو فوروارد کنید با توجه به وایبی که میگیرم براتون نقاشی بکشم.
202
Repost from کیهانِ وجود✨️
چالش
این پیام+ پست موردعلاقتون از اینجارو فوروارد کنید
من هم یه نامه از طرف خودم برای شما مینویسم✨🦋
جوین شی خوشحال میشم:)
لطفا چنلتون پرایوت نباشه
202
دقت کردين ؟
هركی خودش خوشگله، ازت بيشتر تعريف ميكنه.
هركی خودش موفقه، بيشتر تشويقت ميكنه.
هركی اصيل تره كمترقضاوت ميكنه.
اخرش ميفهمى، آدم ها دقيقا همون چيزی روبهت میدن که تو وجود خودشونه...
202
اونقدری که کتابا حالمو خوب کردن ، هیچ آدمی نکرد.
اونقدری که موسیقی فهمید چی تو دلمه ،هیچ کس نخواست بفهمه .
پادکست شد مَرهَم شبام ،قهوه شد رفیق صبح هام . وقدم زدن شد راهی برای فرار از دنیایی که توش آدما فقط ادعای باهم بودن دارن .
202
ولی از من میشنوید هیچوقت کسیو
مجبور به انجام کاری نکنید
حالت رو نمیپرسه؟ نپرسه.
نمیاد ببینت؟ نیاد.
پیام نمیده؟ خب نده.
اولویتش نیستی؟ خب نیستی.
توجه نمیکنه؟ نکنه.
خوبیاتو جبران نمیکنه؟ نکنه.
نگرانت نمیشه؟ نشه.
ارزش رفتار آدما وقتی واقعیه که
از ته دل باشه ، نه از سر اجبار . . .!👌🏻
202
من از دیر جواب دادن خوشم میاد!
بهم کمک میکنه سريع تر احساساتم رو
نسبت به اون شخص از دست بدم
202
یه افسانهی خیلی قشنگی هست که میگه:
«اگه لایقش باشی بهت تعلق میگیره
و اگه لیاقتِ بیشتر از اونو داشته باشی
ازت گرفته میشه…»
پس بیخود برای چیزای که از دست دادید
ناراحت نباشید، حتماً قراره بهترش گیرتون
بیاد!
202
برای خودت زندگی کن، برای خودت بمیر،
دیگران دیگرانند
هر چقد هم نزدیک و عزیز باشند
روزی بهت نشان میدهند که دیگرانند...
202
نوشته بود:
قوی بودن،
معمولا آخرین انتخاب آدماست.
آدما اولش دوست دارن دوست
داشته بشن، فهمیده بشن، اولویت
کسی باشن وقتی اینا محقق نمیشه،
تصمیم میگیرن قوی باشن.
خیلی درسته به نظرم.
202
من یه عمر معذرت خواهی به خودم
بدهکارم که همه آدمها رو بیشتر از خودم
دوست داشتم.
بجای اینکه اول به خودم برسم، بقیه رو
در اولویت قرار دادم و این اشتباه بود.
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
