my soul...
Kanalga Telegram’da o‘tish
https://t.me/SendHarfBot?start=976aba209475
Ko'proq ko'rsatishMamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
202
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-17 kunlar
-130 kunlar
Ma'lumot yuklanmoqda...
O'xshash kanallar
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Taglar buluti
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Kirish va chiqish esdaliklari
---
---
---
---
---
---
Obunachilarni jalb qilish
Iyun '26
Iyun '26
+11
23 kanalda
May '260
11 kanalda
Get PRO
Aprel '26
+15
0 kanalda
Get PRO
Mart '260
0 kanalda
Get PRO
Fevral '26
+62
17 kanalda
Get PRO
Yanvar '260
15 kanalda
Get PRO
Dekabr '250
23 kanalda
Get PRO
Noyabr '250
20 kanalda
Get PRO
Oktabr '250
21 kanalda
Get PRO
Sentabr '250
36 kanalda
Get PRO
Avgust '25
+51
30 kanalda
Get PRO
Iyul '250
6 kanalda
Get PRO
Iyun '250
3 kanalda
Get PRO
May '250
4 kanalda
Get PRO
Aprel '250
5 kanalda
Get PRO
Mart '250
2 kanalda
Get PRO
Fevral '250
2 kanalda
Get PRO
Yanvar '25
+65
4 kanalda
Get PRO
Dekabr '240
4 kanalda
Get PRO
Noyabr '24
+48
3 kanalda
| Sana | Obunachilarni jalb qilish | Esdaliklar | Kanallar | |
| 18 Iyun | 0 |
Kanal postlari
| 2 | از کجا میان اصن | 3 |
| 3 | اینا کین نصفه شبی میان ؟ | 3 |
| 4 | For you🩷 | 1 |
| 5 | `°☆ این پیامو فوروارد کنید با توجه به وایبی که میگیرم براتون نقاشی بکشم. | 11 |
| 6 | پرسید: «دنبال چه میگردی؟»
گفت: «دنبال خودم.» | 35 |
| 7 | چالش
این پیام+ پست موردعلاقتون از اینجارو فوروارد کنید
من هم یه نامه از طرف خودم برای شما مینویسم✨🦋
جوین شی خوشحال میشم:)
لطفا چنلتون پرایوت نباشه | 26 |
| 8 | امروز 17 June, روز جهانیِ چشم قشنگاست.
روزتون مبارک چشم قشنگ ها✨🪐 | 44 |
| 9 | این پستو فور کن بذارمت تو فولدر..🌷
*جوین باش. | 41 |
| 10 | +5 Raftam Ke Raftam - Amir Tataloo.mp3 | 49 |
| 11 | دقت کردين ؟
هركی خودش خوشگله، ازت بيشتر تعريف ميكنه.
هركی خودش موفقه، بيشتر تشويقت ميكنه.
هركی اصيل تره كمترقضاوت ميكنه.
اخرش ميفهمى، آدم ها دقيقا همون چيزی روبهت میدن که تو وجود خودشونه... | 45 |
| 12 | اونقدری که کتابا حالمو خوب کردن ، هیچ آدمی نکرد.
اونقدری که موسیقی فهمید چی تو دلمه ،هیچ کس نخواست بفهمه .
پادکست شد مَرهَم شبام ،قهوه شد رفیق صبح هام . وقدم زدن شد راهی برای فرار از دنیایی که توش آدما فقط ادعای باهم بودن دارن . | 39 |
| 13 | Matn yo'q... | 34 |
| 14 | ولی از من میشنوید هیچوقت کسیو
مجبور به انجام کاری نکنید
حالت رو نمیپرسه؟ نپرسه.
نمیاد ببینت؟ نیاد.
پیام نمیده؟ خب نده.
اولویتش نیستی؟ خب نیستی.
توجه نمیکنه؟ نکنه.
خوبیاتو جبران نمیکنه؟ نکنه.
نگرانت نمیشه؟ نشه.
ارزش رفتار آدما وقتی واقعیه که
از ته دل باشه ، نه از سر اجبار . . .!👌🏻 | 33 |
| 15 | من از دیر جواب دادن خوشم میاد!
بهم کمک میکنه سريع تر احساساتم رو
نسبت به اون شخص از دست بدم | 35 |
| 16 | یه افسانهی خیلی قشنگی هست که میگه:
«اگه لایقش باشی بهت تعلق میگیره
و اگه لیاقتِ بیشتر از اونو داشته باشی
ازت گرفته میشه…»
پس بیخود برای چیزای که از دست دادید
ناراحت نباشید، حتماً قراره بهترش گیرتون
بیاد! | 35 |
| 17 | برای خودت زندگی کن، برای خودت بمیر،
دیگران دیگرانند
هر چقد هم نزدیک و عزیز باشند
روزی بهت نشان میدهند که دیگرانند... | 33 |
| 18 | سکوت، زبانِ روح خسته است... | 28 |
| 19 | نوشته بود:
قوی بودن،
معمولا آخرین انتخاب آدماست.
آدما اولش دوست دارن دوست
داشته بشن، فهمیده بشن، اولویت
کسی باشن وقتی اینا محقق نمیشه،
تصمیم میگیرن قوی باشن.
خیلی درسته به نظرم. | 35 |
| 20 | من یه عمر معذرت خواهی به خودم
بدهکارم که همه آدمها رو بیشتر از خودم
دوست داشتم.
بجای اینکه اول به خودم برسم، بقیه رو
در اولویت قرار دادم و این اشتباه بود. | 35 |
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
