my soul...
Открыть в Telegram
202
Подписчики
Нет данных24 часа
-17 дней
-130 день
Загрузка данных...
Похожие каналы
Нет данных
Возникли проблемы? Пожалуйста, обновите страницу или обратитесь к нашему support-менеджеру .
Облако тегов
Нет данных
Возникли проблемы? Пожалуйста, обновите страницу или обратитесь к нашему support-менеджеру .
Входящие и исходящие упоминания
---
---
---
---
---
---
Привлечение подписчиков
июнь '26
июнь '26
+11
в 23 каналах
май '260
в 11 каналах
Get PRO
апрель '26
+15
в 0 каналах
Get PRO
март '260
в 0 каналах
Get PRO
февраль '26
+62
в 17 каналах
Get PRO
январь '260
в 15 каналах
Get PRO
декабрь '250
в 23 каналах
Get PRO
ноябрь '250
в 20 каналах
Get PRO
октябрь '250
в 21 каналах
Get PRO
сентябрь '250
в 36 каналах
Get PRO
август '25
+51
в 30 каналах
Get PRO
июль '250
в 6 каналах
Get PRO
июнь '250
в 3 каналах
Get PRO
май '250
в 4 каналах
Get PRO
апрель '250
в 5 каналах
Get PRO
март '250
в 2 каналах
Get PRO
февраль '250
в 2 каналах
Get PRO
январь '25
+65
в 4 каналах
Get PRO
декабрь '240
в 4 каналах
Get PRO
ноябрь '24
+48
в 3 каналах
| Дата | Привлечение подписчиков | Упоминания | Каналы | |
| 18 июня | 0 |
Посты канала
| 2 | از کجا میان اصن | 3 |
| 3 | اینا کین نصفه شبی میان ؟ | 3 |
| 4 | For you🩷 | 1 |
| 5 | `°☆ این پیامو فوروارد کنید با توجه به وایبی که میگیرم براتون نقاشی بکشم. | 11 |
| 6 | پرسید: «دنبال چه میگردی؟»
گفت: «دنبال خودم.» | 35 |
| 7 | چالش
این پیام+ پست موردعلاقتون از اینجارو فوروارد کنید
من هم یه نامه از طرف خودم برای شما مینویسم✨🦋
جوین شی خوشحال میشم:)
لطفا چنلتون پرایوت نباشه | 26 |
| 8 | امروز 17 June, روز جهانیِ چشم قشنگاست.
روزتون مبارک چشم قشنگ ها✨🪐 | 44 |
| 9 | این پستو فور کن بذارمت تو فولدر..🌷
*جوین باش. | 41 |
| 10 | +5 Raftam Ke Raftam - Amir Tataloo.mp3 | 49 |
| 11 | دقت کردين ؟
هركی خودش خوشگله، ازت بيشتر تعريف ميكنه.
هركی خودش موفقه، بيشتر تشويقت ميكنه.
هركی اصيل تره كمترقضاوت ميكنه.
اخرش ميفهمى، آدم ها دقيقا همون چيزی روبهت میدن که تو وجود خودشونه... | 45 |
| 12 | اونقدری که کتابا حالمو خوب کردن ، هیچ آدمی نکرد.
اونقدری که موسیقی فهمید چی تو دلمه ،هیچ کس نخواست بفهمه .
پادکست شد مَرهَم شبام ،قهوه شد رفیق صبح هام . وقدم زدن شد راهی برای فرار از دنیایی که توش آدما فقط ادعای باهم بودن دارن . | 39 |
| 13 | Нет текста... | 34 |
| 14 | ولی از من میشنوید هیچوقت کسیو
مجبور به انجام کاری نکنید
حالت رو نمیپرسه؟ نپرسه.
نمیاد ببینت؟ نیاد.
پیام نمیده؟ خب نده.
اولویتش نیستی؟ خب نیستی.
توجه نمیکنه؟ نکنه.
خوبیاتو جبران نمیکنه؟ نکنه.
نگرانت نمیشه؟ نشه.
ارزش رفتار آدما وقتی واقعیه که
از ته دل باشه ، نه از سر اجبار . . .!👌🏻 | 33 |
| 15 | من از دیر جواب دادن خوشم میاد!
بهم کمک میکنه سريع تر احساساتم رو
نسبت به اون شخص از دست بدم | 35 |
| 16 | یه افسانهی خیلی قشنگی هست که میگه:
«اگه لایقش باشی بهت تعلق میگیره
و اگه لیاقتِ بیشتر از اونو داشته باشی
ازت گرفته میشه…»
پس بیخود برای چیزای که از دست دادید
ناراحت نباشید، حتماً قراره بهترش گیرتون
بیاد! | 35 |
| 17 | برای خودت زندگی کن، برای خودت بمیر،
دیگران دیگرانند
هر چقد هم نزدیک و عزیز باشند
روزی بهت نشان میدهند که دیگرانند... | 33 |
| 18 | سکوت، زبانِ روح خسته است... | 28 |
| 19 | نوشته بود:
قوی بودن،
معمولا آخرین انتخاب آدماست.
آدما اولش دوست دارن دوست
داشته بشن، فهمیده بشن، اولویت
کسی باشن وقتی اینا محقق نمیشه،
تصمیم میگیرن قوی باشن.
خیلی درسته به نظرم. | 35 |
| 20 | من یه عمر معذرت خواهی به خودم
بدهکارم که همه آدمها رو بیشتر از خودم
دوست داشتم.
بجای اینکه اول به خودم برسم، بقیه رو
در اولویت قرار دادم و این اشتباه بود. | 35 |
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
