بیگانه
🌵 این یه کتاب زنده از اتوبایوگرافی منه و هیچ ربطی به کتاب آلبرکامو نداره. گاهی اگر خوب بودم بذار ایده شم، اگر بد بودم لقمان شو. لینکهای مرتبط با من: https://linktr.ee/Nikally اینستای من: nikally.me
Mostrar más📈 Análisis del canal de Telegram بیگانه
El canal بیگانه (@emicalll) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 15 147 suscriptores, ocupando la posición 2 423 en la categoría Libros y el puesto 21 539 en la región Irán.
📊 Métricas de audiencia y dinámica
Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 15 147 suscriptores.
Según los últimos datos del 22 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -54, y en las últimas 24 horas de 4, conservando un alto alcance.
- Estado de verificación: No verificado
- Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 26.91%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 15.10% de reacciones respecto al total de suscriptores.
- Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 4 077 visualizaciones. En el primer día suele acumular 2 288 visualizaciones.
- Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 1.
- Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como نظم, وقت, عبور, سوگیری, اصلا.
📝 Descripción y política de contenido
El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
“🌵
این یه کتاب زنده از اتوبایوگرافی منه و هیچ ربطی به کتاب آلبرکامو نداره.
گاهی اگر خوب بودم بذار ایده شم، اگر بد بودم لقمان شو.
لینکهای مرتبط با من: https://linktr.ee/Nikally
اینستای من: nikally.me”
Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 23 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Libros.
Carga de datos en curso...
| Fecha | Crecimiento de Suscriptores | Menciones | Canales | |
| 23 junio | 0 | |||
| 22 junio | +5 | |||
| 21 junio | +2 | |||
| 20 junio | +46 | |||
| 19 junio | +16 | |||
| 18 junio | +9 | |||
| 17 junio | +2 | |||
| 16 junio | +12 | |||
| 15 junio | +1 | |||
| 14 junio | +10 | |||
| 13 junio | +7 | |||
| 12 junio | +2 | |||
| 11 junio | +4 | |||
| 10 junio | +1 | |||
| 09 junio | +2 | |||
| 08 junio | +7 | |||
| 07 junio | 0 | |||
| 06 junio | +8 | |||
| 05 junio | +2 | |||
| 04 junio | +7 | |||
| 03 junio | +12 | |||
| 02 junio | +26 | |||
| 01 junio | +8 |
| 2 | حتما بذارید کسی که اذیتتون میکنه خوب اذیتتون کنه، چون بعدش جوری میرید که دیگه فکر برگشتن نکنید. | 2 342 |
| 3 | کاش نفهم بود، ساده و احمق اما متاسفانه باهوشه و آگاه. | 2 364 |
| 4 | حماقت گاه از سر سادهلوحیه و گاه از سر شرارت عامدانه. | 2 400 |
| 5 | فرخزاد یه جا میگه "ای شرقی غمگین، تو مثل کوه نوری، نذار خورشیدمون بمیره، تو مثل روز پاکی، مث دریا مغروری، نذار خاموشی جون بگیره"، همون. | 2 543 |
| 6 | لسلی گُر یه جا میگه " You don't own me، Don't say I can't go with other boys And don't tell me what to do، Don't tell me what to say"، همون. | 2 535 |
| 7 | هایده یه جا میگه "چه کنم چی کار کنم تو منو نشناختی، تو ببین به کی به چی عشق منو باختی"، همون. | 2 583 |
| 8 | ابی یه جا میگه "کسی شاید باشه شاید کسی که دستاش قفس نیست"، همون. | 2 547 |
| 9 | من عمدتا آدم بسازیام. با آدمها سعی میکنم بسازم. خیلی زاویه ایجاد کننده نیستم. به معنای صریح نبودنم نیست اما بلدم از کنارش وقتی بحث تموم شد سر بخورم و ارتباط رو نگهدارم. چه خانواده و چه دوستی. اصلا هم آدم زود برو و زود قهر کن و زود قطع کنی نیستم اما به شدت قطع رابطه با آدم سمی رو توصیه میکنم. مهم نیست عضو خانوادست یا دوسته یا همکار. حتی صمیمیترین افراد. الان نزدیک دوسال از قطع ارتباطی که کردم میگذره و فکر میکنم باعث شده بتونم کل این مدت رو روی خودم تمرکز کنم و با مشکلات عجیب و بیهودهای سر و کله نزنم. باعث شده بتونم اعتماد بنفس و هویتم رو حفظ کنم. باعث شده انرژیم رو برای خودم نگهدارم. هرچقدر از مزایاش بگم کم گفتم. وقتی ارتباط با کسی، سازنده نیست و فقط آسیب زنندهاست، قطع ارتباط بهترین کاریه که میشه در راستای احترام به خود و شخص مقابل کرد. این نوع قطع ارتباط از شناخت و از دوستداشتن و از شعور میاد. از اینکه من فهمیدم این ارتباط چیزی جز اذیت شدن برای جفتمون نداره پس بهش خاتمه میدم تا اذیت نشیم. چی بهتر از این؟ | 2 773 |
| 10 | همهی لینکهای مرتبط با من اینجاست. | 2 466 |
| 11 | گروه خانوادگی خیلی جای جالبیه. مخصوصا گروه خانوادگی خانوادهای که باهم صحبت نمیکنن. تبدیل میشه به فضای ابراز احساسات و شرایط توسط انواع پستهای کصشعر تلگرامی. میبینی بابا پست از فرسودگی میفرسته. مامان از بیمحبتی دیگران و بچهها از اینکه نباید انقدر به بچه گیر داد. همه غیرمستقیم تحت عنوان پست آموزشی و پندآموز درتلاشن درلفافه نیازشون رو بیان کنن. همه هم جوری رفتار میکنن انگار ندیدن و نشنیدن چونکه اگر قرار بود بشنون که کار به اینجا نمیکشید. | 2 612 |
| 12 | ولی زندگی با کسی خیلی راحتتر از تنها زندگی کردنه. | 2 480 |
| 13 | چندی پیش نوشته بودم: عزیزان اگر به صورت فردی دوستدارن نماد مقاومت و مخالفت با سرمایهداری و گردش پول و خصوصیسازی باشن عالیه، بهاش رو قرار نیست جمع بپردازه.
و توی این ویدئو به خوبی میشه دید چه زمانی و چطور و با چه استدلالهایی که اغلب زیبا و حتی حماسی هستن، افراد اعتقاد پیدا میکنن که برای یک خیر جمعی (مبارزه با امپریالیسم) باید آزادی فردی (انتخاب پوشش) رو نقض کرد. این ویدئو به سادگی این استدلالهارو نشون میده و بعد لگدی میزنه به هرکسی که میگه مردم اون زمان بیسواد بودن و نمیدونستن داره چه اتفاقی میافته. تصمیمی گرفته شده و حالا تمام جمعیت باید کفارهی گناه یه عده رو بده. اینه اهمیت آزادی و فردنگری تا اگر مسیری خطا رفت، تک تک افراد جامعه، مجبور به پرداخت هزینهی این اشتباه نباشن و تنها مسئولیتش بر روی افرادی باشد که تصمیم را شخصا گرفتهاند.
- هما ناطق تنها سال ۶۳ اعتراف کرد که باعث و بانی خیانت به زنان ایران بودهاست. | 2 736 |
| 14 | شب باشه و هوای سرد و سقف چوبی و نورهای زرد کوچیک نامنظم و تو. | 2 435 |
| 15 | این چندروز یکم به ارتباط بازار آزاد، حق مالکیت فردی و خانواده فکر کردم و متوجه شدم چقدر یه داینامیک پیچیدهای در فرهنگ ما در جریانه و وقتی با این لنز و به عنوان یک فرزند دیدمش خیلی پیش من شفافتر بود:
اول از همهچیز مسئلهی ارث من رو درگیر خودش کرد. این مسئله که ارث انگار نوعی پاداشه برای اینه که تو به خانوادت کمک کنی و فرزند خوبی باشی و توی پیری بتونی عصای دست باشی اما به همین راحتیا پیش نمیره چون این صرفا قسمت مالی ماجراست و مشخصه که کسی که مالکشه، میتونه تصمیم بگیره براساس رویکردها بده یا نده ولی چیز دیگهای هم در جریانه و اون احساس مالکیت فردیه. به عبارتی بچهی خوبی بودن رو نمیشه فقط با پول ارث گروگان گرفت حتی اگر که پاداش قابل توجهی باشه. بچهی خوبی بودن، مستلزم اینه که تو نسبت به اون خانواده احساس تعلق کنی و بتونی روی بخشی از داراییها احساس مالکیت کنی. من فکر میکنم عمدتا استراتژیِ خانوادهها مبتنی بر "خونه منه، قوانین منه" با یه شکست سنگین مواجه میشه چرا که با همین جمله ساده حس تعلق به خانواده و احساس سهم داشتن از چیزی که مالکیتش دست خانوادست از فرزند گرفته میشه و فرزند وقتی احساس نمیکنه بخشی از ماجراست، ممکنه بابت هزینهی روانیای که از قوانین یکطرفه داده میشه، قید همهچیز، حتی بخش مالی ماجرا یعنی ارث رو بزنه و کنار بکشه و کمک نکنه، قوانین اجباری رو رعایت نکنه و در آینده در اولین فرصتی که بتونه ناپدید بشه. درصورتی که اگر احساس کنه سهمی داره و مالکیتی بر محیطی از این خونه و خانواده داره، خیلی بیشتر احساس میکنه که باید همکاری کنه. اگر در تعیین قوانین به رسمیت شناخته بشه و سهمی داشته باشه (حتی اگر این سهم معادل سهم کامل نباشه) و به همین دلیل سهم داشتن، در اشتباهات، ضررها و یا درستها و دستآوردها نقش پیدا کنه رفته رفته با این احساس تعلق ناسازگاری کمتری خواهد داشت.
اگر روابط رو نوعی معاملهی معنوی و مالی درکنار هم ببینیم دیگه بنظر نمیاد که یه طرف ماجرا یعنی مثلا ارث بتونه همهچیز رو تعیین کنه. مشخصا این داینامیک هم مثل بازار، بخشیش غیرقابل پیشبینیه و ما توش ممکنه فداکاریها یا خودرایایهای افراطی ببینیم اما دست کم میدونیم یکی از این مدلها، یعنی مدلی که توش سهم فرزند نه تنها از ارث که از حس تعلق و مالکیت تعیین بشه، احتمال خیلی بیشتری داره فرزند رو به سمت همکاری ببره. همین. | 2 853 |
| 16 | یه بار به اسم تناقض، یه بار به اسم دموکراسی. | 2 761 |
| 17 | به قول یه عزیزی واقعا جایی برای تناقض نمونده دیگه برای حرومزادگی چرا. | 2 805 |
| 18 | چه "کصکش مادرجنده"هایی رو قورت دادیم! | 2 903 |
| 19 | وقتی پارتنر لانگت رو برای مدتی میبینی و بعد باز دور میشید، یه فصل جدیدی توی زندگیت بوجود میاد به اسمِ "آخرین باری که فلان کارو کردم پیش تو بودما" که هم باعث لبخنده و سوزش جگر. | 2 982 |
| 20 | بفرمایید ناشناس. | 2 938 |
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
