en
Feedback
ㅤㅤ

ㅤㅤ

Open in Telegram

http://t.me/HidenChat_Bot?start=6259069126

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
245
Subscribers
-124 hours
-137 days
-10530 days
Posts Archive
وای دارم از درد هلاک

sticker.webp0.22 KB

چون تولدمو تبریک گفت

photo content

lost Temachii.m4a2.87 MB

photo content
+1

ولی من رکاب می‌خوام

😭😭😭

حاضرم ده تا شنا بزنم ولی رکاب نه

سخت ترین کاردنیا

رفیق کاری نداره که منم بلد نیستم

sticker.webp0.22 KB

یکم دیگه تلاش می‌کنم اشکال نداره

وا از کجا فهمیدی

وای خدایا از مردها بدم می‌اد

هستتت

نه واقعاً

دوچرخه خیلی سخته

چیکار می‌کنی با خودت