fa
Feedback
ㅤㅤ

ㅤㅤ

رفتن به کانال در Telegram

http://t.me/HidenChat_Bot?start=6259069126

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
245
مشترکین
-124 ساعت
-137 روز
-10530 روز
آرشیو پست ها
وای دارم از درد هلاک

sticker.webp0.22 KB

چون تولدمو تبریک گفت

photo content

lost Temachii.m4a2.87 MB

photo content
+1

ولی من رکاب می‌خوام

😭😭😭

حاضرم ده تا شنا بزنم ولی رکاب نه

سخت ترین کاردنیا

رفیق کاری نداره که منم بلد نیستم

sticker.webp0.22 KB

یکم دیگه تلاش می‌کنم اشکال نداره

وا از کجا فهمیدی

وای خدایا از مردها بدم می‌اد

هستتت

نه واقعاً

دوچرخه خیلی سخته

چیکار می‌کنی با خودت