ru
Feedback
ㅤㅤ

ㅤㅤ

Открыть в Telegram

http://t.me/HidenChat_Bot?start=6259069126

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
245
Подписчики
-124 часа
-137 дней
-10530 день
Архив постов
وای دارم از درد هلاک

sticker.webp0.22 KB

چون تولدمو تبریک گفت

photo content

lost Temachii.m4a2.87 MB

photo content
+1

ولی من رکاب می‌خوام

😭😭😭

حاضرم ده تا شنا بزنم ولی رکاب نه

سخت ترین کاردنیا

رفیق کاری نداره که منم بلد نیستم

sticker.webp0.22 KB

یکم دیگه تلاش می‌کنم اشکال نداره

وا از کجا فهمیدی

وای خدایا از مردها بدم می‌اد

هستتت

نه واقعاً

دوچرخه خیلی سخته

چیکار می‌کنی با خودت