uz
Feedback
ㅤㅤ

ㅤㅤ

Kanalga Telegram’da o‘tish

http://t.me/HidenChat_Bot?start=6259069126

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
245
Obunachilar
-124 soatlar
-137 kunlar
-10530 kunlar
Postlar arxiv
وای دارم از درد هلاک

sticker.webp0.22 KB

چون تولدمو تبریک گفت

photo content

lost Temachii.m4a2.87 MB

photo content
+1

ولی من رکاب می‌خوام

😭😭😭

حاضرم ده تا شنا بزنم ولی رکاب نه

سخت ترین کاردنیا

رفیق کاری نداره که منم بلد نیستم

sticker.webp0.22 KB

یکم دیگه تلاش می‌کنم اشکال نداره

وا از کجا فهمیدی

وای خدایا از مردها بدم می‌اد

هستتت

نه واقعاً

دوچرخه خیلی سخته

چیکار می‌کنی با خودت