uk
Feedback
ㅤㅤ

ㅤㅤ

Відкрити в Telegram

http://t.me/HidenChat_Bot?start=6259069126

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
245
Підписники
-124 години
-137 днів
-10530 день
Архів дописів
وای دارم از درد هلاک

sticker.webp0.22 KB

چون تولدمو تبریک گفت

photo content

lost Temachii.m4a2.87 MB

photo content
+1

ولی من رکاب می‌خوام

😭😭😭

حاضرم ده تا شنا بزنم ولی رکاب نه

سخت ترین کاردنیا

رفیق کاری نداره که منم بلد نیستم

sticker.webp0.22 KB

یکم دیگه تلاش می‌کنم اشکال نداره

وا از کجا فهمیدی

وای خدایا از مردها بدم می‌اد

هستتت

نه واقعاً

دوچرخه خیلی سخته

چیکار می‌کنی با خودت