ar
Feedback
ㅤㅤ

ㅤㅤ

الذهاب إلى القناة على Telegram

http://t.me/HidenChat_Bot?start=6259069126

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
245
المشتركون
-124 ساعات
-137 أيام
-10530 أيام
أرشيف المشاركات
وای دارم از درد هلاک

sticker.webp0.22 KB

چون تولدمو تبریک گفت

photo content

lost Temachii.m4a2.87 MB

photo content
+1

ولی من رکاب می‌خوام

😭😭😭

حاضرم ده تا شنا بزنم ولی رکاب نه

سخت ترین کاردنیا

رفیق کاری نداره که منم بلد نیستم

sticker.webp0.22 KB

یکم دیگه تلاش می‌کنم اشکال نداره

وا از کجا فهمیدی

وای خدایا از مردها بدم می‌اد

هستتت

نه واقعاً

دوچرخه خیلی سخته

چیکار می‌کنی با خودت