en
Feedback
اَفکارِ قَلبم ؟

اَفکارِ قَلبم ؟

Open in Telegram

از بین اینهمه حرفی که آدم میشه تو خلوتش بزنه رسیدم به اینجا . . اینجا، اَفکارِ قَلبمه موزیک هامون @myheartsplaylist . . t.me/HidenChat_Bot?start=251985437

Show more
353
Subscribers
No data24 hours
-37 days
+3630 days

Data loading in progress...

Attracting Subscribers
June '26
June '26
+37
in 1 channels
May '26
+59
in 0 channels
Get PRO
April '260
in 1 channels
Get PRO
March '26
+1
in 1 channels
Get PRO
February '26
+4
in 0 channels
Get PRO
January '26
+1
in 0 channels
Get PRO
December '25
+7
in 0 channels
Get PRO
November '25
+5
in 0 channels
Get PRO
October '25
+2
in 0 channels
Get PRO
September '25
+1
in 1 channels
Get PRO
August '25
+5
in 1 channels
Get PRO
July '25
+9
in 1 channels
Get PRO
June '25
+5
in 0 channels
Get PRO
May '25
+6
in 0 channels
Get PRO
April '25
+1
in 0 channels
Get PRO
March '25
+2
in 0 channels
Get PRO
February '25
+3
in 0 channels
Get PRO
January '25
+5
in 0 channels
Get PRO
December '24
+12
in 0 channels
Get PRO
November '24
+8
in 0 channels
Get PRO
October '24
+16
in 0 channels
Get PRO
September '24
+33
in 0 channels
Get PRO
August '24
+40
in 0 channels
Get PRO
July '24
+567
in 0 channels
Get PRO
June '240
in 1 channels
Get PRO
May '24
+68
in 0 channels
Date
Subscriber Growth
Mentions
Channels
24 June0
23 June+1
22 June0
21 June+1
20 June+1
19 June+2
18 June+1
17 June+1
16 June0
15 June+1
14 June+1
13 June+2
12 June+4
11 June+1
10 June+1
09 June+1
08 June+4
07 June+1
06 June+3
05 June+1
04 June+2
03 June+2
02 June+3
01 June+3
Channel Posts
Video message00:11

2
Video message
37
3
«وَ الْوِتْرِ الْمَوْتُورِ؛ سلام بر آن‌که در اوج حقانیت، تنها ماند.»
«وَ الْوِتْرِ الْمَوْتُورِ؛ سلام بر آن‌که در اوج حقانیت، تنها ماند.»
50
4
حتی از یه جایی به بعد، بیشتر از خودت، مواظب دلِ اون میشی.
50
5
-هیچی فقط الحمدلله کربلاییم
51
6
تازه خودت هم می‌دونی که این کار عاقلانه نیست، ولی باز قلبت امضاش می‌کنه.
51
7
حسین جان همه راه‌هایی که برای گریه بلدم بی‌فایده‌س.. یه کاری با دلم بکن
62
8
‘كه چى؟’ اين سوالى ست كه حالا در همه چيز از خود میپرسم . تصور نمى كنم كه به پوچى رسيده باشم اما خب دودستى هم به زندگی نچسبیده ام . خوشحال میشوم اما ذوق زده نه ! هر دردى عادى ست و هر خنده ای عادی تر شايد نهايت زندگی همين است . شايد بيهوده آن را در ذهنم عظمت دادم. امیرطاها سِلکی’
62
9
خیلی جاها حسم دروغ نمیگفت بهم، این خودم بودم که نخواستم باور کنم.
95
10
من هرکجای جهان برم:
من هرکجای جهان برم:
67
11
-خانه‌ی‌پدری❤️
-خانه‌ی‌پدری❤️
73
12
قراره ما باشد جنة الحسين…
79
13
منو حرفای نزده ام:
منو حرفای نزده ام:
97
14
یه سادیسمی هم هست به این صورت که صبح به موقع بیدار میشی ولی انقد تو جات میمونی تا دیرت بشه
101
15
در "اصلا میشنوی این صدامو؟" ترین حالت ممکن قرار دارم.... آقای اباعبدالله:)
86
16
‏اگر "درسته" و "حق با شماست" رو ازم بگیرن هیچ حرفی واسه پایان دادن به یه بحث تخمی ندارم.
134
17
نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است...
158
18
ببخشید که تو روضه‌هات ببشتر برای خودم گریه کردم حسین جان :)
169
19
به آدمایی که منو تو زندگیشون دارن حسودیم میشه- باتشکر از توجه شما به این موضوع
105
20
به آدمایی که منو تو زندگیشون دارن حسودیم میشه-
1