اَفکارِ قَلبم ؟
الذهاب إلى القناة على Telegram
از بین اینهمه حرفی که آدم میشه تو خلوتش بزنه رسیدم به اینجا . . اینجا، اَفکارِ قَلبمه موزیک هامون @myheartsplaylist . . t.me/HidenChat_Bot?start=251985437
إظهار المزيد353
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-37 أيام
+3630 أيام
جاري تحميل البيانات...
جذب المشتركين
يونيو '26
يونيو '26
+37
في 1 قنوات
مايو '26
+59
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '260
في 1 قنوات
Get PRO
مارس '26
+1
في 1 قنوات
Get PRO
فبراير '26
+4
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '26
+1
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '25
+7
في 0 قنوات
Get PRO
نوفمبر '25
+5
في 0 قنوات
Get PRO
أكتوبر '25
+2
في 0 قنوات
Get PRO
سبتمبر '25
+1
في 1 قنوات
Get PRO
أغسطس '25
+5
في 1 قنوات
Get PRO
يوليو '25
+9
في 1 قنوات
Get PRO
يونيو '25
+5
في 0 قنوات
Get PRO
مايو '25
+6
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '25
+1
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '25
+2
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '25
+3
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '25
+5
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '24
+12
في 0 قنوات
Get PRO
نوفمبر '24
+8
في 0 قنوات
Get PRO
أكتوبر '24
+16
في 0 قنوات
Get PRO
سبتمبر '24
+33
في 0 قنوات
Get PRO
أغسطس '24
+40
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '24
+567
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '240
في 1 قنوات
Get PRO
مايو '24
+68
في 0 قنوات
| التاريخ | نمو المشتركين | الإشارات | القنوات | |
| 24 يونيو | 0 | |||
| 23 يونيو | +1 | |||
| 22 يونيو | 0 | |||
| 21 يونيو | +1 | |||
| 20 يونيو | +1 | |||
| 19 يونيو | +2 | |||
| 18 يونيو | +1 | |||
| 17 يونيو | +1 | |||
| 16 يونيو | 0 | |||
| 15 يونيو | +1 | |||
| 14 يونيو | +1 | |||
| 13 يونيو | +2 | |||
| 12 يونيو | +4 | |||
| 11 يونيو | +1 | |||
| 10 يونيو | +1 | |||
| 09 يونيو | +1 | |||
| 08 يونيو | +4 | |||
| 07 يونيو | +1 | |||
| 06 يونيو | +3 | |||
| 05 يونيو | +1 | |||
| 04 يونيو | +2 | |||
| 03 يونيو | +2 | |||
| 02 يونيو | +3 | |||
| 01 يونيو | +3 |
منشورات القناة
| 2 | رسالة فيديو | 37 |
| 3 | «وَ الْوِتْرِ الْمَوْتُورِ؛ سلام بر آنکه در اوج حقانیت، تنها ماند.» | 50 |
| 4 | حتی از یه جایی به بعد، بیشتر از خودت، مواظب دلِ اون میشی. | 50 |
| 5 | -هیچی
فقط الحمدلله کربلاییم | 51 |
| 6 | تازه خودت هم میدونی که این کار عاقلانه نیست،
ولی باز قلبت امضاش میکنه. | 51 |
| 7 | حسین جان
همه راههایی که
برای گریه بلدم بیفایدهس..
یه کاری با دلم بکن | 62 |
| 8 | ‘كه چى؟’
اين سوالى ست كه حالا در همه چيز از خود میپرسم . تصور نمى كنم كه به پوچى رسيده باشم اما خب دودستى هم به زندگی نچسبیده ام . خوشحال میشوم اما ذوق زده نه ! هر دردى عادى ست و هر خنده ای عادی تر شايد نهايت زندگی همين است . شايد بيهوده آن را در ذهنم عظمت دادم.
امیرطاها سِلکی’ | 62 |
| 9 | خیلی جاها حسم دروغ نمیگفت بهم، این خودم بودم که نخواستم باور کنم. | 95 |
| 10 | من هرکجای جهان برم: | 67 |
| 11 | -خانهیپدری❤️ | 73 |
| 12 | قراره ما باشد جنة الحسين… | 79 |
| 13 | منو حرفای نزده ام: | 97 |
| 14 | یه سادیسمی هم هست به این صورت که صبح به موقع بیدار میشی ولی انقد تو جات میمونی تا دیرت بشه | 101 |
| 15 | در "اصلا میشنوی این صدامو؟"
ترین حالت ممکن قرار دارم....
آقای اباعبدالله:) | 86 |
| 16 | اگر "درسته" و "حق با شماست" رو ازم بگیرن هیچ حرفی واسه پایان دادن به یه بحث تخمی ندارم. | 134 |
| 17 | نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است... | 158 |
| 18 | ببخشید که تو روضههات ببشتر برای خودم گریه کردم حسین جان :) | 169 |
| 19 | به آدمایی که منو تو زندگیشون دارن حسودیم میشه-
باتشکر از توجه شما به این موضوع | 105 |
| 20 | به آدمایی که منو تو زندگیشون دارن حسودیم میشه- | 1 |
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
