اَفکارِ قَلبم ؟
Kanalga Telegram’da o‘tish
از بین اینهمه حرفی که آدم میشه تو خلوتش بزنه رسیدم به اینجا . . اینجا، اَفکارِ قَلبمه موزیک هامون @myheartsplaylist . . t.me/HidenChat_Bot?start=251985437
Ko'proq ko'rsatish353
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-37 kunlar
+3630 kunlar
Ma'lumot yuklanmoqda...
Obunachilarni jalb qilish
Iyun '26
Iyun '26
+37
1 kanalda
May '26
+59
0 kanalda
Get PRO
Aprel '260
1 kanalda
Get PRO
Mart '26
+1
1 kanalda
Get PRO
Fevral '26
+4
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '26
+1
0 kanalda
Get PRO
Dekabr '25
+7
0 kanalda
Get PRO
Noyabr '25
+5
0 kanalda
Get PRO
Oktabr '25
+2
0 kanalda
Get PRO
Sentabr '25
+1
1 kanalda
Get PRO
Avgust '25
+5
1 kanalda
Get PRO
Iyul '25
+9
1 kanalda
Get PRO
Iyun '25
+5
0 kanalda
Get PRO
May '25
+6
0 kanalda
Get PRO
Aprel '25
+1
0 kanalda
Get PRO
Mart '25
+2
0 kanalda
Get PRO
Fevral '25
+3
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '25
+5
0 kanalda
Get PRO
Dekabr '24
+12
0 kanalda
Get PRO
Noyabr '24
+8
0 kanalda
Get PRO
Oktabr '24
+16
0 kanalda
Get PRO
Sentabr '24
+33
0 kanalda
Get PRO
Avgust '24
+40
0 kanalda
Get PRO
Iyul '24
+567
0 kanalda
Get PRO
Iyun '240
1 kanalda
Get PRO
May '24
+68
0 kanalda
| Sana | Obunachilarni jalb qilish | Esdaliklar | Kanallar | |
| 24 Iyun | 0 | |||
| 23 Iyun | +1 | |||
| 22 Iyun | 0 | |||
| 21 Iyun | +1 | |||
| 20 Iyun | +1 | |||
| 19 Iyun | +2 | |||
| 18 Iyun | +1 | |||
| 17 Iyun | +1 | |||
| 16 Iyun | 0 | |||
| 15 Iyun | +1 | |||
| 14 Iyun | +1 | |||
| 13 Iyun | +2 | |||
| 12 Iyun | +4 | |||
| 11 Iyun | +1 | |||
| 10 Iyun | +1 | |||
| 09 Iyun | +1 | |||
| 08 Iyun | +4 | |||
| 07 Iyun | +1 | |||
| 06 Iyun | +3 | |||
| 05 Iyun | +1 | |||
| 04 Iyun | +2 | |||
| 03 Iyun | +2 | |||
| 02 Iyun | +3 | |||
| 01 Iyun | +3 |
Kanal postlari
| 2 | Video xabar | 37 |
| 3 | «وَ الْوِتْرِ الْمَوْتُورِ؛ سلام بر آنکه در اوج حقانیت، تنها ماند.» | 50 |
| 4 | حتی از یه جایی به بعد، بیشتر از خودت، مواظب دلِ اون میشی. | 50 |
| 5 | -هیچی
فقط الحمدلله کربلاییم | 51 |
| 6 | تازه خودت هم میدونی که این کار عاقلانه نیست،
ولی باز قلبت امضاش میکنه. | 51 |
| 7 | حسین جان
همه راههایی که
برای گریه بلدم بیفایدهس..
یه کاری با دلم بکن | 62 |
| 8 | ‘كه چى؟’
اين سوالى ست كه حالا در همه چيز از خود میپرسم . تصور نمى كنم كه به پوچى رسيده باشم اما خب دودستى هم به زندگی نچسبیده ام . خوشحال میشوم اما ذوق زده نه ! هر دردى عادى ست و هر خنده ای عادی تر شايد نهايت زندگی همين است . شايد بيهوده آن را در ذهنم عظمت دادم.
امیرطاها سِلکی’ | 62 |
| 9 | خیلی جاها حسم دروغ نمیگفت بهم، این خودم بودم که نخواستم باور کنم. | 95 |
| 10 | من هرکجای جهان برم: | 67 |
| 11 | -خانهیپدری❤️ | 73 |
| 12 | قراره ما باشد جنة الحسين… | 79 |
| 13 | منو حرفای نزده ام: | 97 |
| 14 | یه سادیسمی هم هست به این صورت که صبح به موقع بیدار میشی ولی انقد تو جات میمونی تا دیرت بشه | 101 |
| 15 | در "اصلا میشنوی این صدامو؟"
ترین حالت ممکن قرار دارم....
آقای اباعبدالله:) | 86 |
| 16 | اگر "درسته" و "حق با شماست" رو ازم بگیرن هیچ حرفی واسه پایان دادن به یه بحث تخمی ندارم. | 134 |
| 17 | نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است... | 158 |
| 18 | ببخشید که تو روضههات ببشتر برای خودم گریه کردم حسین جان :) | 169 |
| 19 | به آدمایی که منو تو زندگیشون دارن حسودیم میشه-
باتشکر از توجه شما به این موضوع | 105 |
| 20 | به آدمایی که منو تو زندگیشون دارن حسودیم میشه- | 1 |
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
