اَفکارِ قَلبم ؟
Open in Telegram
از بین اینهمه حرفی که آدم میشه تو خلوتش بزنه رسیدم به اینجا . . اینجا، اَفکارِ قَلبمه موزیک هامون @myheartsplaylist . . t.me/HidenChat_Bot?start=251985437
Show more353
Subscribers
No data24 hours
-37 days
+3630 days
Posts Archive
‘كه چى؟’
اين سوالى ست كه حالا در همه چيز از خود میپرسم . تصور نمى كنم كه به پوچى رسيده باشم اما خب دودستى هم به زندگی نچسبیده ام . خوشحال میشوم اما ذوق زده نه ! هر دردى عادى ست و هر خنده ای عادی تر شايد نهايت زندگی همين است . شايد بيهوده آن را در ذهنم عظمت دادم.
امیرطاها سِلکی’
یه سادیسمی هم هست به این صورت که صبح به موقع بیدار میشی ولی انقد تو جات میمونی تا دیرت بشه
Repost from N/a
در "اصلا میشنوی این صدامو؟"
ترین حالت ممکن قرار دارم....
آقای اباعبدالله:)
اگر "درسته" و "حق با شماست" رو ازم بگیرن هیچ حرفی واسه پایان دادن به یه بحث تخمی ندارم.
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
