ru
Feedback
اَفکارِ قَلبم ؟

اَفکارِ قَلبم ؟

Открыть в Telegram

از بین اینهمه حرفی که آدم میشه تو خلوتش بزنه رسیدم به اینجا . . اینجا، اَفکارِ قَلبمه موزیک هامون @myheartsplaylist . . t.me/HidenChat_Bot?start=251985437

Больше
353
Подписчики
Нет данных24 часа
-37 дней
+3630 день

Загрузка данных...

Похожие каналы
Входящие и исходящие упоминания
---
---
---
---
---
---
Привлечение подписчиков
июнь '26
июнь '26
+37
в 1 каналах
май '26
+59
в 0 каналах
Get PRO
апрель '260
в 1 каналах
Get PRO
март '26
+1
в 1 каналах
Get PRO
февраль '26
+4
в 0 каналах
Get PRO
январь '26
+1
в 0 каналах
Get PRO
декабрь '25
+7
в 0 каналах
Get PRO
ноябрь '25
+5
в 0 каналах
Get PRO
октябрь '25
+2
в 0 каналах
Get PRO
сентябрь '25
+1
в 1 каналах
Get PRO
август '25
+5
в 1 каналах
Get PRO
июль '25
+9
в 1 каналах
Get PRO
июнь '25
+5
в 0 каналах
Get PRO
май '25
+6
в 0 каналах
Get PRO
апрель '25
+1
в 0 каналах
Get PRO
март '25
+2
в 0 каналах
Get PRO
февраль '25
+3
в 0 каналах
Get PRO
январь '25
+5
в 0 каналах
Get PRO
декабрь '24
+12
в 0 каналах
Get PRO
ноябрь '24
+8
в 0 каналах
Get PRO
октябрь '24
+16
в 0 каналах
Get PRO
сентябрь '24
+33
в 0 каналах
Get PRO
август '24
+40
в 0 каналах
Get PRO
июль '24
+567
в 0 каналах
Get PRO
июнь '240
в 1 каналах
Get PRO
май '24
+68
в 0 каналах
Дата
Привлечение подписчиков
Упоминания
Каналы
24 июня0
23 июня+1
22 июня0
21 июня+1
20 июня+1
19 июня+2
18 июня+1
17 июня+1
16 июня0
15 июня+1
14 июня+1
13 июня+2
12 июня+4
11 июня+1
10 июня+1
09 июня+1
08 июня+4
07 июня+1
06 июня+3
05 июня+1
04 июня+2
03 июня+2
02 июня+3
01 июня+3
Посты канала
Видеосообщение00:11

2
Видеосообщение
37
3
«وَ الْوِتْرِ الْمَوْتُورِ؛ سلام بر آن‌که در اوج حقانیت، تنها ماند.»
«وَ الْوِتْرِ الْمَوْتُورِ؛ سلام بر آن‌که در اوج حقانیت، تنها ماند.»
50
4
حتی از یه جایی به بعد، بیشتر از خودت، مواظب دلِ اون میشی.
50
5
-هیچی فقط الحمدلله کربلاییم
51
6
تازه خودت هم می‌دونی که این کار عاقلانه نیست، ولی باز قلبت امضاش می‌کنه.
51
7
حسین جان همه راه‌هایی که برای گریه بلدم بی‌فایده‌س.. یه کاری با دلم بکن
62
8
‘كه چى؟’ اين سوالى ست كه حالا در همه چيز از خود میپرسم . تصور نمى كنم كه به پوچى رسيده باشم اما خب دودستى هم به زندگی نچسبیده ام . خوشحال میشوم اما ذوق زده نه ! هر دردى عادى ست و هر خنده ای عادی تر شايد نهايت زندگی همين است . شايد بيهوده آن را در ذهنم عظمت دادم. امیرطاها سِلکی’
62
9
خیلی جاها حسم دروغ نمیگفت بهم، این خودم بودم که نخواستم باور کنم.
95
10
من هرکجای جهان برم:
من هرکجای جهان برم:
67
11
-خانه‌ی‌پدری❤️
-خانه‌ی‌پدری❤️
73
12
قراره ما باشد جنة الحسين…
79
13
منو حرفای نزده ام:
منو حرفای نزده ام:
97
14
یه سادیسمی هم هست به این صورت که صبح به موقع بیدار میشی ولی انقد تو جات میمونی تا دیرت بشه
101
15
در "اصلا میشنوی این صدامو؟" ترین حالت ممکن قرار دارم.... آقای اباعبدالله:)
86
16
‏اگر "درسته" و "حق با شماست" رو ازم بگیرن هیچ حرفی واسه پایان دادن به یه بحث تخمی ندارم.
134
17
نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است...
158
18
ببخشید که تو روضه‌هات ببشتر برای خودم گریه کردم حسین جان :)
169
19
به آدمایی که منو تو زندگیشون دارن حسودیم میشه- باتشکر از توجه شما به این موضوع
105
20
به آدمایی که منو تو زندگیشون دارن حسودیم میشه-
1