es
Feedback
اَفکارِ قَلبم ؟

اَفکارِ قَلبم ؟

Ir al canal en Telegram

از بین اینهمه حرفی که آدم میشه تو خلوتش بزنه رسیدم به اینجا . . اینجا، اَفکارِ قَلبمه موزیک هامون @myheartsplaylist . . t.me/HidenChat_Bot?start=251985437

Mostrar más
353
Suscriptores
Sin datos24 horas
-37 días
+3630 días

Carga de datos en curso...

Menciones Entrantes y Salientes
---
---
---
---
---
---
Atraer Suscriptores
junio '26
junio '26
+37
en 1 canales
mayo '26
+59
en 0 canales
Get PRO
abril '260
en 1 canales
Get PRO
marzo '26
+1
en 1 canales
Get PRO
febrero '26
+4
en 0 canales
Get PRO
enero '26
+1
en 0 canales
Get PRO
diciembre '25
+7
en 0 canales
Get PRO
noviembre '25
+5
en 0 canales
Get PRO
octubre '25
+2
en 0 canales
Get PRO
septiembre '25
+1
en 1 canales
Get PRO
agosto '25
+5
en 1 canales
Get PRO
julio '25
+9
en 1 canales
Get PRO
junio '25
+5
en 0 canales
Get PRO
mayo '25
+6
en 0 canales
Get PRO
abril '25
+1
en 0 canales
Get PRO
marzo '25
+2
en 0 canales
Get PRO
febrero '25
+3
en 0 canales
Get PRO
enero '25
+5
en 0 canales
Get PRO
diciembre '24
+12
en 0 canales
Get PRO
noviembre '24
+8
en 0 canales
Get PRO
octubre '24
+16
en 0 canales
Get PRO
septiembre '24
+33
en 0 canales
Get PRO
agosto '24
+40
en 0 canales
Get PRO
julio '24
+567
en 0 canales
Get PRO
junio '240
en 1 canales
Get PRO
mayo '24
+68
en 0 canales
Fecha
Crecimiento de Suscriptores
Menciones
Canales
24 junio0
23 junio+1
22 junio0
21 junio+1
20 junio+1
19 junio+2
18 junio+1
17 junio+1
16 junio0
15 junio+1
14 junio+1
13 junio+2
12 junio+4
11 junio+1
10 junio+1
09 junio+1
08 junio+4
07 junio+1
06 junio+3
05 junio+1
04 junio+2
03 junio+2
02 junio+3
01 junio+3
Publicaciones del Canal
Mensaje de video00:11

2
Mensaje de video
37
3
«وَ الْوِتْرِ الْمَوْتُورِ؛ سلام بر آن‌که در اوج حقانیت، تنها ماند.»
«وَ الْوِتْرِ الْمَوْتُورِ؛ سلام بر آن‌که در اوج حقانیت، تنها ماند.»
50
4
حتی از یه جایی به بعد، بیشتر از خودت، مواظب دلِ اون میشی.
50
5
-هیچی فقط الحمدلله کربلاییم
51
6
تازه خودت هم می‌دونی که این کار عاقلانه نیست، ولی باز قلبت امضاش می‌کنه.
51
7
حسین جان همه راه‌هایی که برای گریه بلدم بی‌فایده‌س.. یه کاری با دلم بکن
62
8
‘كه چى؟’ اين سوالى ست كه حالا در همه چيز از خود میپرسم . تصور نمى كنم كه به پوچى رسيده باشم اما خب دودستى هم به زندگی نچسبیده ام . خوشحال میشوم اما ذوق زده نه ! هر دردى عادى ست و هر خنده ای عادی تر شايد نهايت زندگی همين است . شايد بيهوده آن را در ذهنم عظمت دادم. امیرطاها سِلکی’
62
9
خیلی جاها حسم دروغ نمیگفت بهم، این خودم بودم که نخواستم باور کنم.
95
10
من هرکجای جهان برم:
من هرکجای جهان برم:
67
11
-خانه‌ی‌پدری❤️
-خانه‌ی‌پدری❤️
73
12
قراره ما باشد جنة الحسين…
79
13
منو حرفای نزده ام:
منو حرفای نزده ام:
97
14
یه سادیسمی هم هست به این صورت که صبح به موقع بیدار میشی ولی انقد تو جات میمونی تا دیرت بشه
101
15
در "اصلا میشنوی این صدامو؟" ترین حالت ممکن قرار دارم.... آقای اباعبدالله:)
86
16
‏اگر "درسته" و "حق با شماست" رو ازم بگیرن هیچ حرفی واسه پایان دادن به یه بحث تخمی ندارم.
134
17
نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است...
158
18
ببخشید که تو روضه‌هات ببشتر برای خودم گریه کردم حسین جان :)
169
19
به آدمایی که منو تو زندگیشون دارن حسودیم میشه- باتشکر از توجه شما به این موضوع
105
20
به آدمایی که منو تو زندگیشون دارن حسودیم میشه-
1