en
Feedback
ThuSh LK

ThuSh LK

Open in Telegram

විශ්වවිද්‍යාලය ප්‍රවේශ අපේක්ෂාවෙන් සිටින සියලු සිසුන්ට අවශ්‍ය තොරතුරු හා මගපෙන්වීම් ⭐️

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel ThuSh LK

Channel ThuSh LK (@thushlk0) in the Sinhala language segment is an active participant. Currently, the community unites 129 857 subscribers, ranking 923 in the Education category and 2 in the Sri Lanka region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 129 857 subscribers.

According to the latest data from 03 September, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by 115 over the last 30 days and by -17 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 28.87%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 10.58% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 37 487 views. Within the first day, a publication typically gains 13 740 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 0.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
විශ්වවිද්‍යාලය ප්‍රවේශ අපේක්ෂාවෙන් සිටින සියලු සිසුන්ට අවශ්‍ය තොරතුරු හා මගපෙන්වීම් ⭐️

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 04 September, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Education category.

129 857
Subscribers
-1724 hours
-1917 days
+11530 days

Data loading in progress...

Attracting Subscribers
September '26
September '260
in 0 channels
August '26
+2 279
in 8 channels
Get PRO
July '26
+234
in 14 channels
Get PRO
June '26
+224
in 15 channels
Get PRO
May '26
+5 005
in 5 channels
Get PRO
April '26
+19 922
in 9 channels
Get PRO
March '26
+3 754
in 36 channels
Get PRO
February '26
+63
in 0 channels
Get PRO
January '26
+97
in 0 channels
Get PRO
December '25
+134
in 3 channels
Get PRO
November '25
+642
in 4 channels
Get PRO
October '25
+699
in 2 channels
Get PRO
September '25
+1 131
in 2 channels
Get PRO
August '25
+2 230
in 14 channels
Get PRO
July '25
+1 348
in 11 channels
Get PRO
June '25
+485
in 6 channels
Get PRO
May '25
+23 595
in 14 channels
Get PRO
April '25
+9 325
in 15 channels
Get PRO
March '25
+306
in 1 channels
Get PRO
February '25
+74
in 0 channels
Get PRO
January '25
+836
in 0 channels
Get PRO
December '24
+1 567
in 0 channels
Get PRO
November '24
+329
in 8 channels
Get PRO
October '24
+1 817
in 0 channels
Get PRO
September '24
+2 998
in 5 channels
Get PRO
August '24
+552
in 0 channels
Get PRO
July '24
+2 999
in 6 channels
Get PRO
June '24
+23 251
in 27 channels
Get PRO
May '24
+1 342
in 3 channels
Get PRO
April '24
+512
in 0 channels
Get PRO
March '24
+930
in 0 channels
Get PRO
February '24
+886
in 0 channels
Get PRO
January '24
+2 106
in 0 channels
Get PRO
December '23
+8 210
in 5 channels
Get PRO
November '23
+467
in 1 channels
Get PRO
October '23
+1 638
in 0 channels
Get PRO
September '23
+11 954
in 0 channels
Get PRO
August '23
+160
in 0 channels
Get PRO
July '23
+354
in 0 channels
Get PRO
June '23
+116
in 0 channels
Get PRO
May '23
+796
in 0 channels
Get PRO
April '23
+931
in 0 channels
Get PRO
March '23
+665
in 0 channels
Get PRO
February '23
+1 483
in 0 channels
Get PRO
January '23
+3 211
in 0 channels
Get PRO
December '22
+2 509
in 0 channels
Get PRO
November '22
+720
in 0 channels
Get PRO
October '22
+335
in 0 channels
Get PRO
September '22
+4 181
in 0 channels
Get PRO
August '22
+120
in 0 channels
Get PRO
July '22
+123
in 0 channels
Get PRO
June '22
+241
in 0 channels
Get PRO
May '22
+193
in 0 channels
Get PRO
April '22
+54
in 0 channels
Get PRO
March '22
+3 083
in 0 channels
Date
Subscriber Growth
Mentions
Channels
04 September0
03 September0
02 September0
01 September0
Channel Posts
⚠️මේක පුලුවන් තරම් 2025 අයට Share කරන්න නංගි මල්ලි හිතුවට වඩා මේක ගොඩාක් අයට වෙලා , ඒ කියන්නේ මුලින් 01 බෝට්ටුව බලද්දි මුකුත්
⚠️මේක පුලුවන් තරම් 2025 අයට Share කරන්න නංගි මල්ලි හිතුවට වඩා මේක ගොඩාක් අයට වෙලා , ඒ කියන්නේ මුලින් 01 බෝට්ටුව බලද්දි මුකුත්ම පෙන්වලා නැහැ. ඒත් මේ දවස් කීපයේ බලද්දි බෝට්ටූ ඇවිත් කියලා පෙන්නලා. මම අද උදේ දාපූ පෝස්ට් එකෙන් පස්සේ බලපු සමහර අයටත් මේ දේ වෙලා තියනවා. උදේ පෝස්ට් එකෙන් පස්සේ ආපූ මැසේජ් වලින් දැනට මට Open කරගන්න පුලුවන් උන මැසේජ් වලින් කොටසක් මේ. හිතුවට වඩා අයට මේ ප්‍රශ්නේ වෙලා. එහෙම වෙන්න පුලුවන් නංගි මල්ලි , Selection Letters Update කරන වෙලාවෙදි මොනා හරි System එකේ ප්‍රශ්නයක් උනොත්. ඒ නිසා පොඩ්ඩ්ක් අනිවාර්යයෙන්ම ආයෙම මේ Link එකට ගිහින් Index Number එක චෙක් කරලා 01 බෝට්ටූව චෙක් කරගන්න. මොකද ඔයා Normal Intake වලින් UGC Registration කරලා ඔයා නොදැනුවත්ව බෝට්ටූවක් ඇවිත් තිබ්බොත් ඔයාගේ නම කෝස් දෙකෙන්ම අයින් වෙලා යනවා. ඔයාට මෙහෙම ප්‍රශ්නයක් උන කෙනෙක් නම් බය වෙන්න එපා.❤️ මේකට Registration ඉල්ලලා UGC එකට Request කරන්න පුලුවන් . ඒ සම්බන්ධව ඕන කරන Documents , Letter Format ඔක්කොම මම එවන්නම්. එහෙම ප්‍රශ්නයක් වෙලා තියනවනම් ඉක්මනින්ම , http://t.me/ThuSh_LK @ThuSh_LK වලින් මැසේජ් එකක් දාන්න. උදව් කරන්නම් නංගි මල්ලි ❤️ #ThuSh

2
‼️‼️ Special 2025/26 නංගි මල්ලි ළමයි කීප දෙනෙක්ටම එයාලා මුලින් පළවෙනි බෝට්ටුව බලද්දි , එයාලට කැම්පස් Course එකක් පෙන්වලා නැහැ. හැබැයී දවස් කීපයකට පස්සේ බලද්දි Update වෙලා තියනවා Course කැම්පස්. එයාලට UGC මැසේජ් , Email මුකුත්ම ඇවිල්ලා නැහැ. (එහෙම වෙන්න පුලුවන් . Selection Letters වල Update වෙද්දි System එකේ ප්‍රශ්න තිබුණොත්. ඒකයි බෝට්ටූ බලද්දි දවස් කීපයක් ක්‍රම දෙකටම බලාගන්න කියන්නේ. UGC මැසේජ් එනකම් බලන්න එපා කියන්නෙත්) සමහරවිට ඔයාටත් මේ ප්‍රශ්නේ වෙලා තියෙන්න පුලුවන් . ඒ නිසා ආයෙම වතාවක් පලවෙනි බෝට්ටූව Check කරගන්න https://ugc.ac.lk/selection_26/ මේ Link එකට ගිහින් Index Number එක Enter කරලා 👍 ඔයාලට කලින් Course එකක් පෙන්වලා නැතුව දැන් පෙන්නවානම් . කලබල වෙන්න එපා. ඒකට කරන්න ඕනී දේ මම කියන්නම් එහෙම ගැටලුවක් වෙලා තියන කෙනෙක් ඉන්නවානම් @ThuSh_LK වලින් මැසේජ් එකක් දාන්න 🗣️ #ThuSh
14 892
3
💎 Ruhuna Engineering 2025/26 නංගි මල්ලි , Ruhuna Engineering වල වීඩීයෝ එකේ ඉතුරු ටික හදාගන්න කාගෙන් හරි Help එකක් ඕන. මේ වෙද්දි Online Registration එකට අවශ්‍යය Documents ටික හදාගෙන තවම Registration එක Submit කරපු නැති , විස්තර දෙන්න පුලුවන් කෙනෙක් පුලුවන් නම් මැසේජ් එකක් දාන්න නංගි මල්ලි. ✔️ @ThuSh_LK
18 811
4
⭐️නංගි මල්ලි , මේ වෙද්දි Defence Intake වලින් Medicine හෝ Dental ආපූ කෙනෙක් පොඩ්ඩක් කියන්නකෝ @ThuSh_LK
19 244
5
👀 2025/26 Defence Intake නංගි මල්ලි , ඔයාලා Defence Intake එක යටතේ කැම්පස් අයදුම් කරපු කෙනෙක් නම්, ඒකට අදාළ Selection මේ වෙද්දි Release කරලා තියෙන්නේ. ⭐️Closing Dates : 09/07/2026 Defence Inatke Apply කරන්න පුලුවන් , සන්නද්ධ සේවා , පොලිස් සේවා , විශේෂ කාර්‍ය බලකායේ නියුක්ත සිසුන්ට විතරයි* #ThuSh
19 257
6
**2025/26 පළමු පුරප්පාඩු පිරවීම* ⭐️UGC Registrations අද (31) රාත්‍රී 12 න් අවසන්! නංගි මල්ලි ඔයාලා , Normal Intake එකෙන් (Cut
**2025/26 පළමු පුරප්පාඩු පිරවීම* ⭐️UGC Registrations අද (31) රාත්‍රී 12 න් අවසන්! නංගි මල්ලි ඔයාලා , Normal Intake එකෙන් (Cut Off) වලින් Course එකකට Select වෙලා ඒකට UGC Registration කරපු කෙනෙක් නම් , ඔයාට බෝට්ටුවක් ඇවිත් තියනවානම් ඔයා අනිවාර්යයෙන්ම ඒකට UGC Registration කරන්න ඕන. එහෙම නැති උනොත් ඔයාට කොස් දෙකම නැති වෙනවා. මේ Rule එක කැඩෙන්න දෙන්න එපා . #ThuSh
24 458
7
University Registrations Dates Update PDF 💎 2026/08/26 ⭐️
23 484
8
2025/26 University Registration Dates Update ⭐️ නංගි මල්ලි අද ඉඳලා ඔයලගේ University Registration Dates Update PDF එක සතිපතා ද
2025/26 University Registration Dates Update ⭐️ නංගි මල්ලි අද ඉඳලා ඔයලගේ University Registration Dates Update PDF එක සතිපතා දානවා ✅ ⭐️ඒකෙන් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් ඔයාගේ Faculty , Course එකට අදාලව University Registrations ඇවිත්ද නැත්ද කියලා ⭐️නංගි මල්ලි මේ PDF එක Update කරගෙන යන්න ඔයාලගේ උදව් අනිවාර්යයෙන්ම ඕන. ✅ ඔයාලට කැම්පස් එකෙන් Email එකක් ආවොත් ඒ ගැන මට පොඩ්ඩක් කියන්න. ඔයාලගේ එන Mail මේ දෙකෙක් එකකට Forwad කරලා සප් එකක් දෙන්න මේක කරගෙන යන්න Email : contact.thush@gmail.com Telegram : https://t.me/ThuSh_LK Telegram Usernme: @ThuSh_LK ⭐️මේක ඔයාලගේ යාලූවන්ටත් Share කරන්න. Dates PDF එක ThuSh LK Whatsapp Channel එකට , Telegram Channel එකට දානවා ThuSh LK Whatsapp Channel 👇 https://whatsapp.com/channel/0029Vb94ZcJ17EmxeOz4RR3Z ThuSh LK Telegram Channel 👇 http://t.me/thushlk0 @ThuSh_LK
25 027
9
⭐️ Ruhuna - Engineering 2025/26 නංගි මල්ලි මේ වෙද්දි Ruhuna Engineering University Registration වීඩියෝ එක හදන්න අරගෙන තියෙන්නේ. මේ දවස් දෙක ඇතුළත දාගන්න පුලුවන් වෙයි. තව ටිකක් Recordings කරන්න තියෙන්නෙ ✅ ඔයාලට තියන දින එක්ක වෙලාව මදි වගේනම් , ගිය අවුරුද්දෙ මේ වීඩීයෝ එකේ තියන විදියට Registration වෙන්න. මුකුත්ම වෙනසක් වෙන්නේ නෑ . අලුත් එක Update කරනකම් 2024/25 ඒක බලාගෙන කරන්න ❤️ https://youtu.be/hptBGkbiQ74?si=p0cUjRqo7JEwWn8Y
25 995
10
💎 මහපොළ - 2025/26 නංගි මල්ලි ඔයාලට මහපොළ සම්බන්ධයෙන් , තවම නොවිසඳුණු ඔයාලට ආවේණික ප්‍රශ්න තියනවානම් ❓ පහළින් දාගෙන යන්න . ඒ ටික ඔක්කොම බලලා. වීඩීයෝ එකක් හෝ Live එකකින් ඒ ටිකට මේ දවස් 02 ඇතුළත උත්තර දෙන්නම්. ⬆️ තමන්ට ආවේණික එහෙම නැත්නම් වෙනස් විදියේ ප්‍රශ්න තියනවානම් විතරක් අහන්න නංගි මල්ලි. අනිත් හැම විස්තරයක්ම දාලා තියෙන්නේ ✅ #ThuSh
26 107
11
‼️ බෝට්ටූ වලට Registration වෙද්දි , Selection Letters Download කරගන්න බැරි අය ඉන්නවානම් කියන්න නංගි මල්ලි @ThuSh_LK
24 819
12
*නංගි මල්ලි ඔයාලා 01 බෝට්ටුවෙන් කැම්පස් Select උන කෙනෙක් නම් මේ Step ටික අනිවාර්යයෙන්ම Follow කරන්න* 01 ✅ *මුලින්ම ඔයා හොයාගන
*නංගි මල්ලි ඔයාලා 01 බෝට්ටුවෙන් කැම්පස් Select උන කෙනෙක් නම් මේ Step ටික අනිවාර්යයෙන්ම Follow කරන්න* 01 ✅ *මුලින්ම ඔයා හොයාගන්න ඔයා UGC Registration එක කරන්න ඕනද කියලා* ඒක මේ වීඩීයෝ එකේ ඔයාලව ප්‍රධාන කොටස් 03 කට කඩලා කතා කරනවා. https://youtu.be/5EWf-yRG7Vs 02 ✅ *ඒ අනුව ඔයා UGC Registration අනිවාර්යයෙන්ම කරන්න ඕන කෙනෙක්* (Normal Intak එහෙම නැත්නම් Cut Off එකෙන් කැම්පස් එකකට සිලෙක්ට් වෙලා ඒකට කලින් UGC Registration කරපු කෙනෙක් නම් ඔයාට 01 බෝට්ටුවෙන් කැම්පස් එකක් කෝස් එකක් ඇවිත් තියනවානම් ඔයා අනිවාර්යයෙන්ම ඒකටත් UGC Registration එක කරන්නම ඕන) *හෝ UGC Registration කරන්න බලාපොරොත්තුවෙන් ඉන්න කෙනෙක් නම්* මෙ වීඩීයෝ එකේ දාලා තියනවා Registration එක නිවැරැදිව කරන විදිය. ඒ අනුව *අගෝස්තු 31 රෑ 12 ට කලින්* Registration එක කරන්න. https://youtu.be/nb-dK_yBiBY?si=5TlDjzgZOth33jlf ඔයා එක පාරක් රුපියල් 50ක් UGC එකට ගෙව්වානම් නැවත Registration වෙද්දි රුපියල් 50ක් ගෙවන්න ඕනී නෑ.ලියාපදිංචි ගාස්තුව "0" කියලා පෙන්වන්නේ 03 ✅ ඔයාගේ Registration ඉවර උනාම , ඔයාට ලැබෙන Online Payment Recipt එක සැප්තැම්බර් 02 හෝ ඊට කලින් අතසන් කරලා UGC එකට Register Post දාන්න ඕන. ඒ සම්බන්ධ සියලු විස්තර මේ වීඩීයෝ එකේ තියනවා. https://youtu.be/K-KY9nguaLA?si=FvFLq0ZOKIWq0TqH *ඉතා වැදගත්* ❌ නංගි මල්ලි මේ වෙද්දි බෝට්ටූ සම්බන්ධව වැරදි තොරතුරු , වැරදි නීතී රීතී ගොඩාක් තැන් තැන් වල Share වෙනවා. ඒ සමහර ඒවා හිතාමතාම ලොකු Plan එකක් ඇතුව කරන දේවල්. ඔයාලව Private Uni. වලට ඇදලා ගන්න. ඒ නිසා බෝට්ටූ සම්බන්ධව තැන තැන Share වෙන හෝ කවුරුත් කියන වැරදි තොරතුරු පස්සේ ගිහින් අමාරුවේ වැටෙන්න එපා. *මේ ගැන ඔයාලාගේ යාලූවන්ටත් Share කරන්න* නිවැරැදි තොරතුරු සඳහා ThuSh LK Whatsapp Channel එකත් එක්ක එකතු වෙන්න 👇 https://whatsapp.com/channel/0029Vb94ZcJ17EmxeOz4RR3Z #ThuSh
31 656
13
නංගි මල්ලි ඔයාලා 01 බෝට්ටුවෙන් කැම්පස් Select උන කෙනෙක් නම් මේ Step ටික අනිවාර්යයෙන්ම Follow කරන්න 🤫 01 ✅ මුලින්ම ඔයා හොයාගන
නංගි මල්ලි ඔයාලා 01 බෝට්ටුවෙන් කැම්පස් Select උන කෙනෙක් නම් මේ Step ටික අනිවාර්යයෙන්ම Follow කරන්න 🤫 01 ✅ මුලින්ම ඔයා හොයාගන්න ඔයා UGC Registration එක කරන්න ඕනද කියලා ඒක මේ වීඩීයෝ එකේ ඔයාලව ප්‍රධාන කොටස් 03 කට කඩලා කතා කරනවා. https://youtu.be/5EWf-yRG7Vs 02 ✅ ඒ අනුව ඔයා UGC Registration අනිවාර්යයෙන්ම කරන්න ඕන කෙනෙක් (Normal Intak එහෙම නැත්නම් Cut Off එකෙන් කැම්පස් එකකට සිලෙක්ට් වෙලා ඒකට කලින් UGC Registration කරපු කෙනෙක් නම් ඔයාට 01 බෝට්ටුවෙන් කැම්පස් එකක් කෝස් එකක් ඇවිත් තියනවානම් ඔයා අනිවාර්යයෙන්ම ඒකටත් UGC Registration එක කරන්නම ඕන) හෝ UGC Registration කරන්න බලාපොරොත්තුවෙන් ඉන්න කෙනෙක් නම් 🔗 මෙ වීඩීයෝ එකේ දාලා තියනවා Registration එක නිවැරැදිව කරන විදිය. ඒ අනුව අගෝස්තු 31 රෑ 12 ට කලින් Registration එක කරන්න. https://youtu.be/nb-dK_yBiBY?si=5TlDjzgZOth33jlf ඔයා එක පාරක් රුපියල් 50ක් UGC එකට ගෙව්වානම් නැවත Registration වෙද්දි රුපියල් 50ක් ගෙවන්න ඕනී නෑ.ලියාපදිංචි ගාස්තුව "0" කියලා පෙන්වන්නේ 03 ✅ ඔයාගේ Registration ඉවර උනාම , ඔයාට ලැබෙන Online Payment Recipt එක සැප්තැම්බර් 02 හෝ ඊට කලින් අතසන් කරලා UGC එකට Register Post දාන්න ඕන. ඒ සම්බන්ධ සියලු විස්තර මේ වීඩීයෝ එකේ තියනවා. https://youtu.be/K-KY9nguaLA?si=FvFLq0ZOKIWq0TqH ඉතා වැදගත් ❌ නංගි මල්ලි මේ වෙද්දි බෝට්ටූ සම්බන්ධව වැරදි තොරතුරු , වැරදි නීතී රීතී ගොඩාක් තැන් තැන් වල Share වෙනවා. ඒ සමහර ඒවා හිතාමතාම ලොකු Plan එකක් ඇතුව කරන දේවල්. ඔයාලව Private Uni. වලට ඇදලා ගන්න. ඒ නිසා බෝට්ටූ සම්බන්ධව තැන තැන Share වෙන හෝ කවුරුත් කියන වැරදි තොරතුරු පස්සේ ගිහින් අමාරුවේ වැටෙන්න එපා. මේ ගැන ඔයාලාගේ යාලූවන්ටත් Share කරන්න නිවැරැදි තොරතුරු සඳහා ThuSh LK Whatsapp Channel එකත් එක්ක එකතු වෙන්න 👇 https://whatsapp.com/channel/0029Vb94ZcJ17EmxeOz4RR3Z #ThuSh
3
14
💎පුරප්පාඩු පිරවීම් 💎 නංගි මල්ලි බෝට්ටු වල නීතීරීතී සම්බන්ධයෙන් ගොඩාක් තැන් වල Share වෙන්නේ කිසිම අවබෝධයක් නැති වැරදි තොරතුරු තනිකරම ඔයාලව නොමග යවනවා.කිසිම දෙයක් ගැන හරියට දන්නේ නැතුව ❗️❗️ 👍 ඔයාලා බෝට්ටු බලපු කෙනෙක් නම් මම මේ වීඩීයෝ එකේ ඔයාලව ප්‍රධාන කොටස් 03 කට වෙන් කරලා නීතීරීතී හැමදේම හරියටම දාලා තියනවා. ඒ නීතීවලින් පිට කොහෙවත් තිබුණ හෝ කිව්ව පලියට මුකුත්ම කරන්න එපා.මේ අවුරුද්දෙ ගොඩාක් Plan වෙනස් කරලා තියෙන්නේ ▶️ ඒ නිසා වැරදි තොරතුරු අනුව වැඩ කරන්න යන්න එපා ❌ මේ වීඩීයෝ එකේ තියනවා ඔයාලා ඊළගට කරන්න ඕන හරිම දේවල් ටික.ඔක්කොම Confrim කරලා දාලා තියෙන්නේ. https://youtu.be/5EWf-yRG7Vs ඔයාලගේ යාලූවන්ටත් Share කරන්න අමාරුවේ වැටෙන්න කලින්. #ThuSh
35 841
15
*Vacancy Step 01* 2025/26 💡 නංගි මල්ලි මේ වෙද්දි ඔයාලගේ පළවෙනි පුරප්පාඩු පිරවීමට අදාළව , *University Courses Update වෙලා ඉවරයි* 🤴 🧑‍🎓 ඔයාලට මේ ක්‍රම දෙකෙන්ම බෝට්ටු ආවද නැත්ද කියලා බලාගන්න පුලුවන් 1. මේ වීඩීයෝ එකේ දාලා තියන විදියට ඔයාලගේ Selection Letter එක Download කරගෙන බලන්න https://youtu.be/nQ_iJNPhu8c 2. මේ Link එකට ගිහින් ඔයාගේ Index Number එක Enter කරන්න. *මේ වෙද්දි මේ Link එක Update කරලා තියෙන්නේ* https://ugc.ac.lk/selection_26/ *දැනට Not Selected වෙලා ඉන්න නංගිලා මල්ලිලා බය වෙන්න එපා. ඊළඟ එකත් ඉක්මනට එනවා. මම ඒ ගැන ඉක්මනින්ම Update කරන්නම්* Live Notifications වල ThuSh LK Whatsapp Channel එකත් එක්ක අනිවාර්යයෙන්ම Join වෙලා තියාගන්න 📍 https://whatsapp.com/channel/0029Vb94ZcJ17EmxeOz4RR3Z #ThuSh
34 956
16
⭐️⭐️ නංගි මල්ලි අද රෑ 09 ට විශේෂ IT වැඩඩටහන පටන් ගන්නවා ✅ ඔයාලා තවම Group වලට ඇඩ් වෙලා නැති කෙනෙක් නම් හෝ මොනයම් හෝ ගැටලුවක් වෙලා තියන කෙනෙක් නම් බය වෙන්න එපා ✅ ඔයාලගේ ඒ ගැටලු ඔක්කොම මේ දවස් දෙක ඇතුළත හරිගස්සනවා ✅ ඔයාලා Group එකට Add කරනකම් අදට මේ Link එකෙන් සම්බන්ධ වෙන්න 🌐 Web එක හරහා Request කරපු අය http://tali.lk වලට ගිහින් ඔයාලගේ Whatsapp Number එක Search කරන්න.ඔයාලට Group වලට ඇඩ් වෙන්න අදාල Link එක පෙන්වයි. ඒකෙන් ඇඩ් වෙන්න. ▶️ ගැටලු ඇති වෙලා තියනවානම් ඒ හැමදෙයක්ම අනිවාර්යයෙන්ම හෙට දවස ඇතුළත විසඳනවා.බය වෙන්න එපා *University ICT & AI Course 2026* 🟩 *Batch 02* 🔰 *University Digital Success 26/27* 🛑 *Introduction Session* - 25/08/2026 @ 9 PM 🔰 *Join With this Zoom Link* https://us06web.zoom.us/j/81750581724?pwd=XjJYDjvuRT9C99ipSBgF7QewRt3E4B.1 Meeting ID: 817 5058 1724 Passcode: 939851 📋 *Youtube Live @* https://youtube.com/@thetaliedu?si=N53Xrrcoe8Sz_IM0 💡 _All lecture recordings will be provided for this course_
31 951
17
*බෝට්ටූ වලට මේ විදියට Registration වෙන්න නංගි මල්ලි* 📍 ⭐️(මේ අවුරුද්දට අදාළ වීඩීයෝ එක ඉක්මනින් Update කරන්නම්. එතකම් මේකෙන් Registration එක කරන්න) https://youtu.be/nb-dK_yBiBY?si=5TlDjzgZOth33jlf
30 049
18
නංගි මල්ලි , 💡 විශේෂ IT with AI වැඩඩටහන අද (25) රෑ 09 ට පටන් ගන්නවා ▶️ අද 25 හවස 06 වෙනකම් ඔයාලට සම්බන්ධ වෙන්න පුලුවන් ✔️ ht
නංගි මල්ලි , 💡 විශේෂ IT with AI වැඩඩටහන අද (25) රෑ 09 ට පටන් ගන්නවා ▶️ අද 25 හවස 06 වෙනකම් ඔයාලට සම්බන්ධ වෙන්න පුලුවන් ✔️ https://tali.lk/enroll/itthushlk/ මේ Link එකට ගිහින් මේ විස්තරේ කියවලා Web එක හරහා සම්බන්ධ වෙන්නත් පුලුවන්                          ✅ මේ වෙද්දි ඔයාලා Web එක හරහා Register උන කෙනෙක් නම් , http://tali.lk වලට ගිහින් ඔයාගේ Whatsapp Number එක Search කරන්න. ✅ ඊට පස්සේ අදාළ Group එකට ඇඩ් වෙන්න ඔයාලට Link එකක් පෙන්වයි. ඒකෙන් ඇඩ් වෙන්න.   ඔයාලගේ Number එකට Text Message එකකුත් ඇවිත් ඇති.                             🧑‍🎓 ඔයා කැම්පස් සිලෙක්ට් උන කෙනෙක් නම් මේක මගහැරගන්න එපා ⭐️⭐️ මේ වෙද්දි ඔයාල Payment Details යවලත් තවම Group වල ඇඩ් කරලා නැති නංගිලා මල්ලිලා බය වෙන්න එපා. අද වැඩඩටහනට කලින් ඔයාලව Group වලට ඇඩ් කරනවා 💎💎 #ThuSh
33 310
19
*තවම ගොඩාක් අයගේ පළවෙනි බෝට්ටුවට අදාළව ඔක්කොම Update වෙලා ඉවර වෙලා නැහැ නංගි මල්ලි* 📍 ඒ නිසා අනිවාර්යයෙන්ම තව පහු වෙලත් බලන්න කීපසැරයක්ම. 💡 හැමදේම Update උනාට පස්සේ ඔයාලට මැසේජ් එකක් දාන්නම් ❤️ https://whatsapp.com/channel/0029Vb94ZcJ17EmxeOz4RR3Z
30 857
20
ඔන්න කියපු දවස් වලම බෝට්ටූත් ඇවිත් ඇති නංගි මල්ලි  😁 හැමෝටම සුබ පැතුම් එහෙනම් 🌹🧑‍🎓
33 679