ThuSh LK
විශ්වවිද්යාලය ප්රවේශ අපේක්ෂාවෙන් සිටින සියලු සිසුන්ට අවශ්ය තොරතුරු හා මගපෙන්වීම් ⭐️
Mostrar más📈 Análisis del canal de Telegram ThuSh LK
El canal ThuSh LK (@thushlk0) en el segmento lingüístico de Cingalés es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 129 931 suscriptores, ocupando la posición 916 en la categoría Educación y el puesto 2 en la región Sri Lanka.
📊 Métricas de audiencia y dinámica
Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 129 931 suscriptores.
Según los últimos datos del 30 agosto, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de 1 516, y en las últimas 24 horas de -63, conservando un alto alcance.
- Estado de verificación: No verificado
- Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 31.46%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 11.14% de reacciones respecto al total de suscriptores.
- Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 40 862 visualizaciones. En el primer día suele acumular 14 474 visualizaciones.
- Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 0.
📝 Descripción y política de contenido
El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
“විශ්වවිද්යාලය ප්රවේශ අපේක්ෂාවෙන් සිටින සියලු සිසුන්ට අවශ්ය තොරතුරු හා මගපෙන්වීම් ⭐️”
Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 31 agosto, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Educación.
Carga de datos en curso...
| Fecha | Crecimiento de Suscriptores | Menciones | Canales | |
| 31 agosto | +50 | |||
| 30 agosto | 0 | |||
| 29 agosto | 0 | |||
| 28 agosto | 0 | |||
| 27 agosto | +1 | |||
| 26 agosto | 0 | |||
| 25 agosto | +64 | |||
| 24 agosto | 0 | |||
| 23 agosto | 0 | |||
| 22 agosto | +12 | |||
| 21 agosto | +70 | |||
| 20 agosto | +62 | |||
| 19 agosto | +102 | |||
| 18 agosto | +217 | |||
| 17 agosto | 0 | |||
| 16 agosto | 0 | |||
| 15 agosto | 0 | |||
| 14 agosto | 0 | |||
| 13 agosto | 0 | |||
| 12 agosto | 0 | |||
| 11 agosto | 0 | |||
| 10 agosto | +1 | |||
| 09 agosto | +9 | |||
| 08 agosto | 0 | |||
| 07 agosto | +107 | |||
| 06 agosto | +118 | |||
| 05 agosto | +89 | |||
| 04 agosto | +211 | |||
| 03 agosto | +111 | |||
| 02 agosto | +332 | |||
| 01 agosto | +723 |
| 2 | University Registrations Dates Update PDF 💎
2026/08/26 ⭐️ | 14 184 |
| 3 | 2025/26 University Registration Dates Update
⭐️ නංගි මල්ලි අද ඉඳලා ඔයලගේ University Registration Dates Update PDF එක සතිපතා දානවා ✅
⭐️ඒකෙන් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් ඔයාගේ Faculty , Course එකට අදාලව University Registrations ඇවිත්ද නැත්ද කියලා
⭐️නංගි මල්ලි මේ PDF එක Update කරගෙන යන්න ඔයාලගේ උදව් අනිවාර්යයෙන්ම ඕන.
✅ ඔයාලට කැම්පස් එකෙන් Email එකක් ආවොත් ඒ ගැන මට පොඩ්ඩක් කියන්න.
ඔයාලගේ එන Mail මේ දෙකෙක් එකකට Forwad කරලා සප් එකක් දෙන්න මේක කරගෙන යන්න
Email : contact.thush@gmail.com
Telegram : https://t.me/ThuSh_LK
Telegram Usernme: @ThuSh_LK
⭐️මේක ඔයාලගේ යාලූවන්ටත් Share කරන්න.
Dates PDF එක ThuSh LK Whatsapp Channel එකට , Telegram Channel එකට දානවා
ThuSh LK Whatsapp Channel 👇
https://whatsapp.com/channel/0029Vb94ZcJ17EmxeOz4RR3Z
ThuSh LK Telegram Channel 👇
http://t.me/thushlk0
@ThuSh_LK | 14 211 |
| 4 | ⭐️ Ruhuna - Engineering 2025/26
නංගි මල්ලි මේ වෙද්දි Ruhuna Engineering University Registration වීඩියෝ එක හදන්න අරගෙන තියෙන්නේ.
මේ දවස් දෙක ඇතුළත දාගන්න පුලුවන් වෙයි.
තව ටිකක් Recordings කරන්න තියෙන්නෙ ✅
ඔයාලට තියන දින එක්ක වෙලාව මදි වගේනම් ,
ගිය අවුරුද්දෙ මේ වීඩීයෝ එකේ තියන විදියට Registration වෙන්න.
මුකුත්ම වෙනසක් වෙන්නේ නෑ . අලුත් එක Update කරනකම් 2024/25 ඒක බලාගෙන කරන්න ❤️
https://youtu.be/hptBGkbiQ74?si=p0cUjRqo7JEwWn8Y | 16 698 |
| 5 | 💎 මහපොළ - 2025/26
නංගි මල්ලි ඔයාලට මහපොළ සම්බන්ධයෙන් ,
තවම නොවිසඳුණු ඔයාලට ආවේණික ප්රශ්න තියනවානම් ❓
පහළින් දාගෙන යන්න .
ඒ ටික ඔක්කොම බලලා. වීඩීයෝ එකක් හෝ Live එකකින් ඒ ටිකට මේ දවස් 02 ඇතුළත උත්තර දෙන්නම්. ⬆️
තමන්ට ආවේණික එහෙම නැත්නම් වෙනස් විදියේ ප්රශ්න තියනවානම් විතරක් අහන්න නංගි මල්ලි.
අනිත් හැම විස්තරයක්ම දාලා තියෙන්නේ ✅
#ThuSh | 18 672 |
| 6 | ‼️ බෝට්ටූ වලට Registration වෙද්දි ,
Selection Letters Download කරගන්න බැරි අය ඉන්නවානම් කියන්න නංගි මල්ලි
@ThuSh_LK | 18 706 |
| 7 | *නංගි මල්ලි ඔයාලා 01 බෝට්ටුවෙන් කැම්පස් Select උන කෙනෙක් නම් මේ Step ටික අනිවාර්යයෙන්ම Follow කරන්න*
01 ✅ *මුලින්ම ඔයා හොයාගන්න ඔයා UGC Registration එක කරන්න ඕනද කියලා*
ඒක මේ වීඩීයෝ එකේ ඔයාලව ප්රධාන කොටස් 03 කට කඩලා කතා කරනවා.
https://youtu.be/5EWf-yRG7Vs
02 ✅ *ඒ අනුව ඔයා UGC Registration අනිවාර්යයෙන්ම කරන්න ඕන කෙනෙක්* (Normal Intak එහෙම නැත්නම් Cut Off එකෙන් කැම්පස් එකකට සිලෙක්ට් වෙලා ඒකට කලින් UGC Registration කරපු කෙනෙක් නම් ඔයාට 01 බෝට්ටුවෙන් කැම්පස් එකක් කෝස් එකක් ඇවිත් තියනවානම් ඔයා අනිවාර්යයෙන්ම ඒකටත් UGC Registration එක කරන්නම ඕන) *හෝ UGC Registration කරන්න බලාපොරොත්තුවෙන් ඉන්න කෙනෙක් නම්*
මෙ වීඩීයෝ එකේ දාලා තියනවා Registration එක නිවැරැදිව කරන විදිය. ඒ අනුව *අගෝස්තු 31 රෑ 12 ට කලින්* Registration එක කරන්න.
https://youtu.be/nb-dK_yBiBY?si=5TlDjzgZOth33jlf
ඔයා එක පාරක් රුපියල් 50ක් UGC එකට ගෙව්වානම් නැවත Registration වෙද්දි රුපියල් 50ක් ගෙවන්න ඕනී නෑ.ලියාපදිංචි ගාස්තුව "0" කියලා පෙන්වන්නේ
03 ✅ ඔයාගේ Registration ඉවර උනාම ,
ඔයාට ලැබෙන Online Payment Recipt එක සැප්තැම්බර් 02 හෝ ඊට කලින් අතසන් කරලා UGC එකට Register Post දාන්න ඕන.
ඒ සම්බන්ධ සියලු විස්තර මේ වීඩීයෝ එකේ තියනවා.
https://youtu.be/K-KY9nguaLA?si=FvFLq0ZOKIWq0TqH
*ඉතා වැදගත්* ❌
නංගි මල්ලි මේ වෙද්දි බෝට්ටූ සම්බන්ධව වැරදි තොරතුරු , වැරදි නීතී රීතී ගොඩාක් තැන් තැන් වල Share වෙනවා. ඒ සමහර ඒවා හිතාමතාම ලොකු Plan එකක් ඇතුව කරන දේවල්. ඔයාලව Private Uni. වලට ඇදලා ගන්න. ඒ නිසා බෝට්ටූ සම්බන්ධව තැන තැන Share වෙන හෝ කවුරුත් කියන වැරදි තොරතුරු පස්සේ ගිහින් අමාරුවේ වැටෙන්න එපා.
*මේ ගැන ඔයාලාගේ යාලූවන්ටත් Share කරන්න*
නිවැරැදි තොරතුරු සඳහා ThuSh LK Whatsapp Channel එකත් එක්ක එකතු වෙන්න 👇
https://whatsapp.com/channel/0029Vb94ZcJ17EmxeOz4RR3Z
#ThuSh | 21 660 |
| 8 | නංගි මල්ලි ඔයාලා 01 බෝට්ටුවෙන් කැම්පස් Select උන කෙනෙක් නම් මේ Step ටික අනිවාර්යයෙන්ම Follow කරන්න 🤫
01 ✅ මුලින්ම ඔයා හොයාගන්න ඔයා UGC Registration එක කරන්න ඕනද කියලා
ඒක මේ වීඩීයෝ එකේ ඔයාලව ප්රධාන කොටස් 03 කට කඩලා කතා කරනවා.
https://youtu.be/5EWf-yRG7Vs
02 ✅ ඒ අනුව ඔයා UGC Registration අනිවාර්යයෙන්ම කරන්න ඕන කෙනෙක් (Normal Intak එහෙම නැත්නම් Cut Off එකෙන් කැම්පස් එකකට සිලෙක්ට් වෙලා ඒකට කලින් UGC Registration කරපු කෙනෙක් නම් ඔයාට 01 බෝට්ටුවෙන් කැම්පස් එකක් කෝස් එකක් ඇවිත් තියනවානම් ඔයා අනිවාර්යයෙන්ම ඒකටත් UGC Registration එක කරන්නම ඕන) හෝ UGC Registration කරන්න බලාපොරොත්තුවෙන් ඉන්න කෙනෙක් නම් 🔗
මෙ වීඩීයෝ එකේ දාලා තියනවා Registration එක නිවැරැදිව කරන විදිය. ඒ අනුව අගෝස්තු 31 රෑ 12 ට කලින් Registration එක කරන්න.
https://youtu.be/nb-dK_yBiBY?si=5TlDjzgZOth33jlf
ඔයා එක පාරක් රුපියල් 50ක් UGC එකට ගෙව්වානම් නැවත Registration වෙද්දි රුපියල් 50ක් ගෙවන්න ඕනී නෑ.ලියාපදිංචි ගාස්තුව "0" කියලා පෙන්වන්නේ
03 ✅ ඔයාගේ Registration ඉවර උනාම ,
ඔයාට ලැබෙන Online Payment Recipt එක සැප්තැම්බර් 02 හෝ ඊට කලින් අතසන් කරලා UGC එකට Register Post දාන්න ඕන.
ඒ සම්බන්ධ සියලු විස්තර මේ වීඩීයෝ එකේ තියනවා.
https://youtu.be/K-KY9nguaLA?si=FvFLq0ZOKIWq0TqH
ඉතා වැදගත් ❌
නංගි මල්ලි මේ වෙද්දි බෝට්ටූ සම්බන්ධව වැරදි තොරතුරු , වැරදි නීතී රීතී ගොඩාක් තැන් තැන් වල Share වෙනවා. ඒ සමහර ඒවා හිතාමතාම ලොකු Plan එකක් ඇතුව කරන දේවල්. ඔයාලව Private Uni. වලට ඇදලා ගන්න. ඒ නිසා බෝට්ටූ සම්බන්ධව තැන තැන Share වෙන හෝ කවුරුත් කියන වැරදි තොරතුරු පස්සේ ගිහින් අමාරුවේ වැටෙන්න එපා.
මේ ගැන ඔයාලාගේ යාලූවන්ටත් Share කරන්න
නිවැරැදි තොරතුරු සඳහා ThuSh LK Whatsapp Channel එකත් එක්ක එකතු වෙන්න 👇
https://whatsapp.com/channel/0029Vb94ZcJ17EmxeOz4RR3Z
#ThuSh | 3 |
| 9 | 💎පුරප්පාඩු පිරවීම් 💎
නංගි මල්ලි බෝට්ටු වල නීතීරීතී සම්බන්ධයෙන් ගොඩාක් තැන් වල Share වෙන්නේ කිසිම අවබෝධයක් නැති වැරදි තොරතුරු
තනිකරම ඔයාලව නොමග යවනවා.කිසිම දෙයක් ගැන හරියට දන්නේ නැතුව ❗️❗️
👍 ඔයාලා බෝට්ටු බලපු කෙනෙක් නම් මම මේ වීඩීයෝ එකේ ඔයාලව ප්රධාන කොටස් 03 කට වෙන් කරලා නීතීරීතී හැමදේම හරියටම දාලා තියනවා. ඒ නීතීවලින් පිට කොහෙවත් තිබුණ හෝ කිව්ව පලියට මුකුත්ම කරන්න එපා.මේ අවුරුද්දෙ ගොඩාක් Plan වෙනස් කරලා තියෙන්නේ ▶️
ඒ නිසා වැරදි තොරතුරු අනුව වැඩ කරන්න යන්න එපා ❌
මේ වීඩීයෝ එකේ තියනවා ඔයාලා ඊළගට කරන්න ඕන හරිම දේවල් ටික.ඔක්කොම Confrim කරලා දාලා තියෙන්නේ.
https://youtu.be/5EWf-yRG7Vs
ඔයාලගේ යාලූවන්ටත් Share කරන්න අමාරුවේ වැටෙන්න කලින්.
#ThuSh | 29 106 |
| 10 | *Vacancy Step 01*
2025/26 💡
නංගි මල්ලි මේ වෙද්දි ඔයාලගේ පළවෙනි පුරප්පාඩු පිරවීමට අදාළව ,
*University Courses Update වෙලා ඉවරයි* 🤴
🧑🎓 ඔයාලට මේ ක්රම දෙකෙන්ම බෝට්ටු ආවද නැත්ද කියලා බලාගන්න පුලුවන්
1. මේ වීඩීයෝ එකේ දාලා තියන විදියට ඔයාලගේ Selection Letter එක Download කරගෙන බලන්න
https://youtu.be/nQ_iJNPhu8c
2. මේ Link එකට ගිහින් ඔයාගේ Index Number එක Enter කරන්න.
*මේ වෙද්දි මේ Link එක Update කරලා තියෙන්නේ*
https://ugc.ac.lk/selection_26/
*දැනට Not Selected වෙලා ඉන්න නංගිලා මල්ලිලා බය වෙන්න එපා. ඊළඟ එකත් ඉක්මනට එනවා. මම ඒ ගැන ඉක්මනින්ම Update කරන්නම්*
Live Notifications වල ThuSh LK Whatsapp Channel එකත් එක්ක අනිවාර්යයෙන්ම Join වෙලා තියාගන්න 📍
https://whatsapp.com/channel/0029Vb94ZcJ17EmxeOz4RR3Z
#ThuSh | 30 527 |
| 11 | ⭐️⭐️ නංගි මල්ලි අද රෑ 09 ට විශේෂ IT වැඩඩටහන පටන් ගන්නවා ✅
ඔයාලා තවම Group වලට ඇඩ් වෙලා නැති කෙනෙක් නම් හෝ මොනයම් හෝ ගැටලුවක් වෙලා තියන කෙනෙක් නම් බය වෙන්න එපා ✅
ඔයාලගේ ඒ ගැටලු ඔක්කොම මේ දවස් දෙක ඇතුළත හරිගස්සනවා ✅
ඔයාලා Group එකට Add කරනකම් අදට මේ Link එකෙන් සම්බන්ධ වෙන්න 🌐
Web එක හරහා Request කරපු අය http://tali.lk වලට ගිහින් ඔයාලගේ Whatsapp Number එක Search කරන්න.ඔයාලට Group වලට ඇඩ් වෙන්න අදාල Link එක පෙන්වයි. ඒකෙන් ඇඩ් වෙන්න.
▶️ ගැටලු ඇති වෙලා තියනවානම් ඒ හැමදෙයක්ම අනිවාර්යයෙන්ම හෙට දවස ඇතුළත විසඳනවා.බය වෙන්න එපා
*University ICT & AI Course 2026* 🟩 *Batch 02*
🔰 *University Digital Success 26/27*
🛑 *Introduction Session* - 25/08/2026 @ 9 PM
🔰 *Join With this Zoom Link*
https://us06web.zoom.us/j/81750581724?pwd=XjJYDjvuRT9C99ipSBgF7QewRt3E4B.1
Meeting ID: 817 5058 1724
Passcode: 939851
📋 *Youtube Live @*
https://youtube.com/@thetaliedu?si=N53Xrrcoe8Sz_IM0
💡 _All lecture recordings will be provided for this course_ | 27 550 |
| 12 | *බෝට්ටූ වලට මේ විදියට Registration වෙන්න නංගි මල්ලි* 📍
⭐️(මේ අවුරුද්දට අදාළ වීඩීයෝ එක ඉක්මනින් Update කරන්නම්. එතකම් මේකෙන් Registration එක කරන්න)
https://youtu.be/nb-dK_yBiBY?si=5TlDjzgZOth33jlf | 25 466 |
| 13 | නංගි මල්ලි ,
💡 විශේෂ IT with AI වැඩඩටහන අද (25) රෑ 09 ට පටන් ගන්නවා
▶️ අද 25 හවස 06 වෙනකම් ඔයාලට සම්බන්ධ වෙන්න පුලුවන් ✔️
https://tali.lk/enroll/itthushlk/
මේ Link එකට ගිහින් මේ විස්තරේ කියවලා Web එක හරහා සම්බන්ධ වෙන්නත් පුලුවන්
✅
මේ වෙද්දි ඔයාලා Web එක හරහා Register උන කෙනෙක් නම් ,
http://tali.lk වලට ගිහින් ඔයාගේ Whatsapp Number එක Search කරන්න.
✅ ඊට පස්සේ අදාළ Group එකට ඇඩ් වෙන්න ඔයාලට Link එකක් පෙන්වයි. ඒකෙන් ඇඩ් වෙන්න.
ඔයාලගේ Number එකට Text Message එකකුත් ඇවිත් ඇති.
🧑🎓 ඔයා කැම්පස් සිලෙක්ට් උන කෙනෙක් නම් මේක මගහැරගන්න එපා
⭐️⭐️ මේ වෙද්දි ඔයාල Payment Details යවලත් තවම Group වල ඇඩ් කරලා නැති නංගිලා මල්ලිලා බය වෙන්න එපා. අද වැඩඩටහනට කලින් ඔයාලව Group වලට ඇඩ් කරනවා 💎💎
#ThuSh | 29 096 |
| 14 | *තවම ගොඩාක් අයගේ පළවෙනි බෝට්ටුවට අදාළව ඔක්කොම Update වෙලා ඉවර වෙලා නැහැ නංගි මල්ලි* 📍
ඒ නිසා අනිවාර්යයෙන්ම තව පහු වෙලත් බලන්න කීපසැරයක්ම. 💡
හැමදේම Update උනාට පස්සේ ඔයාලට මැසේජ් එකක් දාන්නම් ❤️
https://whatsapp.com/channel/0029Vb94ZcJ17EmxeOz4RR3Z | 27 879 |
| 15 | ඔන්න කියපු දවස් වලම බෝට්ටූත් ඇවිත් ඇති නංගි මල්ලි 😁
හැමෝටම සුබ පැතුම් එහෙනම් 🌹🧑🎓 | 30 033 |
| 16 | https://youtu.be/nQ_iJNPhu8c | 28 935 |
| 17 | නංගි මල්ලි ,
🌸 කැම්පස් යන නංගිලා මල්ලිලා වෙනුවෙන් පටන් ගන්න ⬆️ ,
💡 විශේෂ IT with AI වැඩඩටහන හෙට (25) රෑ 09 ට පටන් ගන්නවා
▶️ හෙට 25 හවස 06 වෙනකම් ඔයාලට සම්බන්ධ වෙන්න පුලුවන් ✔️
📍 ඔයාලට තවම සම්බන්ධ වෙන්න බැරි උන කෙනෙක් නම් ,
http://wa.me/+94722888735
මේ Number එකට ඔයාලගේ නම ඉක්මනින්ම Whatsapp කරන්න.
✅⚡️එහෙම නැත්නම් ,
https://tali.lk/enroll/itthushlk/
මේ Link එකට ගිහින් මේ විස්තරේ කියවලා Web එක හරහා සම්බන්ධ වෙන්නත් පුලුවන්
✅
මේ වෙද්දි ඔයාලා Web එක හරහා Register උන කෙනෙක් නම් ,
http://tali.lk වලට ගිහින් ඔයාගේ Whatsapp Number එක Search කරන්න.
✅ ඊට පස්සේ අදාළ Group එකට ඇඩ් වෙන්න ඔයාලට Link එකක් පෙන්වයි. ඒකෙන් ඇඩ් වෙන්න.
ඔයාලගේ Number එකට Text Message එකකුත් ඇවිත් ඇති.
🧑🎓 ඔයා කැම්පස් සිලෙක්ට් උන කෙනෙක් නම් මේක මගහැරගන්න එපා
#ThuSh | 30 355 |
| 18 | ☄️ නංගි, මල්ලි ඔයාලා ගොඩාක් අය
මහපොළ ගැන ආවේණික ගැටලු ගොඩාක් ප්රශ්න අහලා තියනවා 💬
පුලුවන් ගොඩාක් ඒවාට Reply කලා.
තව මැසේජ් ගොඩාක් තියනවා Reply කරගන්න 🛍
ඒ ටිකටත් ඉක්මනින් Reply කරන්නම්.දවස් 02/03 ක් දෙන්න 🥺
බැරි උනොත් Live එකකින් හරි උත්තර දෙන්නම්.බය වෙන්න එපා ❤️
#ThuSh | 31 770 |
| 19 | ⭐️ Reminder 💎
⚠️ 2025 A/L After Recorrections ❗️❗️
නංගි මල්ලි ඔයාලා 2025 A/L Results වලින් Fail වෙලා ඉඳලා ,
✅ Re Correction Results වලින් පාස් වෙලා ඔයාගේ අවම සුදුසුකම් සම්පුර්ණ කරපු කෙනෙක් නම්
ඒ කියන්නේ අවම S - 03 හෝ ඊට වැඩියෙන් Results ගත්ත කෙනෙක් නම්
ඔයාලට අද ඉඳලා නැවත කැම්පස් අයදුම් කිරීම Open කරලා තියනවා ✔️
▶️
Closing Date : 04/09/2026
Re Corrections වලින් අවම S 03 හෝ ඊට වඩා වැඩියෙන් දාපූ අය අයදුම් කරන්න. ඔයාලට ගැටලුවක් ආවොත් කියන්න මම උදව් කරන්නම් 📌
🔗 වැදගත්
මෙතනදි නංගි මල්ලි කැම්පස් අයදුම් කරන්න දෙන්නේ Fail වෙලා ඉඳලා Re Corrections වලින් පාස් උන අයට විතරයි.
ඔයාලට අවම සුදුසුකම් තිබිලා අදාළ කාල සීමාවේ කැම්පස් දාගන්න බැරි උන අයට මේ විදියට ආයෙම කැම්පස් දාන්න බැහැ ❌
#ThuSh | 38 290 |
| 20 | ඇපීල් ගැන සම්පුර්ණ විස්තර මෙතන තියනවා 👇
https://youtu.be/fGBMWL1HTLs | 40 336 |
