es
Feedback
ThuSh LK

ThuSh LK

Ir al canal en Telegram

විශ්වවිද්‍යාලය ප්‍රවේශ අපේක්ෂාවෙන් සිටින සියලු සිසුන්ට අවශ්‍ය තොරතුරු හා මගපෙන්වීම් ⭐️

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram ThuSh LK

El canal ThuSh LK (@thushlk0) en el segmento lingüístico de Cingalés es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 129 931 suscriptores, ocupando la posición 916 en la categoría Educación y el puesto 2 en la región Sri Lanka.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 129 931 suscriptores.

Según los últimos datos del 30 agosto, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de 1 516, y en las últimas 24 horas de -63, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 31.46%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 11.14% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 40 862 visualizaciones. En el primer día suele acumular 14 474 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 0.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
විශ්වවිද්‍යාලය ප්‍රවේශ අපේක්ෂාවෙන් සිටින සියලු සිසුන්ට අවශ්‍ය තොරතුරු හා මගපෙන්වීම් ⭐️

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 31 agosto, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Educación.

129 931
Suscriptores
-6324 horas
-1697 días
+1 51630 días

Carga de datos en curso...

Nube de Etiquetas
Sin datos
¿Algún problema? Por favor, actualice la página o contacte a nuestro gerente de soporte.
Menciones Entrantes y Salientes
---
---
---
---
---
---
Atraer Suscriptores
agosto '26
agosto '26
+2 263
en 8 canales
julio '26
+234
en 14 canales
Get PRO
junio '26
+224
en 15 canales
Get PRO
mayo '26
+5 005
en 5 canales
Get PRO
abril '26
+19 922
en 9 canales
Get PRO
marzo '26
+3 754
en 36 canales
Get PRO
febrero '26
+63
en 0 canales
Get PRO
enero '26
+97
en 0 canales
Get PRO
diciembre '25
+134
en 3 canales
Get PRO
noviembre '25
+642
en 4 canales
Get PRO
octubre '25
+699
en 2 canales
Get PRO
septiembre '25
+1 131
en 2 canales
Get PRO
agosto '25
+2 230
en 14 canales
Get PRO
julio '25
+1 348
en 11 canales
Get PRO
junio '25
+485
en 6 canales
Get PRO
mayo '25
+23 595
en 14 canales
Get PRO
abril '25
+9 325
en 15 canales
Get PRO
marzo '25
+306
en 1 canales
Get PRO
febrero '25
+74
en 0 canales
Get PRO
enero '25
+836
en 0 canales
Get PRO
diciembre '24
+1 567
en 0 canales
Get PRO
noviembre '24
+329
en 8 canales
Get PRO
octubre '24
+1 817
en 0 canales
Get PRO
septiembre '24
+2 998
en 5 canales
Get PRO
agosto '24
+552
en 0 canales
Get PRO
julio '24
+2 999
en 6 canales
Get PRO
junio '24
+23 251
en 27 canales
Get PRO
mayo '24
+1 342
en 3 canales
Get PRO
abril '24
+512
en 0 canales
Get PRO
marzo '24
+930
en 0 canales
Get PRO
febrero '24
+886
en 0 canales
Get PRO
enero '24
+2 106
en 0 canales
Get PRO
diciembre '23
+8 210
en 5 canales
Get PRO
noviembre '23
+467
en 1 canales
Get PRO
octubre '23
+1 638
en 0 canales
Get PRO
septiembre '23
+11 954
en 0 canales
Get PRO
agosto '23
+160
en 0 canales
Get PRO
julio '23
+354
en 0 canales
Get PRO
junio '23
+116
en 0 canales
Get PRO
mayo '23
+796
en 0 canales
Get PRO
abril '23
+931
en 0 canales
Get PRO
marzo '23
+665
en 0 canales
Get PRO
febrero '23
+1 483
en 0 canales
Get PRO
enero '23
+3 211
en 0 canales
Get PRO
diciembre '22
+2 509
en 0 canales
Get PRO
noviembre '22
+720
en 0 canales
Get PRO
octubre '22
+335
en 0 canales
Get PRO
septiembre '22
+4 181
en 0 canales
Get PRO
agosto '22
+120
en 0 canales
Get PRO
julio '22
+123
en 0 canales
Get PRO
junio '22
+241
en 0 canales
Get PRO
mayo '22
+193
en 0 canales
Get PRO
abril '22
+54
en 0 canales
Get PRO
marzo '22
+3 083
en 0 canales
Fecha
Crecimiento de Suscriptores
Menciones
Canales
31 agosto+34
30 agosto0
29 agosto0
28 agosto0
27 agosto+1
26 agosto0
25 agosto+64
24 agosto0
23 agosto0
22 agosto+12
21 agosto+70
20 agosto+62
19 agosto+102
18 agosto+217
17 agosto0
16 agosto0
15 agosto0
14 agosto0
13 agosto0
12 agosto0
11 agosto0
10 agosto+1
09 agosto+9
08 agosto0
07 agosto+107
06 agosto+118
05 agosto+89
04 agosto+211
03 agosto+111
02 agosto+332
01 agosto+723
Publicaciones del Canal
University Registrations Dates Update PDF 💎 2026/08/26 ⭐️

2
2025/26 University Registration Dates Update ⭐️ නංගි මල්ලි අද ඉඳලා ඔයලගේ University Registration Dates Update PDF එක සතිපතා ද
2025/26 University Registration Dates Update ⭐️ නංගි මල්ලි අද ඉඳලා ඔයලගේ University Registration Dates Update PDF එක සතිපතා දානවා ✅ ⭐️ඒකෙන් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් ඔයාගේ Faculty , Course එකට අදාලව University Registrations ඇවිත්ද නැත්ද කියලා ⭐️නංගි මල්ලි මේ PDF එක Update කරගෙන යන්න ඔයාලගේ උදව් අනිවාර්යයෙන්ම ඕන. ✅ ඔයාලට කැම්පස් එකෙන් Email එකක් ආවොත් ඒ ගැන මට පොඩ්ඩක් කියන්න. ඔයාලගේ එන Mail මේ දෙකෙක් එකකට Forwad කරලා සප් එකක් දෙන්න මේක කරගෙන යන්න Email : contact.thush@gmail.com Telegram : https://t.me/ThuSh_LK Telegram Usernme: @ThuSh_LK ⭐️මේක ඔයාලගේ යාලූවන්ටත් Share කරන්න. Dates PDF එක ThuSh LK Whatsapp Channel එකට , Telegram Channel එකට දානවා ThuSh LK Whatsapp Channel 👇 https://whatsapp.com/channel/0029Vb94ZcJ17EmxeOz4RR3Z ThuSh LK Telegram Channel 👇 http://t.me/thushlk0 @ThuSh_LK
9 945
3
⭐️ Ruhuna - Engineering 2025/26 නංගි මල්ලි මේ වෙද්දි Ruhuna Engineering University Registration වීඩියෝ එක හදන්න අරගෙන තියෙන්නේ. මේ දවස් දෙක ඇතුළත දාගන්න පුලුවන් වෙයි. තව ටිකක් Recordings කරන්න තියෙන්නෙ ✅ ඔයාලට තියන දින එක්ක වෙලාව මදි වගේනම් , ගිය අවුරුද්දෙ මේ වීඩීයෝ එකේ තියන විදියට Registration වෙන්න. මුකුත්ම වෙනසක් වෙන්නේ නෑ . අලුත් එක Update කරනකම් 2024/25 ඒක බලාගෙන කරන්න ❤️ https://youtu.be/hptBGkbiQ74?si=p0cUjRqo7JEwWn8Y
14 165
4
💎 මහපොළ - 2025/26 නංගි මල්ලි ඔයාලට මහපොළ සම්බන්ධයෙන් , තවම නොවිසඳුණු ඔයාලට ආවේණික ප්‍රශ්න තියනවානම් ❓ පහළින් දාගෙන යන්න . ඒ ටික ඔක්කොම බලලා. වීඩීයෝ එකක් හෝ Live එකකින් ඒ ටිකට මේ දවස් 02 ඇතුළත උත්තර දෙන්නම්. ⬆️ තමන්ට ආවේණික එහෙම නැත්නම් වෙනස් විදියේ ප්‍රශ්න තියනවානම් විතරක් අහන්න නංගි මල්ලි. අනිත් හැම විස්තරයක්ම දාලා තියෙන්නේ ✅ #ThuSh
16 708
5
‼️ බෝට්ටූ වලට Registration වෙද්දි , Selection Letters Download කරගන්න බැරි අය ඉන්නවානම් කියන්න නංගි මල්ලි @ThuSh_LK
17 685
6
*නංගි මල්ලි ඔයාලා 01 බෝට්ටුවෙන් කැම්පස් Select උන කෙනෙක් නම් මේ Step ටික අනිවාර්යයෙන්ම Follow කරන්න* 01 ✅ *මුලින්ම ඔයා හොයාගන
*නංගි මල්ලි ඔයාලා 01 බෝට්ටුවෙන් කැම්පස් Select උන කෙනෙක් නම් මේ Step ටික අනිවාර්යයෙන්ම Follow කරන්න* 01 ✅ *මුලින්ම ඔයා හොයාගන්න ඔයා UGC Registration එක කරන්න ඕනද කියලා* ඒක මේ වීඩීයෝ එකේ ඔයාලව ප්‍රධාන කොටස් 03 කට කඩලා කතා කරනවා. https://youtu.be/5EWf-yRG7Vs 02 ✅ *ඒ අනුව ඔයා UGC Registration අනිවාර්යයෙන්ම කරන්න ඕන කෙනෙක්* (Normal Intak එහෙම නැත්නම් Cut Off එකෙන් කැම්පස් එකකට සිලෙක්ට් වෙලා ඒකට කලින් UGC Registration කරපු කෙනෙක් නම් ඔයාට 01 බෝට්ටුවෙන් කැම්පස් එකක් කෝස් එකක් ඇවිත් තියනවානම් ඔයා අනිවාර්යයෙන්ම ඒකටත් UGC Registration එක කරන්නම ඕන) *හෝ UGC Registration කරන්න බලාපොරොත්තුවෙන් ඉන්න කෙනෙක් නම්* මෙ වීඩීයෝ එකේ දාලා තියනවා Registration එක නිවැරැදිව කරන විදිය. ඒ අනුව *අගෝස්තු 31 රෑ 12 ට කලින්* Registration එක කරන්න. https://youtu.be/nb-dK_yBiBY?si=5TlDjzgZOth33jlf ඔයා එක පාරක් රුපියල් 50ක් UGC එකට ගෙව්වානම් නැවත Registration වෙද්දි රුපියල් 50ක් ගෙවන්න ඕනී නෑ.ලියාපදිංචි ගාස්තුව "0" කියලා පෙන්වන්නේ 03 ✅ ඔයාගේ Registration ඉවර උනාම , ඔයාට ලැබෙන Online Payment Recipt එක සැප්තැම්බර් 02 හෝ ඊට කලින් අතසන් කරලා UGC එකට Register Post දාන්න ඕන. ඒ සම්බන්ධ සියලු විස්තර මේ වීඩීයෝ එකේ තියනවා. https://youtu.be/K-KY9nguaLA?si=FvFLq0ZOKIWq0TqH *ඉතා වැදගත්* ❌ නංගි මල්ලි මේ වෙද්දි බෝට්ටූ සම්බන්ධව වැරදි තොරතුරු , වැරදි නීතී රීතී ගොඩාක් තැන් තැන් වල Share වෙනවා. ඒ සමහර ඒවා හිතාමතාම ලොකු Plan එකක් ඇතුව කරන දේවල්. ඔයාලව Private Uni. වලට ඇදලා ගන්න. ඒ නිසා බෝට්ටූ සම්බන්ධව තැන තැන Share වෙන හෝ කවුරුත් කියන වැරදි තොරතුරු පස්සේ ගිහින් අමාරුවේ වැටෙන්න එපා. *මේ ගැන ඔයාලාගේ යාලූවන්ටත් Share කරන්න* නිවැරැදි තොරතුරු සඳහා ThuSh LK Whatsapp Channel එකත් එක්ක එකතු වෙන්න 👇 https://whatsapp.com/channel/0029Vb94ZcJ17EmxeOz4RR3Z #ThuSh
20 377
7
නංගි මල්ලි ඔයාලා 01 බෝට්ටුවෙන් කැම්පස් Select උන කෙනෙක් නම් මේ Step ටික අනිවාර්යයෙන්ම Follow කරන්න 🤫 01 ✅ මුලින්ම ඔයා හොයාගන
නංගි මල්ලි ඔයාලා 01 බෝට්ටුවෙන් කැම්පස් Select උන කෙනෙක් නම් මේ Step ටික අනිවාර්යයෙන්ම Follow කරන්න 🤫 01 ✅ මුලින්ම ඔයා හොයාගන්න ඔයා UGC Registration එක කරන්න ඕනද කියලා ඒක මේ වීඩීයෝ එකේ ඔයාලව ප්‍රධාන කොටස් 03 කට කඩලා කතා කරනවා. https://youtu.be/5EWf-yRG7Vs 02 ✅ ඒ අනුව ඔයා UGC Registration අනිවාර්යයෙන්ම කරන්න ඕන කෙනෙක් (Normal Intak එහෙම නැත්නම් Cut Off එකෙන් කැම්පස් එකකට සිලෙක්ට් වෙලා ඒකට කලින් UGC Registration කරපු කෙනෙක් නම් ඔයාට 01 බෝට්ටුවෙන් කැම්පස් එකක් කෝස් එකක් ඇවිත් තියනවානම් ඔයා අනිවාර්යයෙන්ම ඒකටත් UGC Registration එක කරන්නම ඕන) හෝ UGC Registration කරන්න බලාපොරොත්තුවෙන් ඉන්න කෙනෙක් නම් 🔗 මෙ වීඩීයෝ එකේ දාලා තියනවා Registration එක නිවැරැදිව කරන විදිය. ඒ අනුව අගෝස්තු 31 රෑ 12 ට කලින් Registration එක කරන්න. https://youtu.be/nb-dK_yBiBY?si=5TlDjzgZOth33jlf ඔයා එක පාරක් රුපියල් 50ක් UGC එකට ගෙව්වානම් නැවත Registration වෙද්දි රුපියල් 50ක් ගෙවන්න ඕනී නෑ.ලියාපදිංචි ගාස්තුව "0" කියලා පෙන්වන්නේ 03 ✅ ඔයාගේ Registration ඉවර උනාම , ඔයාට ලැබෙන Online Payment Recipt එක සැප්තැම්බර් 02 හෝ ඊට කලින් අතසන් කරලා UGC එකට Register Post දාන්න ඕන. ඒ සම්බන්ධ සියලු විස්තර මේ වීඩීයෝ එකේ තියනවා. https://youtu.be/K-KY9nguaLA?si=FvFLq0ZOKIWq0TqH ඉතා වැදගත් ❌ නංගි මල්ලි මේ වෙද්දි බෝට්ටූ සම්බන්ධව වැරදි තොරතුරු , වැරදි නීතී රීතී ගොඩාක් තැන් තැන් වල Share වෙනවා. ඒ සමහර ඒවා හිතාමතාම ලොකු Plan එකක් ඇතුව කරන දේවල්. ඔයාලව Private Uni. වලට ඇදලා ගන්න. ඒ නිසා බෝට්ටූ සම්බන්ධව තැන තැන Share වෙන හෝ කවුරුත් කියන වැරදි තොරතුරු පස්සේ ගිහින් අමාරුවේ වැටෙන්න එපා. මේ ගැන ඔයාලාගේ යාලූවන්ටත් Share කරන්න නිවැරැදි තොරතුරු සඳහා ThuSh LK Whatsapp Channel එකත් එක්ක එකතු වෙන්න 👇 https://whatsapp.com/channel/0029Vb94ZcJ17EmxeOz4RR3Z #ThuSh
3
8
💎පුරප්පාඩු පිරවීම් 💎 නංගි මල්ලි බෝට්ටු වල නීතීරීතී සම්බන්ධයෙන් ගොඩාක් තැන් වල Share වෙන්නේ කිසිම අවබෝධයක් නැති වැරදි තොරතුරු තනිකරම ඔයාලව නොමග යවනවා.කිසිම දෙයක් ගැන හරියට දන්නේ නැතුව ❗️❗️ 👍 ඔයාලා බෝට්ටු බලපු කෙනෙක් නම් මම මේ වීඩීයෝ එකේ ඔයාලව ප්‍රධාන කොටස් 03 කට වෙන් කරලා නීතීරීතී හැමදේම හරියටම දාලා තියනවා. ඒ නීතීවලින් පිට කොහෙවත් තිබුණ හෝ කිව්ව පලියට මුකුත්ම කරන්න එපා.මේ අවුරුද්දෙ ගොඩාක් Plan වෙනස් කරලා තියෙන්නේ ▶️ ඒ නිසා වැරදි තොරතුරු අනුව වැඩ කරන්න යන්න එපා ❌ මේ වීඩීයෝ එකේ තියනවා ඔයාලා ඊළගට කරන්න ඕන හරිම දේවල් ටික.ඔක්කොම Confrim කරලා දාලා තියෙන්නේ. https://youtu.be/5EWf-yRG7Vs ඔයාලගේ යාලූවන්ටත් Share කරන්න අමාරුවේ වැටෙන්න කලින්. #ThuSh
26 958
9
*Vacancy Step 01* 2025/26 💡 නංගි මල්ලි මේ වෙද්දි ඔයාලගේ පළවෙනි පුරප්පාඩු පිරවීමට අදාළව , *University Courses Update වෙලා ඉවරයි* 🤴 🧑‍🎓 ඔයාලට මේ ක්‍රම දෙකෙන්ම බෝට්ටු ආවද නැත්ද කියලා බලාගන්න පුලුවන් 1. මේ වීඩීයෝ එකේ දාලා තියන විදියට ඔයාලගේ Selection Letter එක Download කරගෙන බලන්න https://youtu.be/nQ_iJNPhu8c 2. මේ Link එකට ගිහින් ඔයාගේ Index Number එක Enter කරන්න. *මේ වෙද්දි මේ Link එක Update කරලා තියෙන්නේ* https://ugc.ac.lk/selection_26/ *දැනට Not Selected වෙලා ඉන්න නංගිලා මල්ලිලා බය වෙන්න එපා. ඊළඟ එකත් ඉක්මනට එනවා. මම ඒ ගැන ඉක්මනින්ම Update කරන්නම්* Live Notifications වල ThuSh LK Whatsapp Channel එකත් එක්ක අනිවාර්යයෙන්ම Join වෙලා තියාගන්න 📍 https://whatsapp.com/channel/0029Vb94ZcJ17EmxeOz4RR3Z #ThuSh
28 618
10
⭐️⭐️ නංගි මල්ලි අද රෑ 09 ට විශේෂ IT වැඩඩටහන පටන් ගන්නවා ✅ ඔයාලා තවම Group වලට ඇඩ් වෙලා නැති කෙනෙක් නම් හෝ මොනයම් හෝ ගැටලුවක් වෙලා තියන කෙනෙක් නම් බය වෙන්න එපා ✅ ඔයාලගේ ඒ ගැටලු ඔක්කොම මේ දවස් දෙක ඇතුළත හරිගස්සනවා ✅ ඔයාලා Group එකට Add කරනකම් අදට මේ Link එකෙන් සම්බන්ධ වෙන්න 🌐 Web එක හරහා Request කරපු අය http://tali.lk වලට ගිහින් ඔයාලගේ Whatsapp Number එක Search කරන්න.ඔයාලට Group වලට ඇඩ් වෙන්න අදාල Link එක පෙන්වයි. ඒකෙන් ඇඩ් වෙන්න. ▶️ ගැටලු ඇති වෙලා තියනවානම් ඒ හැමදෙයක්ම අනිවාර්යයෙන්ම හෙට දවස ඇතුළත විසඳනවා.බය වෙන්න එපා *University ICT & AI Course 2026* 🟩 *Batch 02* 🔰 *University Digital Success 26/27* 🛑 *Introduction Session* - 25/08/2026 @ 9 PM 🔰 *Join With this Zoom Link* https://us06web.zoom.us/j/81750581724?pwd=XjJYDjvuRT9C99ipSBgF7QewRt3E4B.1 Meeting ID: 817 5058 1724 Passcode: 939851 📋 *Youtube Live @* https://youtube.com/@thetaliedu?si=N53Xrrcoe8Sz_IM0 💡 _All lecture recordings will be provided for this course_
26 291
11
*බෝට්ටූ වලට මේ විදියට Registration වෙන්න නංගි මල්ලි* 📍 ⭐️(මේ අවුරුද්දට අදාළ වීඩීයෝ එක ඉක්මනින් Update කරන්නම්. එතකම් මේකෙන් Registration එක කරන්න) https://youtu.be/nb-dK_yBiBY?si=5TlDjzgZOth33jlf
24 837
12
නංගි මල්ලි , 💡 විශේෂ IT with AI වැඩඩටහන අද (25) රෑ 09 ට පටන් ගන්නවා ▶️ අද 25 හවස 06 වෙනකම් ඔයාලට සම්බන්ධ වෙන්න පුලුවන් ✔️ ht
නංගි මල්ලි , 💡 විශේෂ IT with AI වැඩඩටහන අද (25) රෑ 09 ට පටන් ගන්නවා ▶️ අද 25 හවස 06 වෙනකම් ඔයාලට සම්බන්ධ වෙන්න පුලුවන් ✔️ https://tali.lk/enroll/itthushlk/ මේ Link එකට ගිහින් මේ විස්තරේ කියවලා Web එක හරහා සම්බන්ධ වෙන්නත් පුලුවන්                          ✅ මේ වෙද්දි ඔයාලා Web එක හරහා Register උන කෙනෙක් නම් , http://tali.lk වලට ගිහින් ඔයාගේ Whatsapp Number එක Search කරන්න. ✅ ඊට පස්සේ අදාළ Group එකට ඇඩ් වෙන්න ඔයාලට Link එකක් පෙන්වයි. ඒකෙන් ඇඩ් වෙන්න.   ඔයාලගේ Number එකට Text Message එකකුත් ඇවිත් ඇති.                             🧑‍🎓 ඔයා කැම්පස් සිලෙක්ට් උන කෙනෙක් නම් මේක මගහැරගන්න එපා ⭐️⭐️ මේ වෙද්දි ඔයාල Payment Details යවලත් තවම Group වල ඇඩ් කරලා නැති නංගිලා මල්ලිලා බය වෙන්න එපා. අද වැඩඩටහනට කලින් ඔයාලව Group වලට ඇඩ් කරනවා 💎💎 #ThuSh
28 136
13
*තවම ගොඩාක් අයගේ පළවෙනි බෝට්ටුවට අදාළව ඔක්කොම Update වෙලා ඉවර වෙලා නැහැ නංගි මල්ලි* 📍 ඒ නිසා අනිවාර්යයෙන්ම තව පහු වෙලත් බලන්න කීපසැරයක්ම. 💡 හැමදේම Update උනාට පස්සේ ඔයාලට මැසේජ් එකක් දාන්නම් ❤️ https://whatsapp.com/channel/0029Vb94ZcJ17EmxeOz4RR3Z
27 290
14
ඔන්න කියපු දවස් වලම බෝට්ටූත් ඇවිත් ඇති නංගි මල්ලි  😁 හැමෝටම සුබ පැතුම් එහෙනම් 🌹🧑‍🎓
29 162
15
https://youtu.be/nQ_iJNPhu8c
27 815
16
නංගි මල්ලි , 🌸 කැම්පස් යන නංගිලා මල්ලිලා වෙනුවෙන් පටන් ගන්න ⬆️ , 💡 විශේෂ IT with AI වැඩඩටහන හෙට (25) රෑ 09 ට පටන් ගන්නවා ▶️ හෙට 25 හවස 06 වෙනකම් ඔයාලට සම්බන්ධ වෙන්න පුලුවන් ✔️ 📍 ඔයාලට තවම සම්බන්ධ වෙන්න බැරි උන කෙනෙක් නම් , http://wa.me/+94722888735 මේ Number එකට ඔයාලගේ නම ඉක්මනින්ම Whatsapp කරන්න. ✅⚡️එහෙම නැත්නම් , https://tali.lk/enroll/itthushlk/ මේ Link එකට ගිහින් මේ විස්තරේ කියවලා Web එක හරහා සම්බන්ධ වෙන්නත් පුලුවන්                          ✅ මේ වෙද්දි ඔයාලා Web එක හරහා Register උන කෙනෙක් නම් , http://tali.lk වලට ගිහින් ඔයාගේ Whatsapp Number එක Search කරන්න. ✅ ඊට පස්සේ අදාළ Group එකට ඇඩ් වෙන්න ඔයාලට Link එකක් පෙන්වයි. ඒකෙන් ඇඩ් වෙන්න.   ඔයාලගේ Number එකට Text Message එකකුත් ඇවිත් ඇති.                             🧑‍🎓 ඔයා කැම්පස් සිලෙක්ට් උන කෙනෙක් නම් මේක මගහැරගන්න එපා #ThuSh
30 355
17
☄️ නංගි, මල්ලි ඔයාලා ගොඩාක් අය මහපොළ ගැන ආවේණික ගැටලු ගොඩාක් ප්‍රශ්න අහලා තියනවා 💬 පුලුවන් ගොඩාක් ඒවාට Reply කලා. තව මැසේජ් ගොඩාක් තියනවා Reply කරගන්න 🛍 ඒ ටිකටත් ඉක්මනින් Reply කරන්නම්.දවස් 02/03 ක් දෙන්න 🥺 බැරි උනොත් Live එකකින් හරි උත්තර දෙන්නම්.බය වෙන්න එපා ❤️ #ThuSh
30 251
18
⭐️ Reminder 💎 ⚠️ 2025 A/L After Recorrections ❗️❗️ නංගි මල්ලි ඔයාලා 2025 A/L Results වලින් Fail වෙලා ඉඳලා , ✅ Re Correction
⭐️ Reminder  💎 ⚠️ 2025 A/L After Recorrections ❗️❗️ නංගි මල්ලි ඔයාලා 2025 A/L Results වලින් Fail වෙලා ඉඳලා , ✅  Re Correction Results වලින් පාස් වෙලා ඔයාගේ අවම සුදුසුකම් සම්පුර්ණ කරපු කෙනෙක් නම්   ඒ කියන්නේ අවම S - 03 හෝ ඊට වැඩියෙන් Results ගත්ත කෙනෙක් නම්                            ඔයාලට අද ඉඳලා නැවත කැම්පස් අයදුම් කිරීම Open කරලා තියනවා ✔️ ▶️ Closing Date : 04/09/2026 Re Corrections වලින් අවම S 03 හෝ ඊට වඩා වැඩියෙන් දාපූ අය අයදුම් කරන්න. ඔයාලට ගැටලුවක් ආවොත් කියන්න මම උදව් කරන්නම් 📌 🔗 වැදගත් මෙතනදි නංගි මල්ලි කැම්පස් අයදුම් කරන්න දෙන්නේ Fail වෙලා ඉඳලා Re Corrections වලින් පාස් උන අයට විතරයි. ඔයාලට අවම සුදුසුකම් තිබිලා අදාළ කාල සීමාවේ කැම්පස් දාගන්න බැරි උන අයට මේ විදියට ආයෙම කැම්පස් දාන්න බැහැ ❌ #ThuSh
37 924
19
ඇපීල් ගැන සම්පුර්ණ විස්තර මෙතන තියනවා 👇 https://youtu.be/fGBMWL1HTLs
ඇපීල් ගැන සම්පුර්ණ විස්තර මෙතන තියනවා 👇 https://youtu.be/fGBMWL1HTLs
40 336
20
⭐️ නංගි මල්ලි , ( කීප දෙනෙක්ම අහලා තියන නිසා සහ ගොඩාක් තැන් වල දැකපු දෙයක් නිසා මේ සටහන ලියලා තියන්නෙ. මේක මගේ පෞද්ගලික මතකයක්. අවසාන තීරණය ඔයාලට අනුව සහ ඔයාලගේ කැමැත්ත අනුව කරන්න ❤️) ඔයාලා Bio Stream එකෙන් A/L කරලත් ,⭐️ ඔයාලාට ඒ පැත්තෙන් හොඳ Courses ගණනාවක් තිබිලත්. ඉස්සර වගේ IT / SE Side එකේම Degree වලට හිර වෙලා ඒ Side Target කරන්න Try කරන්න එපා. පොඩ්ඩක් AI එක්ක Replace කරන්න අමාරු Side එකකට Convert වෙන්න බලන්න. මොකද Bio Stream එකේ සෑහෑන්න හොඳ Courses සෙට් එකක් තිබිලත් ඔයාලා ගොඩාක් අය තාමත්  ගතානුගතිකව  එකම තැන එල්ලිලා ඉන්න එක නුවණට හුරු දෙයක් නෙවෙයී. මම ඒ අඩු පාඩුව සැලකිය යුතු පිරිසකගෙ දැක්ක නිසා සහ අහලා තිබුණ නිසා මේ ගැන ආයෙම Note එකක් දැම්මේ මම කියන්නේ ඒ Side එක හොද නෑ කියලවත් පැවැත්මක් නෑ කියලවත් නෙවෙයි.වැරදියට තේරුම් ගන්න එපා. ඒත් ඔයා ඒ Side එක Target කරන්නේ ඉස්සර වගේම ගතානුගතිව හිතලා හෝ කවුරු හරි කියන නිසානම් ඒක කරන්න එපා. ඔයාට ඒ පැත්ත සම්බන්ධයෙන් හොඳ අවබෝධයක් Creative Ideas තියනවනම් විතරක් ඒ පැත්ත Target කරන එක හොඳයි ❤️ නැත්නම් හොඳ Courses ගණනාවක් මග ඇරෙගන එකම තැන එල්ලෙන්න එපා.☺️ (මම මේ ගැන කැම්පස් අයදුම් කරන කාලෙත් කරපු Research එකක් එක්කම විස්තර දැම්මා) පොඩ්ඩක් ඔයාලා අරන් තියන Decisions ආයෙම වතාවක් බලලා , ඇපීල් Option එක පාවිච්චි කරන්න අවශ්‍යය නම්. #ThuSh
42 849