en
Feedback
"زنی که‌گم کردم "

"زنی که‌گم کردم "

Open in Telegram

برای نوشتن که جهان از نوشتن زیباست عادله زمانی راه ارتباطی با من : @Aydel70

Show more
4 354
Subscribers
-424 hours
-107 days
-5230 days
Attracting Subscribers
June '26
June '26
+20
in 1 channels
May '26
+13
in 1 channels
Get PRO
April '26
+4
in 1 channels
Get PRO
March '26
+1
in 0 channels
Get PRO
February '26
+117
in 6 channels
Get PRO
January '26
+5
in 1 channels
Get PRO
December '25
+24
in 0 channels
Get PRO
November '25
+21
in 2 channels
Get PRO
October '25
+18
in 1 channels
Get PRO
September '25
+23
in 0 channels
Get PRO
August '25
+21
in 1 channels
Get PRO
July '25
+19
in 0 channels
Get PRO
June '25
+21
in 1 channels
Get PRO
May '25
+20
in 2 channels
Get PRO
April '25
+19
in 1 channels
Get PRO
March '25
+120
in 1 channels
Get PRO
February '25
+29
in 1 channels
Get PRO
January '25
+26
in 1 channels
Get PRO
December '24
+30
in 1 channels
Get PRO
November '24
+33
in 1 channels
Get PRO
October '24
+81
in 2 channels
Get PRO
September '24
+136
in 4 channels
Get PRO
August '24
+39
in 2 channels
Get PRO
July '24
+59
in 2 channels
Get PRO
June '24
+56
in 4 channels
Get PRO
May '24
+45
in 1 channels
Get PRO
April '24
+199
in 69 channels
Get PRO
March '24
+59
in 2 channels
Get PRO
February '24
+42
in 0 channels
Get PRO
January '24
+135
in 3 channels
Get PRO
December '23
+47
in 0 channels
Get PRO
November '23
+42
in 2 channels
Get PRO
October '23
+30
in 1 channels
Get PRO
September '23
+135
in 0 channels
Get PRO
August '23
+47
in 0 channels
Get PRO
July '23
+48
in 0 channels
Get PRO
June '23
+105
in 0 channels
Get PRO
May '23
+295
in 0 channels
Get PRO
April '23
+166
in 0 channels
Get PRO
March '23
+44
in 0 channels
Get PRO
February '23
+136
in 0 channels
Get PRO
January '23
+302
in 0 channels
Get PRO
December '22
+22
in 0 channels
Get PRO
November '22
+226
in 0 channels
Get PRO
October '22
+1 618
in 0 channels
Get PRO
September '22
+1 017
in 0 channels
Get PRO
August '22
+299
in 0 channels
Get PRO
July '22
+67
in 0 channels
Get PRO
June '22
+139
in 0 channels
Get PRO
May '22
+3 863
in 0 channels
Get PRO
April '22
+1 796
in 0 channels
Get PRO
March '22
+619
in 0 channels
Get PRO
February '22
+127
in 0 channels
Get PRO
January '22
+510
in 0 channels
Get PRO
December '21
+383
in 0 channels
Get PRO
November '21
+558
in 0 channels
Get PRO
October '21
+423
in 0 channels
Get PRO
September '21
+405
in 0 channels
Get PRO
August '21
+209
in 0 channels
Get PRO
July '21
+504
in 0 channels
Get PRO
June '21
+272
in 0 channels
Get PRO
May '21
+297
in 0 channels
Get PRO
April '21
+329
in 0 channels
Get PRO
March '21
+438
in 0 channels
Get PRO
February '21
+422
in 0 channels
Get PRO
January '21
+518
in 0 channels
Get PRO
December '20
+5 521
in 0 channels
Date
Subscriber Growth
Mentions
Channels
23 June+2
22 June0
21 June0
20 June0
19 June0
18 June+1
17 June+1
16 June+4
15 June0
14 June+1
13 June0
12 June+1
11 June+1
10 June+2
09 June+1
08 June+1
07 June+1
06 June0
05 June0
04 June+1
03 June0
02 June+2
01 June+1
Channel Posts
من همیشه این و میدونستم ولی نمیتونستم ثابت کنم 😁

2
آخیش بالاخره دستشون رو شد Mehrad @Aalijnab
آخیش بالاخره دستشون رو شد Mehrad @Aalijnab
369
3
و گریز از تو بی فایده است؛ تو در من وجود داری، مثل جنگ در خاورمیانه ~ لاادری ‌‌@adelehz
540
4
ایتا قطعه؟؟
1
5
+1
No text...
642
6
من آدمی هستم که سعی میکنم تا وقتی کسی ناراحتم نکرده اصلا ناراحتش نکنم و هیچ چیز بدی ازم نشنوه .حتی اگر دوستش نباشم اما احترامش رو حفظ میکنم. ولی وقتی کسی به خودش اجازه میده بی دلیل بهم بی احترامی بکنه ،چیزهایی رو به روش میارم که هرچند وقت یکبار توی سکوت با خودش نوچ نوچ کنه بگه اِاِاِاِ این چی بود گفت به من!!! بشما هم توصیه میکنم کوچکترین مدارایی با کسی که بهتون بی دلیل بی احترامی کرده نکنید . @adelehz
651
7
این مشمئز کننده ترین حالت ممکن ست ،اینکه بخواهی بعد از مدتها سکوت با کسی حرف بزنی و بعد از باز شدن دهانش و عریان شدن اندیشه های او ،تو با خود بیندیشی که چه بهتر آن دهان همچنان بسته می ماند .. #عادله_زمانی @adelehz
744
8
در من زنی خانه دار نگران هفت ساله شدن سیر ترشی هایش ست. دخترکی اهل قر و فر لاک قرمزش را تجدید می کند و آدامس می ترکاند . زنی
در من زنی خانه دار نگران هفت ساله شدن سیر ترشی هایش ست. دخترکی اهل قر و فر لاک قرمزش را تجدید می کند و آدامس می ترکاند . زنی مومن ،کتاب ادعیه اش را روی طاقچه می‌گذارد تا سفره ی نذر را هموار کند . زنی عاشق موهای شرابی اش را جلوی پنجره باز می کند،سیگاری بر لب می‌گذارد و به خم کوچه چشم‌ می دوزد تا معشوقش را ببیند . خانم معلمی جوان گچ ها را از سر شانه هایش می تکاند و کرم مرطوب کننده ی ارزان قیمتش را به دست می زند . دختری مدرسه ای نامه ای عاشقانه را ته جیب روپوشش میچپاند. و تو رهگذری که در خیابان از کنار من عبور میکنی و لحظه ای عمیق تر نفس میکشی تا عطر شیرین زنانه ای که صبح بر لباسم پاشیدم را محکم تر ببلعی ،آیا باورت می‌شود این‌همه زن در وجود ساکتم زندگی می کنند؟ آه چه زن هایی و چه زن هایی ... #عادله_زمانی @adelehz
785
9
تا دل نمی برم، به کسی دل نمی دهم صیادِ من نخست گرفتار من شود صائب تبریزی @adelehz
1 101
10
برایم نوشته است که دلتنگ است،دلتنگ آدمی اشتباه که حتی نخواسته رفتن و نبودش را در یک تماس چند ثانیه ای به او خبر دهد و به پیامی کوتاه اکتفا کرده ست. ندیده ام اورا و دلم میخواد از پس جاده هایی که نمیدانم مسافتش چقدر است وی را در آغوش بگیرم و بگویم آرام باش عزیزِ من . دلتنگی و حق توست تا دلتنگ باشی اصلا آدم مگر می‌تواند دلتنگ کسی که دوستش داشته و حالا کنارش نیست نباشد . اما آرام میشوی .. سرد می‌شود آن تکه ذغال سوزانی که گذاشته است سر دلت .. کم می‌شود این بغض های لعنتی دم غروب وقتی در تاریکی اتاق به حیاط چشم دوخته ای دیگر آن یک قطره اشک ناخودآگاه که پشت چراغ قرمز می ریزی هم از چشمت پایین نمی آید. فقط صبور باش تا بگذرد... به تمام آنان که دلتنگ آدم‌های اشتباهند،باشد که خدا جبران تمام اشک هایتان باشد . #عادله_زمانی @adelehz
1 070
11
از خوندن داستان تلاش اونهایی که از صفر شروع می‌کنند و به صد می رسند سیر نمیشم.
1 028
12
‌‏مدرسه ایتالیایی تهران که میرفتم یه همکلاسی داشتم از خانواده عشایر تو سراب اومده بود، دامپزشکی خونده بود. اومده بود شهرری یه اتاق اجاره کرده بود ماهی پونصد هزار تومن، هفته‌ای ۳بار مترو خط یک رو سوار می‌شد از شهرری میومد قیطریه کلاس، کل راه رو زبان میخوند. یه سگ داشت تو سراب، میگفت سگه ایتالیایی میفهمه و میتونم باهاش صحبت کنم و اونم چیزایی که بهش میگم رو انجام میده، چون برا تمرین کردن بین ترم‌ اونجا فقط میتونست با سگه حرف بزنه. با نمره خیلی خوب قبول شد و بعدا تو فیسبوک دیدم اومده ایتالیا و دامپزشک شده تو ایتالیا. خیلی بچه پرتلاشی بود واقعا حقش بود. امروز امتحان سالانه مدرسه ایتالیاییه، امیدوارم همه بچه‌هایی که مثل اون همکلاسی ما چن ساله دارن تلاش میکنن و زبان میخونن موفق باشن. براتون بهترینا رو میخوام✨🕯️ امیدوارم سال دیگه ایتالیا ببینمتون 》پیکولا《 @OfficialPersiaTwiter
1 007
13
آه از رفتگان بی برگشت ..
1 061
14
در تمام جبهه های جهان که در جنگهای طولانی مدت فتح شدند . در سرزمین‌هایی که فاتحان آن را با لبخند و غرور به خود ضمیمه کردند .+1
در تمام جبهه های جهان که در جنگهای طولانی مدت فتح شدند . در سرزمین‌هایی که فاتحان آن را با لبخند و غرور به خود ضمیمه کردند . حتی در بالا ترین نقطه های جهان چیزی ارزشمند تر از این وجود نداشت . چیزی که در آغوشت و آغشته به عطر جانت عصیان کرده بود . آغوشت فراتر از تمام سرزمین‌های دور جهان،نهایت فتح برای یک فاتح بود . #عادله_زمانی @adelehz
1 117
15
No text...
874
16
ماهلین خانوم ❤️ بلاخره اومد پیش ما امیدوارم این زندگی هرچی قشنگی داره بهش ارزونی کنه مررسی از دعاهای قشنگتون خوشگلها❤️💋
993
17
نی نی هنوز بدنیا نیومده ..
1 075
18
لطفا برای مادری که رفته بیمارستان نی نی بدنیا بیاره دعا کنین که سالم وسلامت خودش و نی نی از بیمارستان برگردند . بعید از مهربونی تون نیست❤️❤️
1 151
19
@adelehz
1 252
20
آدمهای بعد از عشق،مثل آدمهای ازجنگ برگشته اند..کسی نمیفهمد دقیقا کجای قلبشان درد دارد کجای روح شان زخم خورده ست .وقتی ازعشق مجروح برمیگردی دیگر نمیتوانی دوباره مثل روز اول عاشق شوی واینجاست که میگویند سردی وبی احساس ومردم نمیفهمند تو روزی آنقدر عاشق بودی که جهان حیران عشقت بود . آدمها زخمهای دلت را نمیبینند ومدام سوال میکنند درست مثل مجروحی که از جنگ برگشته ست و مردم در کنارش راه می روند وزندگی میکنند بی آنکه بدانند آن چیزی که او درمیدان جنگ جاگذاشته است .پایش یا دستش نیست بلکه روحش ست دقیقا مثل عاشقی از میدان عشق برگشته ... #عادله_زمانی @adelehz
1 197