ch
Feedback
"زنی که‌گم کردم "

"زنی که‌گم کردم "

前往频道在 Telegram

برای نوشتن که جهان از نوشتن زیباست عادله زمانی راه ارتباطی با من : @Aydel70

显示更多
4 354
订阅者
-424 小时
-107
-5230
吸引订阅者
六月 '26
六月 '26
+20
在1个频道中
五月 '26
+13
在1个频道中
Get PRO
四月 '26
+4
在1个频道中
Get PRO
三月 '26
+1
在0个频道中
Get PRO
二月 '26
+117
在6个频道中
Get PRO
一月 '26
+5
在1个频道中
Get PRO
十二月 '25
+24
在0个频道中
Get PRO
十一月 '25
+21
在2个频道中
Get PRO
十月 '25
+18
在1个频道中
Get PRO
九月 '25
+23
在0个频道中
Get PRO
八月 '25
+21
在1个频道中
Get PRO
七月 '25
+19
在0个频道中
Get PRO
六月 '25
+21
在1个频道中
Get PRO
五月 '25
+20
在2个频道中
Get PRO
四月 '25
+19
在1个频道中
Get PRO
三月 '25
+120
在1个频道中
Get PRO
二月 '25
+29
在1个频道中
Get PRO
一月 '25
+26
在1个频道中
Get PRO
十二月 '24
+30
在1个频道中
Get PRO
十一月 '24
+33
在1个频道中
Get PRO
十月 '24
+81
在2个频道中
Get PRO
九月 '24
+136
在4个频道中
Get PRO
八月 '24
+39
在2个频道中
Get PRO
七月 '24
+59
在2个频道中
Get PRO
六月 '24
+56
在4个频道中
Get PRO
五月 '24
+45
在1个频道中
Get PRO
四月 '24
+199
在69个频道中
Get PRO
三月 '24
+59
在2个频道中
Get PRO
二月 '24
+42
在0个频道中
Get PRO
一月 '24
+135
在3个频道中
Get PRO
十二月 '23
+47
在0个频道中
Get PRO
十一月 '23
+42
在2个频道中
Get PRO
十月 '23
+30
在1个频道中
Get PRO
九月 '23
+135
在0个频道中
Get PRO
八月 '23
+47
在0个频道中
Get PRO
七月 '23
+48
在0个频道中
Get PRO
六月 '23
+105
在0个频道中
Get PRO
五月 '23
+295
在0个频道中
Get PRO
四月 '23
+166
在0个频道中
Get PRO
三月 '23
+44
在0个频道中
Get PRO
二月 '23
+136
在0个频道中
Get PRO
一月 '23
+302
在0个频道中
Get PRO
十二月 '22
+22
在0个频道中
Get PRO
十一月 '22
+226
在0个频道中
Get PRO
十月 '22
+1 618
在0个频道中
Get PRO
九月 '22
+1 017
在0个频道中
Get PRO
八月 '22
+299
在0个频道中
Get PRO
七月 '22
+67
在0个频道中
Get PRO
六月 '22
+139
在0个频道中
Get PRO
五月 '22
+3 863
在0个频道中
Get PRO
四月 '22
+1 796
在0个频道中
Get PRO
三月 '22
+619
在0个频道中
Get PRO
二月 '22
+127
在0个频道中
Get PRO
一月 '22
+510
在0个频道中
Get PRO
十二月 '21
+383
在0个频道中
Get PRO
十一月 '21
+558
在0个频道中
Get PRO
十月 '21
+423
在0个频道中
Get PRO
九月 '21
+405
在0个频道中
Get PRO
八月 '21
+209
在0个频道中
Get PRO
七月 '21
+504
在0个频道中
Get PRO
六月 '21
+272
在0个频道中
Get PRO
五月 '21
+297
在0个频道中
Get PRO
四月 '21
+329
在0个频道中
Get PRO
三月 '21
+438
在0个频道中
Get PRO
二月 '21
+422
在0个频道中
Get PRO
一月 '21
+518
在0个频道中
Get PRO
十二月 '20
+5 521
在0个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
23 六月+2
22 六月0
21 六月0
20 六月0
19 六月0
18 六月+1
17 六月+1
16 六月+4
15 六月0
14 六月+1
13 六月0
12 六月+1
11 六月+1
10 六月+2
09 六月+1
08 六月+1
07 六月+1
06 六月0
05 六月0
04 六月+1
03 六月0
02 六月+2
01 六月+1
频道帖子
من همیشه این و میدونستم ولی نمیتونستم ثابت کنم 😁

2
آخیش بالاخره دستشون رو شد Mehrad @Aalijnab
آخیش بالاخره دستشون رو شد Mehrad @Aalijnab
369
3
و گریز از تو بی فایده است؛ تو در من وجود داری، مثل جنگ در خاورمیانه ~ لاادری ‌‌@adelehz
540
4
ایتا قطعه؟؟
1
5
+1
没有文字...
642
6
من آدمی هستم که سعی میکنم تا وقتی کسی ناراحتم نکرده اصلا ناراحتش نکنم و هیچ چیز بدی ازم نشنوه .حتی اگر دوستش نباشم اما احترامش رو حفظ میکنم. ولی وقتی کسی به خودش اجازه میده بی دلیل بهم بی احترامی بکنه ،چیزهایی رو به روش میارم که هرچند وقت یکبار توی سکوت با خودش نوچ نوچ کنه بگه اِاِاِاِ این چی بود گفت به من!!! بشما هم توصیه میکنم کوچکترین مدارایی با کسی که بهتون بی دلیل بی احترامی کرده نکنید . @adelehz
651
7
این مشمئز کننده ترین حالت ممکن ست ،اینکه بخواهی بعد از مدتها سکوت با کسی حرف بزنی و بعد از باز شدن دهانش و عریان شدن اندیشه های او ،تو با خود بیندیشی که چه بهتر آن دهان همچنان بسته می ماند .. #عادله_زمانی @adelehz
744
8
در من زنی خانه دار نگران هفت ساله شدن سیر ترشی هایش ست. دخترکی اهل قر و فر لاک قرمزش را تجدید می کند و آدامس می ترکاند . زنی
در من زنی خانه دار نگران هفت ساله شدن سیر ترشی هایش ست. دخترکی اهل قر و فر لاک قرمزش را تجدید می کند و آدامس می ترکاند . زنی مومن ،کتاب ادعیه اش را روی طاقچه می‌گذارد تا سفره ی نذر را هموار کند . زنی عاشق موهای شرابی اش را جلوی پنجره باز می کند،سیگاری بر لب می‌گذارد و به خم کوچه چشم‌ می دوزد تا معشوقش را ببیند . خانم معلمی جوان گچ ها را از سر شانه هایش می تکاند و کرم مرطوب کننده ی ارزان قیمتش را به دست می زند . دختری مدرسه ای نامه ای عاشقانه را ته جیب روپوشش میچپاند. و تو رهگذری که در خیابان از کنار من عبور میکنی و لحظه ای عمیق تر نفس میکشی تا عطر شیرین زنانه ای که صبح بر لباسم پاشیدم را محکم تر ببلعی ،آیا باورت می‌شود این‌همه زن در وجود ساکتم زندگی می کنند؟ آه چه زن هایی و چه زن هایی ... #عادله_زمانی @adelehz
785
9
تا دل نمی برم، به کسی دل نمی دهم صیادِ من نخست گرفتار من شود صائب تبریزی @adelehz
1 101
10
برایم نوشته است که دلتنگ است،دلتنگ آدمی اشتباه که حتی نخواسته رفتن و نبودش را در یک تماس چند ثانیه ای به او خبر دهد و به پیامی کوتاه اکتفا کرده ست. ندیده ام اورا و دلم میخواد از پس جاده هایی که نمیدانم مسافتش چقدر است وی را در آغوش بگیرم و بگویم آرام باش عزیزِ من . دلتنگی و حق توست تا دلتنگ باشی اصلا آدم مگر می‌تواند دلتنگ کسی که دوستش داشته و حالا کنارش نیست نباشد . اما آرام میشوی .. سرد می‌شود آن تکه ذغال سوزانی که گذاشته است سر دلت .. کم می‌شود این بغض های لعنتی دم غروب وقتی در تاریکی اتاق به حیاط چشم دوخته ای دیگر آن یک قطره اشک ناخودآگاه که پشت چراغ قرمز می ریزی هم از چشمت پایین نمی آید. فقط صبور باش تا بگذرد... به تمام آنان که دلتنگ آدم‌های اشتباهند،باشد که خدا جبران تمام اشک هایتان باشد . #عادله_زمانی @adelehz
1 070
11
از خوندن داستان تلاش اونهایی که از صفر شروع می‌کنند و به صد می رسند سیر نمیشم.
1 028
12
‌‏مدرسه ایتالیایی تهران که میرفتم یه همکلاسی داشتم از خانواده عشایر تو سراب اومده بود، دامپزشکی خونده بود. اومده بود شهرری یه اتاق اجاره کرده بود ماهی پونصد هزار تومن، هفته‌ای ۳بار مترو خط یک رو سوار می‌شد از شهرری میومد قیطریه کلاس، کل راه رو زبان میخوند. یه سگ داشت تو سراب، میگفت سگه ایتالیایی میفهمه و میتونم باهاش صحبت کنم و اونم چیزایی که بهش میگم رو انجام میده، چون برا تمرین کردن بین ترم‌ اونجا فقط میتونست با سگه حرف بزنه. با نمره خیلی خوب قبول شد و بعدا تو فیسبوک دیدم اومده ایتالیا و دامپزشک شده تو ایتالیا. خیلی بچه پرتلاشی بود واقعا حقش بود. امروز امتحان سالانه مدرسه ایتالیاییه، امیدوارم همه بچه‌هایی که مثل اون همکلاسی ما چن ساله دارن تلاش میکنن و زبان میخونن موفق باشن. براتون بهترینا رو میخوام✨🕯️ امیدوارم سال دیگه ایتالیا ببینمتون 》پیکولا《 @OfficialPersiaTwiter
1 007
13
آه از رفتگان بی برگشت ..
1 061
14
در تمام جبهه های جهان که در جنگهای طولانی مدت فتح شدند . در سرزمین‌هایی که فاتحان آن را با لبخند و غرور به خود ضمیمه کردند .+1
در تمام جبهه های جهان که در جنگهای طولانی مدت فتح شدند . در سرزمین‌هایی که فاتحان آن را با لبخند و غرور به خود ضمیمه کردند . حتی در بالا ترین نقطه های جهان چیزی ارزشمند تر از این وجود نداشت . چیزی که در آغوشت و آغشته به عطر جانت عصیان کرده بود . آغوشت فراتر از تمام سرزمین‌های دور جهان،نهایت فتح برای یک فاتح بود . #عادله_زمانی @adelehz
1 117
15
没有文字...
874
16
ماهلین خانوم ❤️ بلاخره اومد پیش ما امیدوارم این زندگی هرچی قشنگی داره بهش ارزونی کنه مررسی از دعاهای قشنگتون خوشگلها❤️💋
993
17
نی نی هنوز بدنیا نیومده ..
1 075
18
لطفا برای مادری که رفته بیمارستان نی نی بدنیا بیاره دعا کنین که سالم وسلامت خودش و نی نی از بیمارستان برگردند . بعید از مهربونی تون نیست❤️❤️
1 151
19
@adelehz
1 252
20
آدمهای بعد از عشق،مثل آدمهای ازجنگ برگشته اند..کسی نمیفهمد دقیقا کجای قلبشان درد دارد کجای روح شان زخم خورده ست .وقتی ازعشق مجروح برمیگردی دیگر نمیتوانی دوباره مثل روز اول عاشق شوی واینجاست که میگویند سردی وبی احساس ومردم نمیفهمند تو روزی آنقدر عاشق بودی که جهان حیران عشقت بود . آدمها زخمهای دلت را نمیبینند ومدام سوال میکنند درست مثل مجروحی که از جنگ برگشته ست و مردم در کنارش راه می روند وزندگی میکنند بی آنکه بدانند آن چیزی که او درمیدان جنگ جاگذاشته است .پایش یا دستش نیست بلکه روحش ست دقیقا مثل عاشقی از میدان عشق برگشته ... #عادله_زمانی @adelehz
1 197