fa
Feedback
"زنی که‌گم کردم "

"زنی که‌گم کردم "

رفتن به کانال در Telegram

برای نوشتن که جهان از نوشتن زیباست عادله زمانی راه ارتباطی با من : @Aydel70

نمایش بیشتر
4 354
مشترکین
-424 ساعت
-107 روز
-5230 روز
جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+20
در 1 کانال‌ها
مه '26
+13
در 1 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '26
+4
در 1 کانال‌ها
Get PRO
مارس '26
+1
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '26
+117
در 6 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '26
+5
در 1 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '25
+24
در 0 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '25
+21
در 2 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '25
+18
در 1 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '25
+23
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اوت '25
+21
در 1 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '25
+19
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '25
+21
در 1 کانال‌ها
Get PRO
مه '25
+20
در 2 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '25
+19
در 1 کانال‌ها
Get PRO
مارس '25
+120
در 1 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '25
+29
در 1 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '25
+26
در 1 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '24
+30
در 1 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '24
+33
در 1 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '24
+81
در 2 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '24
+136
در 4 کانال‌ها
Get PRO
اوت '24
+39
در 2 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '24
+59
در 2 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '24
+56
در 4 کانال‌ها
Get PRO
مه '24
+45
در 1 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '24
+199
در 69 کانال‌ها
Get PRO
مارس '24
+59
در 2 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '24
+42
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '24
+135
در 3 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '23
+47
در 0 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '23
+42
در 2 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '23
+30
در 1 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '23
+135
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اوت '23
+47
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '23
+48
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '23
+105
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مه '23
+295
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '23
+166
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '23
+44
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '23
+136
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '23
+302
در 0 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '22
+22
در 0 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '22
+226
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '22
+1 618
در 0 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '22
+1 017
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اوت '22
+299
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '22
+67
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '22
+139
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مه '22
+3 863
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '22
+1 796
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '22
+619
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '22
+127
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '22
+510
در 0 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '21
+383
در 0 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '21
+558
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '21
+423
در 0 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '21
+405
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اوت '21
+209
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '21
+504
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '21
+272
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مه '21
+297
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '21
+329
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '21
+438
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '21
+422
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '21
+518
در 0 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '20
+5 521
در 0 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
23 ژوئن+2
22 ژوئن0
21 ژوئن0
20 ژوئن0
19 ژوئن0
18 ژوئن+1
17 ژوئن+1
16 ژوئن+4
15 ژوئن0
14 ژوئن+1
13 ژوئن0
12 ژوئن+1
11 ژوئن+1
10 ژوئن+2
09 ژوئن+1
08 ژوئن+1
07 ژوئن+1
06 ژوئن0
05 ژوئن0
04 ژوئن+1
03 ژوئن0
02 ژوئن+2
01 ژوئن+1
پست‌های کانال
من همیشه این و میدونستم ولی نمیتونستم ثابت کنم 😁

2
آخیش بالاخره دستشون رو شد Mehrad @Aalijnab
آخیش بالاخره دستشون رو شد Mehrad @Aalijnab
369
3
و گریز از تو بی فایده است؛ تو در من وجود داری، مثل جنگ در خاورمیانه ~ لاادری ‌‌@adelehz
540
4
ایتا قطعه؟؟
1
5
+1
بدون متن...
642
6
من آدمی هستم که سعی میکنم تا وقتی کسی ناراحتم نکرده اصلا ناراحتش نکنم و هیچ چیز بدی ازم نشنوه .حتی اگر دوستش نباشم اما احترامش رو حفظ میکنم. ولی وقتی کسی به خودش اجازه میده بی دلیل بهم بی احترامی بکنه ،چیزهایی رو به روش میارم که هرچند وقت یکبار توی سکوت با خودش نوچ نوچ کنه بگه اِاِاِاِ این چی بود گفت به من!!! بشما هم توصیه میکنم کوچکترین مدارایی با کسی که بهتون بی دلیل بی احترامی کرده نکنید . @adelehz
651
7
این مشمئز کننده ترین حالت ممکن ست ،اینکه بخواهی بعد از مدتها سکوت با کسی حرف بزنی و بعد از باز شدن دهانش و عریان شدن اندیشه های او ،تو با خود بیندیشی که چه بهتر آن دهان همچنان بسته می ماند .. #عادله_زمانی @adelehz
744
8
در من زنی خانه دار نگران هفت ساله شدن سیر ترشی هایش ست. دخترکی اهل قر و فر لاک قرمزش را تجدید می کند و آدامس می ترکاند . زنی
در من زنی خانه دار نگران هفت ساله شدن سیر ترشی هایش ست. دخترکی اهل قر و فر لاک قرمزش را تجدید می کند و آدامس می ترکاند . زنی مومن ،کتاب ادعیه اش را روی طاقچه می‌گذارد تا سفره ی نذر را هموار کند . زنی عاشق موهای شرابی اش را جلوی پنجره باز می کند،سیگاری بر لب می‌گذارد و به خم کوچه چشم‌ می دوزد تا معشوقش را ببیند . خانم معلمی جوان گچ ها را از سر شانه هایش می تکاند و کرم مرطوب کننده ی ارزان قیمتش را به دست می زند . دختری مدرسه ای نامه ای عاشقانه را ته جیب روپوشش میچپاند. و تو رهگذری که در خیابان از کنار من عبور میکنی و لحظه ای عمیق تر نفس میکشی تا عطر شیرین زنانه ای که صبح بر لباسم پاشیدم را محکم تر ببلعی ،آیا باورت می‌شود این‌همه زن در وجود ساکتم زندگی می کنند؟ آه چه زن هایی و چه زن هایی ... #عادله_زمانی @adelehz
785
9
تا دل نمی برم، به کسی دل نمی دهم صیادِ من نخست گرفتار من شود صائب تبریزی @adelehz
1 101
10
برایم نوشته است که دلتنگ است،دلتنگ آدمی اشتباه که حتی نخواسته رفتن و نبودش را در یک تماس چند ثانیه ای به او خبر دهد و به پیامی کوتاه اکتفا کرده ست. ندیده ام اورا و دلم میخواد از پس جاده هایی که نمیدانم مسافتش چقدر است وی را در آغوش بگیرم و بگویم آرام باش عزیزِ من . دلتنگی و حق توست تا دلتنگ باشی اصلا آدم مگر می‌تواند دلتنگ کسی که دوستش داشته و حالا کنارش نیست نباشد . اما آرام میشوی .. سرد می‌شود آن تکه ذغال سوزانی که گذاشته است سر دلت .. کم می‌شود این بغض های لعنتی دم غروب وقتی در تاریکی اتاق به حیاط چشم دوخته ای دیگر آن یک قطره اشک ناخودآگاه که پشت چراغ قرمز می ریزی هم از چشمت پایین نمی آید. فقط صبور باش تا بگذرد... به تمام آنان که دلتنگ آدم‌های اشتباهند،باشد که خدا جبران تمام اشک هایتان باشد . #عادله_زمانی @adelehz
1 070
11
از خوندن داستان تلاش اونهایی که از صفر شروع می‌کنند و به صد می رسند سیر نمیشم.
1 028
12
‌‏مدرسه ایتالیایی تهران که میرفتم یه همکلاسی داشتم از خانواده عشایر تو سراب اومده بود، دامپزشکی خونده بود. اومده بود شهرری یه اتاق اجاره کرده بود ماهی پونصد هزار تومن، هفته‌ای ۳بار مترو خط یک رو سوار می‌شد از شهرری میومد قیطریه کلاس، کل راه رو زبان میخوند. یه سگ داشت تو سراب، میگفت سگه ایتالیایی میفهمه و میتونم باهاش صحبت کنم و اونم چیزایی که بهش میگم رو انجام میده، چون برا تمرین کردن بین ترم‌ اونجا فقط میتونست با سگه حرف بزنه. با نمره خیلی خوب قبول شد و بعدا تو فیسبوک دیدم اومده ایتالیا و دامپزشک شده تو ایتالیا. خیلی بچه پرتلاشی بود واقعا حقش بود. امروز امتحان سالانه مدرسه ایتالیاییه، امیدوارم همه بچه‌هایی که مثل اون همکلاسی ما چن ساله دارن تلاش میکنن و زبان میخونن موفق باشن. براتون بهترینا رو میخوام✨🕯️ امیدوارم سال دیگه ایتالیا ببینمتون 》پیکولا《 @OfficialPersiaTwiter
1 007
13
آه از رفتگان بی برگشت ..
1 061
14
در تمام جبهه های جهان که در جنگهای طولانی مدت فتح شدند . در سرزمین‌هایی که فاتحان آن را با لبخند و غرور به خود ضمیمه کردند .+1
در تمام جبهه های جهان که در جنگهای طولانی مدت فتح شدند . در سرزمین‌هایی که فاتحان آن را با لبخند و غرور به خود ضمیمه کردند . حتی در بالا ترین نقطه های جهان چیزی ارزشمند تر از این وجود نداشت . چیزی که در آغوشت و آغشته به عطر جانت عصیان کرده بود . آغوشت فراتر از تمام سرزمین‌های دور جهان،نهایت فتح برای یک فاتح بود . #عادله_زمانی @adelehz
1 117
15
بدون متن...
874
16
ماهلین خانوم ❤️ بلاخره اومد پیش ما امیدوارم این زندگی هرچی قشنگی داره بهش ارزونی کنه مررسی از دعاهای قشنگتون خوشگلها❤️💋
993
17
نی نی هنوز بدنیا نیومده ..
1 075
18
لطفا برای مادری که رفته بیمارستان نی نی بدنیا بیاره دعا کنین که سالم وسلامت خودش و نی نی از بیمارستان برگردند . بعید از مهربونی تون نیست❤️❤️
1 151
19
@adelehz
1 252
20
آدمهای بعد از عشق،مثل آدمهای ازجنگ برگشته اند..کسی نمیفهمد دقیقا کجای قلبشان درد دارد کجای روح شان زخم خورده ست .وقتی ازعشق مجروح برمیگردی دیگر نمیتوانی دوباره مثل روز اول عاشق شوی واینجاست که میگویند سردی وبی احساس ومردم نمیفهمند تو روزی آنقدر عاشق بودی که جهان حیران عشقت بود . آدمها زخمهای دلت را نمیبینند ومدام سوال میکنند درست مثل مجروحی که از جنگ برگشته ست و مردم در کنارش راه می روند وزندگی میکنند بی آنکه بدانند آن چیزی که او درمیدان جنگ جاگذاشته است .پایش یا دستش نیست بلکه روحش ست دقیقا مثل عاشقی از میدان عشق برگشته ... #عادله_زمانی @adelehz
1 197