en
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Open in Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Morphin™ | مورفین

Channel Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 19 698 subscribers, ranking 1 611 in the Art & Design category and 16 977 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 19 698 subscribers.

According to the latest data from 25 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -253 over the last 30 days and by 3 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 12.01%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 3.96% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 2 366 views. Within the first day, a publication typically gains 781 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 23.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 26 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Art & Design category.

19 698
Subscribers
+324 hours
-247 days
-25330 days
Posts Archive
اسکار مزخرف ترین حسو میشه به زمانی داد، که هم از تهِ دلت یکیو دوست داری و هم از چشمت افتاده…

من فکر می‌کردم اگه من خوب باشم همه خوبن، اگه من دل نشکنم کسی دلمو نمی‌شکنه، اگه من ناراحتشون نکنم کسی ناراحتم نمی‌کنه؛ اما خب اینطور نبود...

اگه میخوای عاقبت بخیر بشی فقط با متولدین «دی.بهمن.اسفند» برو تو رابطه. متولدین زمستون فوق العاده‌ن 🤌🏻

بعضی‌ حسا رو هیچ ‌فاصله‌ای‌ نمیتونه‌ از بین ‌ببره!

رابطه ی درست یعنی رابطه ای که گاهی اوقات مثل رفیق باشین؛ حتما نباید کل رابطه تون عاشقانه باشه؛ شوخی کنین؛ راحت باشین باهم؛ درد و دل کنین؛ از هم انتقاد کنین؛ بشین بهترین رفیق برای همدیگه. به نظر من اصلا اصلِ رابطه همینه که شما یکی داشته باشین که به موقعش پایه ی دیوونه بازی هاتون باشه و به موقع اش هم باهاتون منطقی و عاقلانه حرف بزنه..! ‌

یادآوری: تو مهم‌ترین آدمِ زندگی‌ خودتی و خوشبختی از درون خود آدم به‌ وجود میاد نه از طریق آدمایِ دیگه...

میگفت: "گاهی آدما تو رو اونجور که خودشون نیاز دارن می‌بینن. زیادی خوب می‌بیننت چون به ناجی نیاز دارن. یا بد می‌بیننت چون به دشمن نیاز دارن." گاهی دقیقاً همینطوره!

چیزی که در موردش سکوت میکنی، شب نمیذاره بخوابی.

با کسی ازدواج کنید که همیشه معتقد باشه «می‌شه درستش کرد.»

دنبال منِ سابق میگردم خودِ قبلیم همون که صبرش زیاد بود دلش شاد بود منِ الان زود کم میاره زود خسته میشه دلمون ذوق کور شده...

دامن کوتاه زردت را بپوش پاییز را بیچاره کن 🧡

تو نور من باش میان اين همه سايه...

‏تو کتاب "هنر و زندگی پیکاسو" یه جمله‌ی بی‌نظیری بود که باید بعنوان نصیحت برای تمام عمرمون بهش نگاه کنیم: «وقتی برای دیگران لقمه بزرگتر از دهانشان باشی، آنها چاره‌ای ندارند جز آنکه خُردت کنند تا برایشان اندازه شوی! پس مراقب معاشرت‌هایت باش»

چقدر درک شدن دلنشینه اینکه کسی باشه که بفهمه بی حوصلگیات از دلتنگیه، از خستگی و به جای ناراحت و اخم کردن، حرف هاتو به دل نگیره وبا محبت آرامت کنه. خوبه کسی باشه که بپذیردت وکنارت باشه باهمه بدی و بی حوصلگی ها و غر زدنات یادش نره که تو همان خوبِ همیشگی هستی که فقط کمی خسته شده...

باکسی‌ باشید‌ که‌ کِیف‌ کنه‌ ازداشتنتون‌، همین.

توماس شلبی یه بار‌ گفت : من هیچ‌وقت کسی رو مجبور نکردم که منو انتخاب کنه، اگر فکر می‌کنی می‌تونی کسی بهتر از من پیدا کنی، پس انجامش بده. من ازت نمی‌خوام برگردی. زندگی کوتاه تر از اونه که آدم به کسی وابسته شه که نمی‌خواد بمونه. من به آزادی اعتقاد دارم؛ آزادی که در اون احساسات واقعی هستند. اگر می‌خوای بمونی، پس بمون. به خاطر این که قلبت بهت می‌گه اینجا جاییه که بهش تعلق داری، نه به خاطر این که من بهت گفتم بمونی. من می‌خوام یک انتخاب باشم، نه یک گزینه ی دم دستی. من لیاقت کسی رو دارم که ارزش من رو بدونه. کسی که بفهمه من چه چیزی به زندگیش اضافه کردم. من کسی رو نمی‌خوام که از ترس تنها بودن خودش یا از روی عادت با من باشه. من کسی رو می‌خوام که بمونه به خاطر این که نمی‌تونه زندگی رو بدون من تصور کنه. راه رفتن همیشه بازه. تو آزادی هرموقه که خواستی بری. پس هرموقه فکر کردی خوشحالی یه جای دیگه منتظرته، من سد راه تو نمی‌شم. و در این بین، من ادامه خواهم داد. -دیاکو.

‏مشکل اینجاست که من واسه یه آدم غلط تلاش کردم و باعث شد الان دیگه واسه یه آدم درست هم تلاش نکنم.

وسط "روز" دلم برات تنگ میشه وسط "کار" دلم برات تنگ میشه وسط "خیابون" دلم برات تنگ میشه وسط "دنیا" دلم برات تنگ میشه میدونی شاید ، دلم که نه انگار "جانم" برات تنگ میشه

من جدی یکی از بزرگ‌ترین آرزوهام اینه که مامانم خودش رو اولویت زندگیش قرار بده. برای خودش زندگی کنه. اصلاً گاهی فکر کنه ما بچه‌هاش وجود نداریم و زندگی رو برا خودش زندگی کنه، و نه بچه‌هاش.

نه کشت نه قوی‌‌ترم کرد؛ منو از زندگی انداخت.