ar
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

الذهاب إلى القناة على Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Morphin™ | مورفین

تُعد قناة Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 19 698 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 611 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 16 977 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 19 698 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 25 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -253، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 3، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 12.01‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 3.96‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 366 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 781 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 23.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

19 698
المشتركون
+324 ساعات
-247 أيام
-25330 أيام
أرشيف المشاركات
اسکار مزخرف ترین حسو میشه به زمانی داد، که هم از تهِ دلت یکیو دوست داری و هم از چشمت افتاده…

من فکر می‌کردم اگه من خوب باشم همه خوبن، اگه من دل نشکنم کسی دلمو نمی‌شکنه، اگه من ناراحتشون نکنم کسی ناراحتم نمی‌کنه؛ اما خب اینطور نبود...

اگه میخوای عاقبت بخیر بشی فقط با متولدین «دی.بهمن.اسفند» برو تو رابطه. متولدین زمستون فوق العاده‌ن 🤌🏻

بعضی‌ حسا رو هیچ ‌فاصله‌ای‌ نمیتونه‌ از بین ‌ببره!

رابطه ی درست یعنی رابطه ای که گاهی اوقات مثل رفیق باشین؛ حتما نباید کل رابطه تون عاشقانه باشه؛ شوخی کنین؛ راحت باشین باهم؛ درد و دل کنین؛ از هم انتقاد کنین؛ بشین بهترین رفیق برای همدیگه. به نظر من اصلا اصلِ رابطه همینه که شما یکی داشته باشین که به موقعش پایه ی دیوونه بازی هاتون باشه و به موقع اش هم باهاتون منطقی و عاقلانه حرف بزنه..! ‌

یادآوری: تو مهم‌ترین آدمِ زندگی‌ خودتی و خوشبختی از درون خود آدم به‌ وجود میاد نه از طریق آدمایِ دیگه...

میگفت: "گاهی آدما تو رو اونجور که خودشون نیاز دارن می‌بینن. زیادی خوب می‌بیننت چون به ناجی نیاز دارن. یا بد می‌بیننت چون به دشمن نیاز دارن." گاهی دقیقاً همینطوره!

چیزی که در موردش سکوت میکنی، شب نمیذاره بخوابی.

با کسی ازدواج کنید که همیشه معتقد باشه «می‌شه درستش کرد.»

دنبال منِ سابق میگردم خودِ قبلیم همون که صبرش زیاد بود دلش شاد بود منِ الان زود کم میاره زود خسته میشه دلمون ذوق کور شده...

دامن کوتاه زردت را بپوش پاییز را بیچاره کن 🧡

تو نور من باش میان اين همه سايه...

‏تو کتاب "هنر و زندگی پیکاسو" یه جمله‌ی بی‌نظیری بود که باید بعنوان نصیحت برای تمام عمرمون بهش نگاه کنیم: «وقتی برای دیگران لقمه بزرگتر از دهانشان باشی، آنها چاره‌ای ندارند جز آنکه خُردت کنند تا برایشان اندازه شوی! پس مراقب معاشرت‌هایت باش»

چقدر درک شدن دلنشینه اینکه کسی باشه که بفهمه بی حوصلگیات از دلتنگیه، از خستگی و به جای ناراحت و اخم کردن، حرف هاتو به دل نگیره وبا محبت آرامت کنه. خوبه کسی باشه که بپذیردت وکنارت باشه باهمه بدی و بی حوصلگی ها و غر زدنات یادش نره که تو همان خوبِ همیشگی هستی که فقط کمی خسته شده...

باکسی‌ باشید‌ که‌ کِیف‌ کنه‌ ازداشتنتون‌، همین.

توماس شلبی یه بار‌ گفت : من هیچ‌وقت کسی رو مجبور نکردم که منو انتخاب کنه، اگر فکر می‌کنی می‌تونی کسی بهتر از من پیدا کنی، پس انجامش بده. من ازت نمی‌خوام برگردی. زندگی کوتاه تر از اونه که آدم به کسی وابسته شه که نمی‌خواد بمونه. من به آزادی اعتقاد دارم؛ آزادی که در اون احساسات واقعی هستند. اگر می‌خوای بمونی، پس بمون. به خاطر این که قلبت بهت می‌گه اینجا جاییه که بهش تعلق داری، نه به خاطر این که من بهت گفتم بمونی. من می‌خوام یک انتخاب باشم، نه یک گزینه ی دم دستی. من لیاقت کسی رو دارم که ارزش من رو بدونه. کسی که بفهمه من چه چیزی به زندگیش اضافه کردم. من کسی رو نمی‌خوام که از ترس تنها بودن خودش یا از روی عادت با من باشه. من کسی رو می‌خوام که بمونه به خاطر این که نمی‌تونه زندگی رو بدون من تصور کنه. راه رفتن همیشه بازه. تو آزادی هرموقه که خواستی بری. پس هرموقه فکر کردی خوشحالی یه جای دیگه منتظرته، من سد راه تو نمی‌شم. و در این بین، من ادامه خواهم داد. -دیاکو.

‏مشکل اینجاست که من واسه یه آدم غلط تلاش کردم و باعث شد الان دیگه واسه یه آدم درست هم تلاش نکنم.

وسط "روز" دلم برات تنگ میشه وسط "کار" دلم برات تنگ میشه وسط "خیابون" دلم برات تنگ میشه وسط "دنیا" دلم برات تنگ میشه میدونی شاید ، دلم که نه انگار "جانم" برات تنگ میشه

من جدی یکی از بزرگ‌ترین آرزوهام اینه که مامانم خودش رو اولویت زندگیش قرار بده. برای خودش زندگی کنه. اصلاً گاهی فکر کنه ما بچه‌هاش وجود نداریم و زندگی رو برا خودش زندگی کنه، و نه بچه‌هاش.

نه کشت نه قوی‌‌ترم کرد؛ منو از زندگی انداخت.