es
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Ir al canal en Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Morphin™ | مورفین

El canal Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 19 698 suscriptores, ocupando la posición 1 611 en la categoría Arte y diseño y el puesto 16 977 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 19 698 suscriptores.

Según los últimos datos del 25 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -253, y en las últimas 24 horas de 3, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 12.01%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 3.96% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 366 visualizaciones. En el primer día suele acumular 781 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 23.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 26 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Arte y diseño.

19 698
Suscriptores
+324 horas
-247 días
-25330 días
Archivo de publicaciones
اسکار مزخرف ترین حسو میشه به زمانی داد، که هم از تهِ دلت یکیو دوست داری و هم از چشمت افتاده…

من فکر می‌کردم اگه من خوب باشم همه خوبن، اگه من دل نشکنم کسی دلمو نمی‌شکنه، اگه من ناراحتشون نکنم کسی ناراحتم نمی‌کنه؛ اما خب اینطور نبود...

اگه میخوای عاقبت بخیر بشی فقط با متولدین «دی.بهمن.اسفند» برو تو رابطه. متولدین زمستون فوق العاده‌ن 🤌🏻

بعضی‌ حسا رو هیچ ‌فاصله‌ای‌ نمیتونه‌ از بین ‌ببره!

رابطه ی درست یعنی رابطه ای که گاهی اوقات مثل رفیق باشین؛ حتما نباید کل رابطه تون عاشقانه باشه؛ شوخی کنین؛ راحت باشین باهم؛ درد و دل کنین؛ از هم انتقاد کنین؛ بشین بهترین رفیق برای همدیگه. به نظر من اصلا اصلِ رابطه همینه که شما یکی داشته باشین که به موقعش پایه ی دیوونه بازی هاتون باشه و به موقع اش هم باهاتون منطقی و عاقلانه حرف بزنه..! ‌

یادآوری: تو مهم‌ترین آدمِ زندگی‌ خودتی و خوشبختی از درون خود آدم به‌ وجود میاد نه از طریق آدمایِ دیگه...

میگفت: "گاهی آدما تو رو اونجور که خودشون نیاز دارن می‌بینن. زیادی خوب می‌بیننت چون به ناجی نیاز دارن. یا بد می‌بیننت چون به دشمن نیاز دارن." گاهی دقیقاً همینطوره!

چیزی که در موردش سکوت میکنی، شب نمیذاره بخوابی.

با کسی ازدواج کنید که همیشه معتقد باشه «می‌شه درستش کرد.»

دنبال منِ سابق میگردم خودِ قبلیم همون که صبرش زیاد بود دلش شاد بود منِ الان زود کم میاره زود خسته میشه دلمون ذوق کور شده...

دامن کوتاه زردت را بپوش پاییز را بیچاره کن 🧡

تو نور من باش میان اين همه سايه...

‏تو کتاب "هنر و زندگی پیکاسو" یه جمله‌ی بی‌نظیری بود که باید بعنوان نصیحت برای تمام عمرمون بهش نگاه کنیم: «وقتی برای دیگران لقمه بزرگتر از دهانشان باشی، آنها چاره‌ای ندارند جز آنکه خُردت کنند تا برایشان اندازه شوی! پس مراقب معاشرت‌هایت باش»

چقدر درک شدن دلنشینه اینکه کسی باشه که بفهمه بی حوصلگیات از دلتنگیه، از خستگی و به جای ناراحت و اخم کردن، حرف هاتو به دل نگیره وبا محبت آرامت کنه. خوبه کسی باشه که بپذیردت وکنارت باشه باهمه بدی و بی حوصلگی ها و غر زدنات یادش نره که تو همان خوبِ همیشگی هستی که فقط کمی خسته شده...

باکسی‌ باشید‌ که‌ کِیف‌ کنه‌ ازداشتنتون‌، همین.

توماس شلبی یه بار‌ گفت : من هیچ‌وقت کسی رو مجبور نکردم که منو انتخاب کنه، اگر فکر می‌کنی می‌تونی کسی بهتر از من پیدا کنی، پس انجامش بده. من ازت نمی‌خوام برگردی. زندگی کوتاه تر از اونه که آدم به کسی وابسته شه که نمی‌خواد بمونه. من به آزادی اعتقاد دارم؛ آزادی که در اون احساسات واقعی هستند. اگر می‌خوای بمونی، پس بمون. به خاطر این که قلبت بهت می‌گه اینجا جاییه که بهش تعلق داری، نه به خاطر این که من بهت گفتم بمونی. من می‌خوام یک انتخاب باشم، نه یک گزینه ی دم دستی. من لیاقت کسی رو دارم که ارزش من رو بدونه. کسی که بفهمه من چه چیزی به زندگیش اضافه کردم. من کسی رو نمی‌خوام که از ترس تنها بودن خودش یا از روی عادت با من باشه. من کسی رو می‌خوام که بمونه به خاطر این که نمی‌تونه زندگی رو بدون من تصور کنه. راه رفتن همیشه بازه. تو آزادی هرموقه که خواستی بری. پس هرموقه فکر کردی خوشحالی یه جای دیگه منتظرته، من سد راه تو نمی‌شم. و در این بین، من ادامه خواهم داد. -دیاکو.

‏مشکل اینجاست که من واسه یه آدم غلط تلاش کردم و باعث شد الان دیگه واسه یه آدم درست هم تلاش نکنم.

وسط "روز" دلم برات تنگ میشه وسط "کار" دلم برات تنگ میشه وسط "خیابون" دلم برات تنگ میشه وسط "دنیا" دلم برات تنگ میشه میدونی شاید ، دلم که نه انگار "جانم" برات تنگ میشه

من جدی یکی از بزرگ‌ترین آرزوهام اینه که مامانم خودش رو اولویت زندگیش قرار بده. برای خودش زندگی کنه. اصلاً گاهی فکر کنه ما بچه‌هاش وجود نداریم و زندگی رو برا خودش زندگی کنه، و نه بچه‌هاش.

نه کشت نه قوی‌‌ترم کرد؛ منو از زندگی انداخت.