fa
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

رفتن به کانال در Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Morphin™ | مورفین

کانال Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 19 698 مشترک است و جایگاه 1 611 را در دسته هنر و طراحی و رتبه 16 977 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 19 698 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 25 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -253 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 3 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 12.01% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 3.96% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 2 366 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 781 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 23 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند کس, وقت, آدم, چیز, آدما تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 26 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته هنر و طراحی تبدیل کرده‌اند.

19 698
مشترکین
+324 ساعت
-247 روز
-25330 روز
آرشیو پست ها
اسکار مزخرف ترین حسو میشه به زمانی داد، که هم از تهِ دلت یکیو دوست داری و هم از چشمت افتاده…

من فکر می‌کردم اگه من خوب باشم همه خوبن، اگه من دل نشکنم کسی دلمو نمی‌شکنه، اگه من ناراحتشون نکنم کسی ناراحتم نمی‌کنه؛ اما خب اینطور نبود...

اگه میخوای عاقبت بخیر بشی فقط با متولدین «دی.بهمن.اسفند» برو تو رابطه. متولدین زمستون فوق العاده‌ن 🤌🏻

بعضی‌ حسا رو هیچ ‌فاصله‌ای‌ نمیتونه‌ از بین ‌ببره!

رابطه ی درست یعنی رابطه ای که گاهی اوقات مثل رفیق باشین؛ حتما نباید کل رابطه تون عاشقانه باشه؛ شوخی کنین؛ راحت باشین باهم؛ درد و دل کنین؛ از هم انتقاد کنین؛ بشین بهترین رفیق برای همدیگه. به نظر من اصلا اصلِ رابطه همینه که شما یکی داشته باشین که به موقعش پایه ی دیوونه بازی هاتون باشه و به موقع اش هم باهاتون منطقی و عاقلانه حرف بزنه..! ‌

یادآوری: تو مهم‌ترین آدمِ زندگی‌ خودتی و خوشبختی از درون خود آدم به‌ وجود میاد نه از طریق آدمایِ دیگه...

میگفت: "گاهی آدما تو رو اونجور که خودشون نیاز دارن می‌بینن. زیادی خوب می‌بیننت چون به ناجی نیاز دارن. یا بد می‌بیننت چون به دشمن نیاز دارن." گاهی دقیقاً همینطوره!

چیزی که در موردش سکوت میکنی، شب نمیذاره بخوابی.

با کسی ازدواج کنید که همیشه معتقد باشه «می‌شه درستش کرد.»

دنبال منِ سابق میگردم خودِ قبلیم همون که صبرش زیاد بود دلش شاد بود منِ الان زود کم میاره زود خسته میشه دلمون ذوق کور شده...

دامن کوتاه زردت را بپوش پاییز را بیچاره کن 🧡

تو نور من باش میان اين همه سايه...

‏تو کتاب "هنر و زندگی پیکاسو" یه جمله‌ی بی‌نظیری بود که باید بعنوان نصیحت برای تمام عمرمون بهش نگاه کنیم: «وقتی برای دیگران لقمه بزرگتر از دهانشان باشی، آنها چاره‌ای ندارند جز آنکه خُردت کنند تا برایشان اندازه شوی! پس مراقب معاشرت‌هایت باش»

چقدر درک شدن دلنشینه اینکه کسی باشه که بفهمه بی حوصلگیات از دلتنگیه، از خستگی و به جای ناراحت و اخم کردن، حرف هاتو به دل نگیره وبا محبت آرامت کنه. خوبه کسی باشه که بپذیردت وکنارت باشه باهمه بدی و بی حوصلگی ها و غر زدنات یادش نره که تو همان خوبِ همیشگی هستی که فقط کمی خسته شده...

باکسی‌ باشید‌ که‌ کِیف‌ کنه‌ ازداشتنتون‌، همین.

توماس شلبی یه بار‌ گفت : من هیچ‌وقت کسی رو مجبور نکردم که منو انتخاب کنه، اگر فکر می‌کنی می‌تونی کسی بهتر از من پیدا کنی، پس انجامش بده. من ازت نمی‌خوام برگردی. زندگی کوتاه تر از اونه که آدم به کسی وابسته شه که نمی‌خواد بمونه. من به آزادی اعتقاد دارم؛ آزادی که در اون احساسات واقعی هستند. اگر می‌خوای بمونی، پس بمون. به خاطر این که قلبت بهت می‌گه اینجا جاییه که بهش تعلق داری، نه به خاطر این که من بهت گفتم بمونی. من می‌خوام یک انتخاب باشم، نه یک گزینه ی دم دستی. من لیاقت کسی رو دارم که ارزش من رو بدونه. کسی که بفهمه من چه چیزی به زندگیش اضافه کردم. من کسی رو نمی‌خوام که از ترس تنها بودن خودش یا از روی عادت با من باشه. من کسی رو می‌خوام که بمونه به خاطر این که نمی‌تونه زندگی رو بدون من تصور کنه. راه رفتن همیشه بازه. تو آزادی هرموقه که خواستی بری. پس هرموقه فکر کردی خوشحالی یه جای دیگه منتظرته، من سد راه تو نمی‌شم. و در این بین، من ادامه خواهم داد. -دیاکو.

‏مشکل اینجاست که من واسه یه آدم غلط تلاش کردم و باعث شد الان دیگه واسه یه آدم درست هم تلاش نکنم.

وسط "روز" دلم برات تنگ میشه وسط "کار" دلم برات تنگ میشه وسط "خیابون" دلم برات تنگ میشه وسط "دنیا" دلم برات تنگ میشه میدونی شاید ، دلم که نه انگار "جانم" برات تنگ میشه

من جدی یکی از بزرگ‌ترین آرزوهام اینه که مامانم خودش رو اولویت زندگیش قرار بده. برای خودش زندگی کنه. اصلاً گاهی فکر کنه ما بچه‌هاش وجود نداریم و زندگی رو برا خودش زندگی کنه، و نه بچه‌هاش.

نه کشت نه قوی‌‌ترم کرد؛ منو از زندگی انداخت.