uz
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Kanalga Telegram’da o‘tish

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Morphin™ | مورفین analitikasi

Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 19 698 obunachidan iborat bo'lib, Sanʼat & Dizayn toifasida 1 611-o'rinni va Eron mintaqasida 16 977-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 19 698 obunachiga ega bo‘ldi.

25 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -253 ga, so‘nggi 24 soatda esa 3 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 12.01% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 3.96% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 2 366 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 781 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 23 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent کس, وقت, آدم, چیز, آدما kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 26 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Sanʼat & Dizayn toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

19 698
Obunachilar
+324 soatlar
-247 kunlar
-25330 kunlar
Postlar arxiv
اسکار مزخرف ترین حسو میشه به زمانی داد، که هم از تهِ دلت یکیو دوست داری و هم از چشمت افتاده…

من فکر می‌کردم اگه من خوب باشم همه خوبن، اگه من دل نشکنم کسی دلمو نمی‌شکنه، اگه من ناراحتشون نکنم کسی ناراحتم نمی‌کنه؛ اما خب اینطور نبود...

اگه میخوای عاقبت بخیر بشی فقط با متولدین «دی.بهمن.اسفند» برو تو رابطه. متولدین زمستون فوق العاده‌ن 🤌🏻

بعضی‌ حسا رو هیچ ‌فاصله‌ای‌ نمیتونه‌ از بین ‌ببره!

رابطه ی درست یعنی رابطه ای که گاهی اوقات مثل رفیق باشین؛ حتما نباید کل رابطه تون عاشقانه باشه؛ شوخی کنین؛ راحت باشین باهم؛ درد و دل کنین؛ از هم انتقاد کنین؛ بشین بهترین رفیق برای همدیگه. به نظر من اصلا اصلِ رابطه همینه که شما یکی داشته باشین که به موقعش پایه ی دیوونه بازی هاتون باشه و به موقع اش هم باهاتون منطقی و عاقلانه حرف بزنه..! ‌

یادآوری: تو مهم‌ترین آدمِ زندگی‌ خودتی و خوشبختی از درون خود آدم به‌ وجود میاد نه از طریق آدمایِ دیگه...

میگفت: "گاهی آدما تو رو اونجور که خودشون نیاز دارن می‌بینن. زیادی خوب می‌بیننت چون به ناجی نیاز دارن. یا بد می‌بیننت چون به دشمن نیاز دارن." گاهی دقیقاً همینطوره!

چیزی که در موردش سکوت میکنی، شب نمیذاره بخوابی.

با کسی ازدواج کنید که همیشه معتقد باشه «می‌شه درستش کرد.»

دنبال منِ سابق میگردم خودِ قبلیم همون که صبرش زیاد بود دلش شاد بود منِ الان زود کم میاره زود خسته میشه دلمون ذوق کور شده...

دامن کوتاه زردت را بپوش پاییز را بیچاره کن 🧡

تو نور من باش میان اين همه سايه...

‏تو کتاب "هنر و زندگی پیکاسو" یه جمله‌ی بی‌نظیری بود که باید بعنوان نصیحت برای تمام عمرمون بهش نگاه کنیم: «وقتی برای دیگران لقمه بزرگتر از دهانشان باشی، آنها چاره‌ای ندارند جز آنکه خُردت کنند تا برایشان اندازه شوی! پس مراقب معاشرت‌هایت باش»

چقدر درک شدن دلنشینه اینکه کسی باشه که بفهمه بی حوصلگیات از دلتنگیه، از خستگی و به جای ناراحت و اخم کردن، حرف هاتو به دل نگیره وبا محبت آرامت کنه. خوبه کسی باشه که بپذیردت وکنارت باشه باهمه بدی و بی حوصلگی ها و غر زدنات یادش نره که تو همان خوبِ همیشگی هستی که فقط کمی خسته شده...

باکسی‌ باشید‌ که‌ کِیف‌ کنه‌ ازداشتنتون‌، همین.

توماس شلبی یه بار‌ گفت : من هیچ‌وقت کسی رو مجبور نکردم که منو انتخاب کنه، اگر فکر می‌کنی می‌تونی کسی بهتر از من پیدا کنی، پس انجامش بده. من ازت نمی‌خوام برگردی. زندگی کوتاه تر از اونه که آدم به کسی وابسته شه که نمی‌خواد بمونه. من به آزادی اعتقاد دارم؛ آزادی که در اون احساسات واقعی هستند. اگر می‌خوای بمونی، پس بمون. به خاطر این که قلبت بهت می‌گه اینجا جاییه که بهش تعلق داری، نه به خاطر این که من بهت گفتم بمونی. من می‌خوام یک انتخاب باشم، نه یک گزینه ی دم دستی. من لیاقت کسی رو دارم که ارزش من رو بدونه. کسی که بفهمه من چه چیزی به زندگیش اضافه کردم. من کسی رو نمی‌خوام که از ترس تنها بودن خودش یا از روی عادت با من باشه. من کسی رو می‌خوام که بمونه به خاطر این که نمی‌تونه زندگی رو بدون من تصور کنه. راه رفتن همیشه بازه. تو آزادی هرموقه که خواستی بری. پس هرموقه فکر کردی خوشحالی یه جای دیگه منتظرته، من سد راه تو نمی‌شم. و در این بین، من ادامه خواهم داد. -دیاکو.

‏مشکل اینجاست که من واسه یه آدم غلط تلاش کردم و باعث شد الان دیگه واسه یه آدم درست هم تلاش نکنم.

وسط "روز" دلم برات تنگ میشه وسط "کار" دلم برات تنگ میشه وسط "خیابون" دلم برات تنگ میشه وسط "دنیا" دلم برات تنگ میشه میدونی شاید ، دلم که نه انگار "جانم" برات تنگ میشه

من جدی یکی از بزرگ‌ترین آرزوهام اینه که مامانم خودش رو اولویت زندگیش قرار بده. برای خودش زندگی کنه. اصلاً گاهی فکر کنه ما بچه‌هاش وجود نداریم و زندگی رو برا خودش زندگی کنه، و نه بچه‌هاش.

نه کشت نه قوی‌‌ترم کرد؛ منو از زندگی انداخت.