en
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Open in Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Morphin™ | مورفین

Channel Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 19 695 subscribers, ranking 1 611 in the Art & Design category and 16 944 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 19 695 subscribers.

According to the latest data from 26 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -243 over the last 30 days and by -8 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 10.69%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 3.96% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 2 106 views. Within the first day, a publication typically gains 781 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 21.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 27 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Art & Design category.

19 695
Subscribers
-824 hours
-237 days
-24330 days
Posts Archive
اونی که دوستش داری میشه بخشی از هویتت. واسه همینم، دنبال کسی برو که فارغ از اینکه قصه‌تون به کجا رسید، بتونی بیست سال دیگه بگی «آره… از بین همه آدمای دنیا، من اونو دوست داشتم». یه جوری که انگار بخوای بگی اگه هرچی‌ام نداشتم ولی سلیقه‌ام داشتم.

کپشن عکسای باشگاهی: Commit to be fit. تعهد بستم که بدنم رو فرم بمونه. Embrace the burn. سوخت و ساز رو در آغوش بگیر. Train insane or remain the same. تمرین سنگین بکن یا همون چیزی که هستی بمون. No excuses, just results. بهانه‌ای در کار نیست، فقط نتيجه مهمه. Crushing goals, one workout at a time. برای رسیدن به اهدافت روزانه یه بار تمرین واجبه. Strength grows in the moments. قدرت تو لحاظات پرورش پیدا می‌کنه. When you think you can't go on, but you keep going anyway >> وقتی فکر می‌کنی که نمی‌تونی ادامه بدی، ولی همچنان ادامه می‌دی >> Hustle for that muscle. برای اون عضله لعنتی به خودت فشار بیار. Work hard, stay humble. سخت تمرین کن، بی‌ادعا بمون. Dedication knows no excuses. تعهد هیچ بهانه‌ای سرش نمی‌شه. The only bad workout is the one that didn't happen. تنها تمرین بد اونیه که نمی‌ری انجامش بدی.

سعی کردم.... همیشه با هرکس، مثل خودش باشم! اما؟ هیچ وقت نتونستم با " مادرم " مثل مادر باشم🌱

اون دختری که تا صبح بات لاس میزنه عاشقت نیست اون دختری که گریه میکرد رفتارتو درست کنی عاشقت بود که از دست دادی نادون

یه بار دیگه داستان زندگیت رو مرور کن؛ و به این فکر کن که خیلی جاها واقعاً نمی ارزید اون همه حرص خوردن، اون همه ناراحتی، اون همه عقب افتادن، اون همه غصه خوردن، اون همه اشک ریختن از اینجا به بعدش کمتر خودت و روح و روانت و اذیت کن...

خواستم بهت بگم: نشستن کنارت تو مدرسه یکی از بهترین بخش های زندگیم بود.

اسفند ماهیِ بد اصلا ندیدم همش معرفت، معرفت، معرفت

تا زمانی که رفتارهای ما و تصمیم‌های ما به کسی آسیب نمیزنه، ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم.🤌

دلم تمامِ من است و تویی تمامِ دلم.

من اونقدر زندگیم پرایوته، که اگر‌چیزی راجبم ‌بفهمی میدونم کی و کجا بهت گفته..!

لیاقت نمی‌بینم وگرنه من اصلاً آدم کم گذاشتن نیستم!

چقدر خوشحال میشم وقتی ‌یکی رو‌ میزارم کنار و زمان بهم ثابت میکنه که بهترین کار رو کردم.

امیدوارم دخترم با این طرز فکر بزرگ بشه که با خودش بگه: «باید مامان رو در جریان بذارم، اون خودش می‌دونه چیکار کنه» به‌جای این‌که بگه: «می‌ترسم مامانم بفهمه، اون نمی‌تونه درکم کنه»

یه جمله خوندم عجیب عمیق بود: آدم سّمی بی توجه به کنش خودش، تورو به خاطرِ واکنشی که در برابر کنشش داشتی، محکوم میکنه!

تو ورژنی از من رو داشتی، که بقیه حتی نمیدونستن وجود داره!

افتخارم تو زندگی اینه که با هرچی دست دوستی دادم، حداقل تو پنج سال اخیر، حتی اگه دشمنم شد، نه حرفی پشتش زدم و نه رازی که در صلح بهم گفته بود رو برملا کردم، نه آبروشو بردم و نه چیزهای بدی که بینمون اتفاق افتاده بود رو جار زدم. افتخارم اینه که حداقل دارم سعی می کنم آدم تر باشم!

سلامتی اونایی که مهربونیشون سیاست نیست سبک زندگیشونه🩷✨

نمی‌دانم چه خواهد شد و راستش را بخواهی دیگر برایم اهمیتی ندارد؛ من برای تمام احتمالات زندگی خسته‌ام.

نمی‌دونم کجایِ دنیا و با چه حالی هستی که اینو می‌خونی، اما یادت نره غم همیشه انقدر پر رنگ نمی‌مونه 🤍

ولی بنظرم حذف آدم های قدرنشناس از حذف قندم بهتره ،امتحان کنید...🤌🏼