en
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Open in Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Morphin™ | مورفین

Channel Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 19 705 subscribers, ranking 1 611 in the Art & Design category and 16 995 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 19 705 subscribers.

According to the latest data from 22 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -266 over the last 30 days and by -10 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 11.53%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 4.02% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 2 271 views. Within the first day, a publication typically gains 792 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 23.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 23 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Art & Design category.

19 705
Subscribers
-1024 hours
-387 days
-26630 days
Posts Archive
یه مفهوم شاهکاری این فیلم در آغوش درخت داشت که می گفت : "یا قدر همو می فهمید یا نبودن بهتون می‌فهمونه." چقدر زندگیش کردیم.

حرف‌ها باورپذیر نیستند، وقتی رفتار حرف دیگری می‌زند‌.

یه لول بالاتر از دوست داشتن ؛ احترامه

‏من تورو نبخشیدم. گفتم بگم که مدیونت نباشم. که اگه دیدی هی نمی‌شه برات، بدونی کی کجا تورو نبخشیده. که اگه یکی یه جوری یه جایی امیدتو زنده و مرده کرد بدونی قبلا خودت با من کردی و نبخشیدمت هنوز. احتمالا نمی‌بخشمت هیچوقت، فقط خواستم در جریان باشی.

ناراحت نشدم فقط بهم ثابت شد اونقدر که روت حساب باز کرده بودم نبودی.!!

Distance is my new response. I don't waste energy. I remove myself. فاصله گرفتن واکنش جدیدمه. انرژیم رو هدر نمی‌دم فقط خودم رو حذف می‌کنم.

تو این دنیا دو چیز بهترینن "زندگی کردن"از سر شوق! و "خندیدن" از ته دل! هر دو رو براتون آرزو میکنم❤️

ماه امشب خیلی کامل و خوشگله. فکر کنم نهایت سعیشو کرده شبیه تو باشه.

و من شیفته سکوتِ خیال‌ انگیز انتهای شبم!

‏ولی فاصله بی اهمیت شدن و از چشم افتادن آدما بنظرم تو یه لحظه نیست؛ تک تکِ اون لحظه‌هایی هست که تو رو نااُمید کردن و هیچوقت جبرانش نکردن…

یک دختر و پسر ممکنه ۲۰سال با هم دوست باشن و خیلی هم رابطشون خوب باشه چون هر موقع همو میبینن در بهترین حالت خودشون هستن و وقتی حال ندارن قرار نمیذارن. اما زندگی زیر یه سقف داستان مجزاییه. رفتارهای منفی همدیگه رو میبینن. واسه همینه که بعضی ازدواجا خیلی زود تبدیل به طلاق میشه.

یک متن جالبی دیدم از نویسنده ناشناس: تنها زن‌ها و بچه ها بدون دلیل دوست داشته خواهند شد. یک مرد برای اینکه دوست داشته شود، باید چیزی برای ارائه داشته باشد...

⭕️ لغو تمامی اس ام اس های تبلیغاتی ایرانسل: ارسال 2 به 5005 همراه اول: ارسال 1 به 8999

حق باشما بود جناب عطار: "اگر گرد کسی بسیار گردی اگر چه بس عزیزی خوار گردی...!" ‌‌

از اون خونه لعنتی بزن بیرون علت نود درصد افسردگی‌ها تو خونه موندنه! حتی اگه بیرون هیچ کاری نداری روزی سه بار لباس بپوش برو بیرون برو پارک قدم بزن، خریدای خونه رو تو برو انجام بده اصلا به دلیل برو بازار بچرخ ولی تو خونه نباش روی تختت ننداز خودتو ؛ به حرفم گوش بده یک ماه بعد زمین تا آسمون فرق میکنی.

یه دیالوگ تو یه فیلمی بود که میگفت: «آدم اونقدر یک نفرو می‌بخشه که از یه جایی به بعد دیگه دوسش نداره..» و چقدر همون این لحظه رو زندگی‌ کردیم :))

نمی‌دانم دقیقاً چطور توضیح بدهم؛ اما نه آنقدر نا امیدم که دست از تلاش بردارم و نه آنقدر امیدوار، که بیشتر تلاش کنم.

آرزو میکنم همیشه راهت روشن باشه و هر چیزی که می‌خوای توی بهترین زمانش نصیبت بشه آرزو میکنم همه سختی‌هات به زودی تموم بشه آرزو میکنم به اون چیزی که لیاقتش رو داری و براش زحمت کشیدی، برسی آرزو میکنم همه رؤیاهات یکی یکی واقعی بشن🤍✨

حسودی‌ یه غریبه رو اگه یک‌ درصد بتونم درک کنم، حسودی یه دوست رو واقعا نمیتونم، مگه من چی داشتم که نیوردم سر میز با هم بخوریم؟

به مو رسید، پاره شد. گره زدم، بازم پاره شد، بیخیال شدم دیگه؛ زوری نیست که.