fa
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

رفتن به کانال در Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Morphin™ | مورفین

کانال Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 19 705 مشترک است و جایگاه 1 611 را در دسته هنر و طراحی و رتبه 16 995 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 19 705 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 22 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -266 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -10 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 11.53% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 4.02% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 2 271 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 792 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 23 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند کس, وقت, آدم, چیز, آدما تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 23 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته هنر و طراحی تبدیل کرده‌اند.

19 705
مشترکین
-1024 ساعت
-387 روز
-26630 روز
آرشیو پست ها
یه مفهوم شاهکاری این فیلم در آغوش درخت داشت که می گفت : "یا قدر همو می فهمید یا نبودن بهتون می‌فهمونه." چقدر زندگیش کردیم.

حرف‌ها باورپذیر نیستند، وقتی رفتار حرف دیگری می‌زند‌.

یه لول بالاتر از دوست داشتن ؛ احترامه

‏من تورو نبخشیدم. گفتم بگم که مدیونت نباشم. که اگه دیدی هی نمی‌شه برات، بدونی کی کجا تورو نبخشیده. که اگه یکی یه جوری یه جایی امیدتو زنده و مرده کرد بدونی قبلا خودت با من کردی و نبخشیدمت هنوز. احتمالا نمی‌بخشمت هیچوقت، فقط خواستم در جریان باشی.

ناراحت نشدم فقط بهم ثابت شد اونقدر که روت حساب باز کرده بودم نبودی.!!

Distance is my new response. I don't waste energy. I remove myself. فاصله گرفتن واکنش جدیدمه. انرژیم رو هدر نمی‌دم فقط خودم رو حذف می‌کنم.

تو این دنیا دو چیز بهترینن "زندگی کردن"از سر شوق! و "خندیدن" از ته دل! هر دو رو براتون آرزو میکنم❤️

ماه امشب خیلی کامل و خوشگله. فکر کنم نهایت سعیشو کرده شبیه تو باشه.

و من شیفته سکوتِ خیال‌ انگیز انتهای شبم!

‏ولی فاصله بی اهمیت شدن و از چشم افتادن آدما بنظرم تو یه لحظه نیست؛ تک تکِ اون لحظه‌هایی هست که تو رو نااُمید کردن و هیچوقت جبرانش نکردن…

یک دختر و پسر ممکنه ۲۰سال با هم دوست باشن و خیلی هم رابطشون خوب باشه چون هر موقع همو میبینن در بهترین حالت خودشون هستن و وقتی حال ندارن قرار نمیذارن. اما زندگی زیر یه سقف داستان مجزاییه. رفتارهای منفی همدیگه رو میبینن. واسه همینه که بعضی ازدواجا خیلی زود تبدیل به طلاق میشه.

یک متن جالبی دیدم از نویسنده ناشناس: تنها زن‌ها و بچه ها بدون دلیل دوست داشته خواهند شد. یک مرد برای اینکه دوست داشته شود، باید چیزی برای ارائه داشته باشد...

⭕️ لغو تمامی اس ام اس های تبلیغاتی ایرانسل: ارسال 2 به 5005 همراه اول: ارسال 1 به 8999

حق باشما بود جناب عطار: "اگر گرد کسی بسیار گردی اگر چه بس عزیزی خوار گردی...!" ‌‌

از اون خونه لعنتی بزن بیرون علت نود درصد افسردگی‌ها تو خونه موندنه! حتی اگه بیرون هیچ کاری نداری روزی سه بار لباس بپوش برو بیرون برو پارک قدم بزن، خریدای خونه رو تو برو انجام بده اصلا به دلیل برو بازار بچرخ ولی تو خونه نباش روی تختت ننداز خودتو ؛ به حرفم گوش بده یک ماه بعد زمین تا آسمون فرق میکنی.

یه دیالوگ تو یه فیلمی بود که میگفت: «آدم اونقدر یک نفرو می‌بخشه که از یه جایی به بعد دیگه دوسش نداره..» و چقدر همون این لحظه رو زندگی‌ کردیم :))

نمی‌دانم دقیقاً چطور توضیح بدهم؛ اما نه آنقدر نا امیدم که دست از تلاش بردارم و نه آنقدر امیدوار، که بیشتر تلاش کنم.

آرزو میکنم همیشه راهت روشن باشه و هر چیزی که می‌خوای توی بهترین زمانش نصیبت بشه آرزو میکنم همه سختی‌هات به زودی تموم بشه آرزو میکنم به اون چیزی که لیاقتش رو داری و براش زحمت کشیدی، برسی آرزو میکنم همه رؤیاهات یکی یکی واقعی بشن🤍✨

حسودی‌ یه غریبه رو اگه یک‌ درصد بتونم درک کنم، حسودی یه دوست رو واقعا نمیتونم، مگه من چی داشتم که نیوردم سر میز با هم بخوریم؟

به مو رسید، پاره شد. گره زدم، بازم پاره شد، بیخیال شدم دیگه؛ زوری نیست که.