ar
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

الذهاب إلى القناة على Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Morphin™ | مورفین

تُعد قناة Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 19 705 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 611 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 16 995 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 19 705 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -266، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -10، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 11.53‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 4.02‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 271 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 792 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 23.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 23 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

19 705
المشتركون
-1024 ساعات
-387 أيام
-26630 أيام
أرشيف المشاركات
یه مفهوم شاهکاری این فیلم در آغوش درخت داشت که می گفت : "یا قدر همو می فهمید یا نبودن بهتون می‌فهمونه." چقدر زندگیش کردیم.

حرف‌ها باورپذیر نیستند، وقتی رفتار حرف دیگری می‌زند‌.

یه لول بالاتر از دوست داشتن ؛ احترامه

‏من تورو نبخشیدم. گفتم بگم که مدیونت نباشم. که اگه دیدی هی نمی‌شه برات، بدونی کی کجا تورو نبخشیده. که اگه یکی یه جوری یه جایی امیدتو زنده و مرده کرد بدونی قبلا خودت با من کردی و نبخشیدمت هنوز. احتمالا نمی‌بخشمت هیچوقت، فقط خواستم در جریان باشی.

ناراحت نشدم فقط بهم ثابت شد اونقدر که روت حساب باز کرده بودم نبودی.!!

Distance is my new response. I don't waste energy. I remove myself. فاصله گرفتن واکنش جدیدمه. انرژیم رو هدر نمی‌دم فقط خودم رو حذف می‌کنم.

تو این دنیا دو چیز بهترینن "زندگی کردن"از سر شوق! و "خندیدن" از ته دل! هر دو رو براتون آرزو میکنم❤️

ماه امشب خیلی کامل و خوشگله. فکر کنم نهایت سعیشو کرده شبیه تو باشه.

و من شیفته سکوتِ خیال‌ انگیز انتهای شبم!

‏ولی فاصله بی اهمیت شدن و از چشم افتادن آدما بنظرم تو یه لحظه نیست؛ تک تکِ اون لحظه‌هایی هست که تو رو نااُمید کردن و هیچوقت جبرانش نکردن…

یک دختر و پسر ممکنه ۲۰سال با هم دوست باشن و خیلی هم رابطشون خوب باشه چون هر موقع همو میبینن در بهترین حالت خودشون هستن و وقتی حال ندارن قرار نمیذارن. اما زندگی زیر یه سقف داستان مجزاییه. رفتارهای منفی همدیگه رو میبینن. واسه همینه که بعضی ازدواجا خیلی زود تبدیل به طلاق میشه.

یک متن جالبی دیدم از نویسنده ناشناس: تنها زن‌ها و بچه ها بدون دلیل دوست داشته خواهند شد. یک مرد برای اینکه دوست داشته شود، باید چیزی برای ارائه داشته باشد...

⭕️ لغو تمامی اس ام اس های تبلیغاتی ایرانسل: ارسال 2 به 5005 همراه اول: ارسال 1 به 8999

حق باشما بود جناب عطار: "اگر گرد کسی بسیار گردی اگر چه بس عزیزی خوار گردی...!" ‌‌

از اون خونه لعنتی بزن بیرون علت نود درصد افسردگی‌ها تو خونه موندنه! حتی اگه بیرون هیچ کاری نداری روزی سه بار لباس بپوش برو بیرون برو پارک قدم بزن، خریدای خونه رو تو برو انجام بده اصلا به دلیل برو بازار بچرخ ولی تو خونه نباش روی تختت ننداز خودتو ؛ به حرفم گوش بده یک ماه بعد زمین تا آسمون فرق میکنی.

یه دیالوگ تو یه فیلمی بود که میگفت: «آدم اونقدر یک نفرو می‌بخشه که از یه جایی به بعد دیگه دوسش نداره..» و چقدر همون این لحظه رو زندگی‌ کردیم :))

نمی‌دانم دقیقاً چطور توضیح بدهم؛ اما نه آنقدر نا امیدم که دست از تلاش بردارم و نه آنقدر امیدوار، که بیشتر تلاش کنم.

آرزو میکنم همیشه راهت روشن باشه و هر چیزی که می‌خوای توی بهترین زمانش نصیبت بشه آرزو میکنم همه سختی‌هات به زودی تموم بشه آرزو میکنم به اون چیزی که لیاقتش رو داری و براش زحمت کشیدی، برسی آرزو میکنم همه رؤیاهات یکی یکی واقعی بشن🤍✨

حسودی‌ یه غریبه رو اگه یک‌ درصد بتونم درک کنم، حسودی یه دوست رو واقعا نمیتونم، مگه من چی داشتم که نیوردم سر میز با هم بخوریم؟

به مو رسید، پاره شد. گره زدم، بازم پاره شد، بیخیال شدم دیگه؛ زوری نیست که.