ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 705 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 611,并在 伊朗 地区排名第 16 995

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 705 名订阅者。

根据 22 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -266,过去 24 小时变化为 -10,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 11.53%。内容发布后 24 小时内通常能获得 4.02% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 271 次浏览,首日通常累积 792 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 23
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 23 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 705
订阅者
-1024 小时
-387
-26630
帖子存档
یه مفهوم شاهکاری این فیلم در آغوش درخت داشت که می گفت : "یا قدر همو می فهمید یا نبودن بهتون می‌فهمونه." چقدر زندگیش کردیم.

حرف‌ها باورپذیر نیستند، وقتی رفتار حرف دیگری می‌زند‌.

یه لول بالاتر از دوست داشتن ؛ احترامه

‏من تورو نبخشیدم. گفتم بگم که مدیونت نباشم. که اگه دیدی هی نمی‌شه برات، بدونی کی کجا تورو نبخشیده. که اگه یکی یه جوری یه جایی امیدتو زنده و مرده کرد بدونی قبلا خودت با من کردی و نبخشیدمت هنوز. احتمالا نمی‌بخشمت هیچوقت، فقط خواستم در جریان باشی.

ناراحت نشدم فقط بهم ثابت شد اونقدر که روت حساب باز کرده بودم نبودی.!!

Distance is my new response. I don't waste energy. I remove myself. فاصله گرفتن واکنش جدیدمه. انرژیم رو هدر نمی‌دم فقط خودم رو حذف می‌کنم.

تو این دنیا دو چیز بهترینن "زندگی کردن"از سر شوق! و "خندیدن" از ته دل! هر دو رو براتون آرزو میکنم❤️

ماه امشب خیلی کامل و خوشگله. فکر کنم نهایت سعیشو کرده شبیه تو باشه.

و من شیفته سکوتِ خیال‌ انگیز انتهای شبم!

‏ولی فاصله بی اهمیت شدن و از چشم افتادن آدما بنظرم تو یه لحظه نیست؛ تک تکِ اون لحظه‌هایی هست که تو رو نااُمید کردن و هیچوقت جبرانش نکردن…

یک دختر و پسر ممکنه ۲۰سال با هم دوست باشن و خیلی هم رابطشون خوب باشه چون هر موقع همو میبینن در بهترین حالت خودشون هستن و وقتی حال ندارن قرار نمیذارن. اما زندگی زیر یه سقف داستان مجزاییه. رفتارهای منفی همدیگه رو میبینن. واسه همینه که بعضی ازدواجا خیلی زود تبدیل به طلاق میشه.

یک متن جالبی دیدم از نویسنده ناشناس: تنها زن‌ها و بچه ها بدون دلیل دوست داشته خواهند شد. یک مرد برای اینکه دوست داشته شود، باید چیزی برای ارائه داشته باشد...

⭕️ لغو تمامی اس ام اس های تبلیغاتی ایرانسل: ارسال 2 به 5005 همراه اول: ارسال 1 به 8999

حق باشما بود جناب عطار: "اگر گرد کسی بسیار گردی اگر چه بس عزیزی خوار گردی...!" ‌‌

از اون خونه لعنتی بزن بیرون علت نود درصد افسردگی‌ها تو خونه موندنه! حتی اگه بیرون هیچ کاری نداری روزی سه بار لباس بپوش برو بیرون برو پارک قدم بزن، خریدای خونه رو تو برو انجام بده اصلا به دلیل برو بازار بچرخ ولی تو خونه نباش روی تختت ننداز خودتو ؛ به حرفم گوش بده یک ماه بعد زمین تا آسمون فرق میکنی.

یه دیالوگ تو یه فیلمی بود که میگفت: «آدم اونقدر یک نفرو می‌بخشه که از یه جایی به بعد دیگه دوسش نداره..» و چقدر همون این لحظه رو زندگی‌ کردیم :))

نمی‌دانم دقیقاً چطور توضیح بدهم؛ اما نه آنقدر نا امیدم که دست از تلاش بردارم و نه آنقدر امیدوار، که بیشتر تلاش کنم.

آرزو میکنم همیشه راهت روشن باشه و هر چیزی که می‌خوای توی بهترین زمانش نصیبت بشه آرزو میکنم همه سختی‌هات به زودی تموم بشه آرزو میکنم به اون چیزی که لیاقتش رو داری و براش زحمت کشیدی، برسی آرزو میکنم همه رؤیاهات یکی یکی واقعی بشن🤍✨

حسودی‌ یه غریبه رو اگه یک‌ درصد بتونم درک کنم، حسودی یه دوست رو واقعا نمیتونم، مگه من چی داشتم که نیوردم سر میز با هم بخوریم؟

به مو رسید، پاره شد. گره زدم، بازم پاره شد، بیخیال شدم دیگه؛ زوری نیست که.