en
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Open in Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Morphin™ | مورفین

Channel Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 19 705 subscribers, ranking 1 611 in the Art & Design category and 16 995 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 19 705 subscribers.

According to the latest data from 22 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -266 over the last 30 days and by -10 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 11.53%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 4.02% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 2 271 views. Within the first day, a publication typically gains 792 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 23.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 23 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Art & Design category.

19 705
Subscribers
-1024 hours
-387 days
-26630 days
Posts Archive
‏نقاشی یه درس بزرگ بهم داد: تا از خطی مطمئن نشدم پُر رنگش نكنم دقيقاً مثل آدما!

تو آناناسِ بدونِ الفِ منی!

یکی از جملاتی که تراپیستم خیلی وقت پیش بهم گفته و همیشه موقع سرزنش کردن خودم کمکم کرده اینه که “تو اون زمان و تو اون شرایط همینقدر بلد بودی و اندازه تجربت عمل کردی پس به خودت سخت نگیر.”

Don't compare your life to others. There is no comparison between the sun and the moon. they shine when it's their time زندگی خودتو با بقیه مقایسه نکن هیچ مقایسه‌ای بین خورشید و ماه وجود نداره، هرکدوم به‌ وقتش می‌درخشن ✨

من مطمئنم عشق میتونه حتی زیباترت کنه ! پس اگه روزی بهت گفت هردفعه میبینمت بیشتر عاشقت میشم از بس که قشنگی ؛ در جوابش بگو : از وقتی تو عاشقم شدی کلّی زیبایی اومده به دنیای من . عشقت اول وارد روحم شد ؛ بعد رسید به چهرم و حالا داره تو وجود و قلبم ریشه میکُنه . دلیل این قشنگی که میبینی همینه ؛ مرسی که عاشق منی. 👤 هستی جلیلی

- گفت: چی می‌شود که یک آدم در بدترین حالات فروپاشیدگی‌اش ناگهان بلند می‌شود و اتفاقا قدم‌های بلندتری برمی‌دارد و موفق‌تر می‌شود؟! چرا در حالت عادی همانقدر تلاش نمی‌کند؟ + گفتم به همان دلیل که از قدیم گفته‌اند: درست در همان لحظه‌ که برنج به بالاترین نقطه‌ی جوشِ خودش رسیده و احتمال له شدنش می‌رود، روی آن آب خیلی سرد بریز، آن‌وقت برای نجات خودش، جوری قد می‌کشد که در حالت عادی هرگز قد نمی‌کشید... گاهی لازمه‌ی رشد این است که تا مرز له شدن پیش برویم و در همان حالتِ شکسته و گداخته، کاملا ناگهانی برخیزیم تا بیشتر قد بکشیم و در جایگاه‌های بلندتری بایستیم. گاهی مهمترین دلیل حرکت کردن، "نیاز به حرکت کردن" است، شاید برای نجات خود از تباهی، سقوط کردن، له شدن، از هم پاشیدن... #نرگس_صرافیان_طوفان

مهم نیست چقدر روزهای تاریک داشته باشم؛ مهم اینه که هیچوقت روزنه‌ی امید تو دلم نمی‌میره. مهم نیست چند بار زمین بخورم؛ مهم اینه که هیچوقت از دوباره بلند شدن خسته نمیشم. مهم نیست چقدر ناراحتی میکِشم؛ مهم اینه که همیشه یه راهی برای خوشحال بودن پیدا میکنم. مهم نیست اگه هیچکس باورم نداشته باشه؛ مهم اینه که من خودم رو باور دارم. مهم نیست زندگی چقدر سخت باشه، مهم اینه که من از اون سخت ترم! #محیا_کاربخش

دیگر نمی‌خواهم غصه بخورم. هرچیز شده، باید می‌شده و هرچیز نشده، نباید می‌شده، می‌خواهم بعد از این زیاد فکر نکنم و زیاد دقیق نباشم و زیاد توجه نکنم... می‌خواهم آرام باشم؛ مگر چقدر زنده می‌مانم که تمام عمرم به فکر و خیال بگذرد؟!

خلاصه ی کنفرانس یکی از روانشناس های معروف دنیا این بود که میگفت: « برای حذف آدم های سمی زندگیتون هیچوقت احساس گناه، خجالت و پشیمونی نکنید. فرقی هم نمیکنه از بستگانتون باشه یا عشقتون و یا یک آشنای تازه. مجبور نیستید برای کسی که باعث رنج و احساس حقارت در شما میشه جایی باز کنید. » و به نظرم اینو باید تا ابد تو زندگیمون اجرا کنیم...

حالم خوبه ها، یه دفه یادم میفته انگار همه موفق شدن بجز من، همه خوشبختن بجز من، همه به یه جایی رسیدن بجز من، همه دوست داشته میشن بجز من، همه زندگی میکنن و من فقط نفس میکشم.

شاید رازِ نجاتِ ما «دوام آوردن» باشد...🌱

‏رنجِ همدیگه‌رو محترم بشماریم، ‏ظرفیتِ روانی و عاطفی هرکدوم از ما متفاوته.

انسان هرگز نمی‌افتد، ‏مگر از سمتی که تکیه داده و خیالش از آن راحت بوده !

هر شب قبل خواب دستتو بذار رویِ قلبت ، چشماتو ببند و ببخش... وَ تاریکی به‌کام✨

آدم‌حسابی‌اند بعضی آدم‌ها، خوش‌ذاتند، کار درست! دوست‌داشتنی! شریف! عزیز! آدم‌های با اصالتی که خودشان را گم نمی‌کنند؛ پایین باشند، بالا باشند، اوج بگیرند یا زمین بخورند، در هر صورت همانند و اصالت وجودی‌شان را حفظ می‌کنند. چه چیزی مهم‌تر از این که یک انسان، شخصیت سالمی داشته‌باشد و اجازه نداده باشد که ناملایمات جهان، به روان و هویت او آسیب زده‌باشد؟! چه چیزی مهم‌تر از این‌که یک انسان نه به وقت خوشی خودش را برتر از دیگران بداند و نه به وقت ناخوشی، خودش را کمتر از دیگران حساب کند و تمایز قائل شده‌باشد میان انسانی که هست و تلاش‌هایی که می‌کند و دستاوردهایی که به دست می‌آورد. چه چیزی مهم‌تر از این‌که یک انسان عزت نفس داشته‌باشد و بهتر از هرکسی بداند که فرق است میان اینکه خودشیفته و از خودمتشکر و مغرور باشی یا اینکه اصیل باشی و عزت نفس داشته‌باشی! #نرگس_صرافیان_طوفان

‏هیچ زنی، تاکید میکنم هیچ زنی نمیتونه رابطه عاشقانه اش رو ترک کنه مگر اینکه به عنوان یک مرد اونقدر ناامید و دلسردش کنی که حس کنه بیرون از این رابطه براش امنیت و زندگی بهتری هست؛ همیشه این مرده که رابطه رو کنترل میکنه...

‏ما بهش میگیم: نشخوار فکری؛ اما عبدالوهاب التفاتی خیلی جالب میگه: در سَرَم جنگ های بسیاریست وتنها کشته اش منم...

متاسفانه دستشون رو میشه ولی روشون کم نمیشه!

موندن تو یه رابطه فقط به این دلیل که اونو دوست داری منطقی نیست. چون عشق تمام چیزی نیست که بهش نیاز داری. تو به احترام، زمان، اطمینان و تعهد، امنیت، توجه، درک شدن، شادی، آرامش هم نیاز داری...

«روح او پاره بود. روح من سوخته. اما وقتی باهم بودیم زخم‌هایمان کمی کم‌تر درد می‌کردند. وقتی باهم بودیم تحمل گذشته، به دردناکی همیشه نبود.»