ru
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Открыть в Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Morphin™ | مورفین

Канал Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 19 704 подписчиков, занимая 1 608 место в категории Искусство и дизайн и 16 978 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 19 704 подписчиков.

Согласно последним данным от 21 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -257, а за последние 24 часа — -1, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 12.08%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 4.15% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 2 382 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 818 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 23.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 22 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Искусство и дизайн.

19 704
Подписчики
-124 часа
-327 дней
-25730 день
Архив постов
یه مفهوم شاهکاری این فیلم در آغوش درخت داشت که می گفت : "یا قدر همو می فهمید یا نبودن بهتون می‌فهمونه." چقدر زندگیش کردیم.

حرف‌ها باورپذیر نیستند، وقتی رفتار حرف دیگری می‌زند‌.

یه لول بالاتر از دوست داشتن ؛ احترامه

‏من تورو نبخشیدم. گفتم بگم که مدیونت نباشم. که اگه دیدی هی نمی‌شه برات، بدونی کی کجا تورو نبخشیده. که اگه یکی یه جوری یه جایی امیدتو زنده و مرده کرد بدونی قبلا خودت با من کردی و نبخشیدمت هنوز. احتمالا نمی‌بخشمت هیچوقت، فقط خواستم در جریان باشی.

ناراحت نشدم فقط بهم ثابت شد اونقدر که روت حساب باز کرده بودم نبودی.!!

Distance is my new response. I don't waste energy. I remove myself. فاصله گرفتن واکنش جدیدمه. انرژیم رو هدر نمی‌دم فقط خودم رو حذف می‌کنم.

تو این دنیا دو چیز بهترینن "زندگی کردن"از سر شوق! و "خندیدن" از ته دل! هر دو رو براتون آرزو میکنم❤️

ماه امشب خیلی کامل و خوشگله. فکر کنم نهایت سعیشو کرده شبیه تو باشه.

و من شیفته سکوتِ خیال‌ انگیز انتهای شبم!

‏ولی فاصله بی اهمیت شدن و از چشم افتادن آدما بنظرم تو یه لحظه نیست؛ تک تکِ اون لحظه‌هایی هست که تو رو نااُمید کردن و هیچوقت جبرانش نکردن…

یک دختر و پسر ممکنه ۲۰سال با هم دوست باشن و خیلی هم رابطشون خوب باشه چون هر موقع همو میبینن در بهترین حالت خودشون هستن و وقتی حال ندارن قرار نمیذارن. اما زندگی زیر یه سقف داستان مجزاییه. رفتارهای منفی همدیگه رو میبینن. واسه همینه که بعضی ازدواجا خیلی زود تبدیل به طلاق میشه.

یک متن جالبی دیدم از نویسنده ناشناس: تنها زن‌ها و بچه ها بدون دلیل دوست داشته خواهند شد. یک مرد برای اینکه دوست داشته شود، باید چیزی برای ارائه داشته باشد...

⭕️ لغو تمامی اس ام اس های تبلیغاتی ایرانسل: ارسال 2 به 5005 همراه اول: ارسال 1 به 8999

حق باشما بود جناب عطار: "اگر گرد کسی بسیار گردی اگر چه بس عزیزی خوار گردی...!" ‌‌

از اون خونه لعنتی بزن بیرون علت نود درصد افسردگی‌ها تو خونه موندنه! حتی اگه بیرون هیچ کاری نداری روزی سه بار لباس بپوش برو بیرون برو پارک قدم بزن، خریدای خونه رو تو برو انجام بده اصلا به دلیل برو بازار بچرخ ولی تو خونه نباش روی تختت ننداز خودتو ؛ به حرفم گوش بده یک ماه بعد زمین تا آسمون فرق میکنی.

یه دیالوگ تو یه فیلمی بود که میگفت: «آدم اونقدر یک نفرو می‌بخشه که از یه جایی به بعد دیگه دوسش نداره..» و چقدر همون این لحظه رو زندگی‌ کردیم :))

نمی‌دانم دقیقاً چطور توضیح بدهم؛ اما نه آنقدر نا امیدم که دست از تلاش بردارم و نه آنقدر امیدوار، که بیشتر تلاش کنم.

آرزو میکنم همیشه راهت روشن باشه و هر چیزی که می‌خوای توی بهترین زمانش نصیبت بشه آرزو میکنم همه سختی‌هات به زودی تموم بشه آرزو میکنم به اون چیزی که لیاقتش رو داری و براش زحمت کشیدی، برسی آرزو میکنم همه رؤیاهات یکی یکی واقعی بشن🤍✨

حسودی‌ یه غریبه رو اگه یک‌ درصد بتونم درک کنم، حسودی یه دوست رو واقعا نمیتونم، مگه من چی داشتم که نیوردم سر میز با هم بخوریم؟

به مو رسید، پاره شد. گره زدم، بازم پاره شد، بیخیال شدم دیگه؛ زوری نیست که.