en
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Open in Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Morphin™ | مورفین

Channel Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 19 698 subscribers, ranking 1 611 in the Art & Design category and 16 977 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 19 698 subscribers.

According to the latest data from 25 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -253 over the last 30 days and by 3 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 12.01%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 3.96% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 2 366 views. Within the first day, a publication typically gains 781 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 23.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 26 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Art & Design category.

19 698
Subscribers
+324 hours
-247 days
-25330 days
Posts Archive
من حتي وقتايي كه خيلي بدي ازت دل نميكنم ! ميشينم اون روزايي كه خوب بودي رو مرور ميكنم! عشق ديگه به چي ميگن‌ !؟

‏من جنبه‌م خیلی بالاست. ولی تو برام مهمی که با کوچکترین حرفت افسرده میشم.

روزی ۵۰ تا خاطره یادم میاد که در جواب تک تکشون به خودم میگم «جوگیر بودم»: |

‏جد پدریم: ۱۱ تا بچه پدربزرگم: ۸ تا بچه بابام: ۳ تا بچه من: گربه گربه‌م: عقیم

دقیقاً اون زمانی که تو داری ماشینتو میفروشی تا یدونه خیلی بهترشو بخری، خریدار ماشین قبلیت داره برای چیزی که واسه تو کم بوده ذوق میکنه و کیلو کیلو قند تو دلش آب میشه؛ نه که به کم قانع باشیا، نه! تا وقتی که خون تو رگاته و جون تو پاهات، باید برای اوج گرفتن بجنگی.. ولی لا به لای این دوییدنا، از چیزایی که داری لذت ببر ...

‏آرزو میکنم یکی رو داشته باشید که نسبت به اشتباهات‌تون مهربون باشه

‏به نظرم آدم‌هایی که خیالشون از خانوادشون راحته و فقط دغدغه خودشون رو دارن در یه لول دیگه‌ای خوشبختن.

توی فیلمی یه دیالوگی شنیدم که بنظرم خیلی جالب بود! میگفت: "هر کجا فهمیدی در موردت حرفای بیخود میزنن و قضاوتت میکنن و سعی میکنن پایین بیارنت؛ به جای عصبانی شدن، به خودت افتخار کن! این نشون میده تو از اونا بالاتری و گرنه دلیلی بر این همه حرص خوردنشون نبوده و نیست..!"🌿

‏نیاز دارم که اتفاقی بیفتد و از من بپرسند: «خب بگو ببینم چه احساسی داری؟» و من در جواب بگویم: «سر از پا نمی‌شناسم.»

همون وقتی که دعوا کردیم و‌ اون با صبوری بهم گفت ببخشید حق با تو‌ هست ولی منم دارم یاد میگیرم تو رابطه، ما همه چیز رو بلد نیستیم و‌ کم‌کم‌ همو‌ بیشتر میشناسیم و‌ سعی میکنیم در مواجهه با مشکلات عملکردمون بهتر شه، فهمیدم این آدم لیاقت دوست داشتن و همراهی رو داره..

خودت رو جایی خرج کن که بیارزه وقتی میگم خودت یعنی؛ وقتت، انرژیت، احساساتت .. چون همه لیاقت انرژی شما رو ندارن

داشتم فکر میکردم یک رابطه رو چه چیزی زنده نگه میداره؟! و فکر کردم صحبت کردن! و صحبت کردن این نیست که بگی خوبم تو چطوری؟! مرسی و ناهار فلان چیزو خوردم! صحبت کردن یعنی بگی حالم بخاطر فلان چیز خوب نیست! یعنی بگی اومدم نشستم فلان جا مشغول نوشتنم یعنی بگی دوست دارم اما احتیاج به یک ساعت خلوت دارم! یعنی بگی من خیلی تلاش کردم و خسته‌ام و میشه امروز رو تو به جای هر دوتامون هندل کنی؟! صحبت کردن یعنی از هر چی سیاهه، از هر چی بده یا خوبه توی مغزت صحبت کنی! صحبت کردن یعنی صادقانه از حالت، کارات و ترسات صحبت کنی و اینجاست که میتونی ببینی آدمی که کنارته چه قدر میتونه همراهت باشه یا به مرزهای تنهاییت نفوذ میکنه!

‏+کم آوردی؟ -نه، کوتاه اومدم.

خودت نمیدونی ولی واقعا یکی از دلیلایی که الان خوشحالم وجود تو توی زندگیمه.

عزیزم اگر مسیری که اومدی خیلی سخته و همچنان داری ادامه میدی، سعدی هم خیلی خلاصه راز موفقیت رو تو دوبیت سروده؛ میگه: "‏تا رنج تحمل نکنی گنج نبینی تا شب نرود صبح پدیدار نباشد"

‏میدونی منتظر چی ام؟ شبهای زمستون، آسمون قرمزه، پنجره رو باز میکنی، کوچه سفید شده و صدای هیچی نمیاد، سکوت و سکوت و بارش برف...

همه‌مون خیلی جاها كم میاریم از بد بودن آدما، از دوست‌هایی كه دست كمی از دشمن ندارن، از مشكلات خانوادگی، ازاحساساتمون، از روابطمون... ولی همه‌ش میگذره و تک تكشون برات میشن تجربه؛ كه كمتر اعتماد كنی، کمتر حرف بزنی، كمتر خودتو كوچيک كنی، كمتر احساساتی باشی، كمتر جیك و بوک زندگیت رو به كسی بگی... و همه‌ی اين كم آوردنا باعث ميشه تو زندگی قوی‌تر بشیم.

من گاهی وقت‌ها با خودم حرف می‌زنم و جفتمون گریه می‌کنیم...

رابطه ها به دو دلیل تمام می شوند زنها فکر می کنند که مردها بلاخره تغییر می‌کنند... و این اتفاق نمیوفتد! مردها فکر می کنند که زنها هیچگاه ترکشان نمی کنند... ولی این اتفاق می افتد...!

دیگه هیچی برام مهم نیست حتی پامو از پتو درمیارم، بذار جن پامو بخوره.