uz
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Kanalga Telegram’da o‘tish

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Morphin™ | مورفین analitikasi

Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 19 698 obunachidan iborat bo'lib, Sanʼat & Dizayn toifasida 1 611-o'rinni va Eron mintaqasida 16 977-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 19 698 obunachiga ega bo‘ldi.

25 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -253 ga, so‘nggi 24 soatda esa 3 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 12.01% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 3.96% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 2 366 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 781 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 23 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent کس, وقت, آدم, چیز, آدما kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 26 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Sanʼat & Dizayn toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

19 698
Obunachilar
+324 soatlar
-247 kunlar
-25330 kunlar
Postlar arxiv
من حتي وقتايي كه خيلي بدي ازت دل نميكنم ! ميشينم اون روزايي كه خوب بودي رو مرور ميكنم! عشق ديگه به چي ميگن‌ !؟

‏من جنبه‌م خیلی بالاست. ولی تو برام مهمی که با کوچکترین حرفت افسرده میشم.

روزی ۵۰ تا خاطره یادم میاد که در جواب تک تکشون به خودم میگم «جوگیر بودم»: |

‏جد پدریم: ۱۱ تا بچه پدربزرگم: ۸ تا بچه بابام: ۳ تا بچه من: گربه گربه‌م: عقیم

دقیقاً اون زمانی که تو داری ماشینتو میفروشی تا یدونه خیلی بهترشو بخری، خریدار ماشین قبلیت داره برای چیزی که واسه تو کم بوده ذوق میکنه و کیلو کیلو قند تو دلش آب میشه؛ نه که به کم قانع باشیا، نه! تا وقتی که خون تو رگاته و جون تو پاهات، باید برای اوج گرفتن بجنگی.. ولی لا به لای این دوییدنا، از چیزایی که داری لذت ببر ...

‏آرزو میکنم یکی رو داشته باشید که نسبت به اشتباهات‌تون مهربون باشه

‏به نظرم آدم‌هایی که خیالشون از خانوادشون راحته و فقط دغدغه خودشون رو دارن در یه لول دیگه‌ای خوشبختن.

توی فیلمی یه دیالوگی شنیدم که بنظرم خیلی جالب بود! میگفت: "هر کجا فهمیدی در موردت حرفای بیخود میزنن و قضاوتت میکنن و سعی میکنن پایین بیارنت؛ به جای عصبانی شدن، به خودت افتخار کن! این نشون میده تو از اونا بالاتری و گرنه دلیلی بر این همه حرص خوردنشون نبوده و نیست..!"🌿

‏نیاز دارم که اتفاقی بیفتد و از من بپرسند: «خب بگو ببینم چه احساسی داری؟» و من در جواب بگویم: «سر از پا نمی‌شناسم.»

همون وقتی که دعوا کردیم و‌ اون با صبوری بهم گفت ببخشید حق با تو‌ هست ولی منم دارم یاد میگیرم تو رابطه، ما همه چیز رو بلد نیستیم و‌ کم‌کم‌ همو‌ بیشتر میشناسیم و‌ سعی میکنیم در مواجهه با مشکلات عملکردمون بهتر شه، فهمیدم این آدم لیاقت دوست داشتن و همراهی رو داره..

خودت رو جایی خرج کن که بیارزه وقتی میگم خودت یعنی؛ وقتت، انرژیت، احساساتت .. چون همه لیاقت انرژی شما رو ندارن

داشتم فکر میکردم یک رابطه رو چه چیزی زنده نگه میداره؟! و فکر کردم صحبت کردن! و صحبت کردن این نیست که بگی خوبم تو چطوری؟! مرسی و ناهار فلان چیزو خوردم! صحبت کردن یعنی بگی حالم بخاطر فلان چیز خوب نیست! یعنی بگی اومدم نشستم فلان جا مشغول نوشتنم یعنی بگی دوست دارم اما احتیاج به یک ساعت خلوت دارم! یعنی بگی من خیلی تلاش کردم و خسته‌ام و میشه امروز رو تو به جای هر دوتامون هندل کنی؟! صحبت کردن یعنی از هر چی سیاهه، از هر چی بده یا خوبه توی مغزت صحبت کنی! صحبت کردن یعنی صادقانه از حالت، کارات و ترسات صحبت کنی و اینجاست که میتونی ببینی آدمی که کنارته چه قدر میتونه همراهت باشه یا به مرزهای تنهاییت نفوذ میکنه!

‏+کم آوردی؟ -نه، کوتاه اومدم.

خودت نمیدونی ولی واقعا یکی از دلیلایی که الان خوشحالم وجود تو توی زندگیمه.

عزیزم اگر مسیری که اومدی خیلی سخته و همچنان داری ادامه میدی، سعدی هم خیلی خلاصه راز موفقیت رو تو دوبیت سروده؛ میگه: "‏تا رنج تحمل نکنی گنج نبینی تا شب نرود صبح پدیدار نباشد"

‏میدونی منتظر چی ام؟ شبهای زمستون، آسمون قرمزه، پنجره رو باز میکنی، کوچه سفید شده و صدای هیچی نمیاد، سکوت و سکوت و بارش برف...

همه‌مون خیلی جاها كم میاریم از بد بودن آدما، از دوست‌هایی كه دست كمی از دشمن ندارن، از مشكلات خانوادگی، ازاحساساتمون، از روابطمون... ولی همه‌ش میگذره و تک تكشون برات میشن تجربه؛ كه كمتر اعتماد كنی، کمتر حرف بزنی، كمتر خودتو كوچيک كنی، كمتر احساساتی باشی، كمتر جیك و بوک زندگیت رو به كسی بگی... و همه‌ی اين كم آوردنا باعث ميشه تو زندگی قوی‌تر بشیم.

من گاهی وقت‌ها با خودم حرف می‌زنم و جفتمون گریه می‌کنیم...

رابطه ها به دو دلیل تمام می شوند زنها فکر می کنند که مردها بلاخره تغییر می‌کنند... و این اتفاق نمیوفتد! مردها فکر می کنند که زنها هیچگاه ترکشان نمی کنند... ولی این اتفاق می افتد...!

دیگه هیچی برام مهم نیست حتی پامو از پتو درمیارم، بذار جن پامو بخوره.